Fitness Seller

AJ's Powerlog

• Topic Starter Topic Starter
Ik vraag me af hoe een 8+ training er bij jou uitziet haha! Lekker man die PR's! Misschien sleep je er nog een betere sumo uit als je je techniek verfijnt.

Deadlift viel qua gewicht en techniek echt tegen. Had gedacht toch minimaal een 185 binnen te halen. De Squat maakte dit gelukkig ruimschoots goed! Oh en die cijfers van mij moet je allemaal niet te serieus nemen hehehe :D

Was op de middelbare school zeker ook zo? :roflol:

Was op de middelbare school zeker ook zo? :roflol:

Hehehe ik denk dat je hier de spijker op zijn kop slaat. Op school is een 5,5 een goed cijfer natuurlijk. Dan is de toets binnen en heb je het vak gehaald. Een 7,5 is het een beestentoets.

Tja de jeugd van tegenwoordig met zijn 5,5jes cultuur. Dat zal jij als ouwe lul van 25 wel niet snappen :D

Hehehe ik denk dat je hier de spijker op zijn kop slaat. Op school is een 5,5 een goed cijfer natuurlijk. Dan is de toets binnen en heb je het vak gehaald. Een 7,5 is het een beestentoets.

Tja de jeugd van tegenwoordig met zijn 5,5jes cultuur. Dat zal jij als ouwe lul van 25 wel niet snappen :D

Gadverdamme, hoe kan je nou blij zijn met een 5,5?

Jij ben gewoon een nerd! :D
UB:

Paused Bench Press:
5*20 kg
5*52,5 kg
3*72,5 kg
2*85 kg
1*97,5 kg
1*105 kg (PR!)
1*110 kg (PR!!)
Faal*112,5 kg

Mooie PR!

Pull Ups:
10*BW
2*8*BW

Military Press:
3*50 kg
3*60 kg
2*65 kg
2*70 kg
3*75 kg (PR!!)

Wow die MP had ik niet verwacht!

Barbell Curl:
10*34 kg
10*36 kg
9*38 kg (PR!)

Rating: 9/10

Super!

Vandaag was het de laatste dag wat betreft maxen van de grote 3. Ditmaal was het de beurt aan de Squat.

Squat:
5*45 kg
5*77,5 kg
3*105 kg
1*125 kg
1*145 kg (zwaar!!)
1*155 kg (PR!!!)
Faal*160 kg

Dikke grinder die 155 kg. Heel veel moeite om te locken. Blij met de PR. 160 kg was denk 5 cm en zakte toen als een baksteen terug.

SLDL:
4*6*100 kg
4*110 kg

Heel goed opgelet dat ik niet met mijn knieen naar voren ga. Doe dit steeds bij het omhoog gaan en doe daardoor veel te weinig met mn hamstrings. Nu niet gedaan en wat is het dan zwaar zeg!

Front Squat:
6*70 kg
6*90 kg
6*100 kg (PR!)

En toen was ik helemaal gesloopt!

Rating: 8/10

Ga vanaf morgen even kort cutten om weer wat vet en vocht er af te raggen. Na deze cut ga ik beginnen met Sheiko. Zo veel goede verhalen gehoord en nu ik overgestapt ben op PL moet ik het maar is proberen :)

Blijf toch lekker gestaag gaan, mooie pr's

Lekker man, 155kg squat. Gratz!

Ik moet vaker mopperen dat je jezelf te lage scores geeft. Meteen 2 dikke trainingen! Lekker bezig dude, mirin them squats! :D

Zo dan! Hij gaat lekker hier!:rocknana:

Lekker man, 155kg squat. Gratz!
Ik moet vaker mopperen dat je jezelf te lage scores geeft. Meteen 2 dikke trainingen! Lekker bezig dude, mirin them squats! :D
Zo dan! Hij gaat lekker hier!:rocknana:

Thanx mannen! Nu morgen die 80 kg MP en hopelijk zelfs de 82,5 kg MP binnenharken. Dat zou een Bodyweight MP betekenen wat toch altijd wel een lifetimegoal voor me is geweest :)

BW ohp crew checking in.

Ga het in de gaten houden mane, 80 moet easy zijn met 3x75 ;)

BW ohp crew checking in.

Ga het in de gaten houden mane, 80 moet easy zijn met 3x75 ;)

Thanx! Helaas is de missie niet gelukt!

Vandaag een 1RM poging op de MP en voorderest een begin met de deload.

Military Press:
8*20 kg
5*40 kg
3*55 kg
2*65 kg
1*72,5 kg
1*80 kg (PR!)

80 kg was al een gigantische grinder. Niet verder gegaan dus met maxen. Helaas geen bodyweight MP.

Pull Ups:
3*6*BW

Paused Bench Press:
6*40 kg
6*55 kg
4*62,5 kg
4*65 kg

Techniek qua zakken gaat op dit gewicht nog goed.

Dumbell Row:
8*27,5 kg
2*8*30 kg

Ez bar curl:
10*25 kg
2*8*27 kg

Lekker zo'n deload.

80kg mp netjes hoor niet ver van je BW vandaan.

80kg mp mag je zeker trots op zijn!

Heel mooie MP. Nog een kilo afvallen en 81 kg MP moet kunnen toch? :D

80kg mp netjes hoor niet ver van je BW vandaan.
80kg mp mag je zeker trots op zijn!
Heel mooie MP. Nog een kilo afvallen en 81 kg MP moet kunnen toch? :D

Oh ja hoor zeker blij met de 80 kg. Hahah ben op het moment 82,5 kg. Tja cutten. Dat is een lastig verhaal ik heb met Fitnessecto van dit forum een weddenschap verloren en dat houdt in dat ik tot februari niet meer mag cutten. Eikel dat het is! :)

Toch een flinke MP man!
Wat doet die "Lekker zo'n deload." onder aan je training? :P

BAM! Lekkere MP AJ!

Terug
Naar boven