- Waardering
- 23.835
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een rommelschijven zeg... maakt niet uit je zolang je maar progressie maakt. 2.5 van je notities afhalen dan maarKlotezooi ben er zojuist achter gekomen dat de 25 kg schijven van Helisports niet kloppen. Wanneer je 2 schijven van 25 kg aan de stang heb lift je in werkelijkheid 2,5 kg minder. Shitzooi! Wat zal ik er mee doen, maar gewoon 2,5 kg van het totaal halen als ik die schijven gebruik?

Ben je er wel zeker van dat die 23.7 kg die je net hebt bepaald, wel klopt?
Soms is de weegschaal ook niet goed.
Wat een rommelschijven zeg... maakt niet uit je zolang je maar progressie maakt. 2.5 van je notities afhalen dan maar![]()

Ab Rollouts:
3*2*BW
2*1*BW
Op de manier van Neet, oftewel op de tenen. Het was 1 echt te zwaar en daardoor was de mmc echt nul. Voorlopig gewoon nog echt veel te zwaar.
Als je serieus bent over PL, kun je dit soort termen beter niet gebruiken.

Als je serieus bent over PL, kun je dit soort termen beter niet gebruiken.
Succes met de PR!
Lullig van de schijven dan, ook misleiding van de fabrikant.
Jammer van de AB wheels, misschien kan je hem op de knieeen zwaarder maken door een rugzakje met een klein gewicht om te doen.
Squat ging weer lekkah AJ! Je PR wordt binnenkort verbeterd zo te zien![]()

Hahaha deze opmerking moest wel komen. Wordt er in de PL-kringen eigenlijk core assistance gedaan naast het reguliere werk?

Ja hoor, dat komt gewoon voor. Sommigen zweren er zelfs bij als methode om DL / SQ omhoog te krikken. Alleen is zoals je in deze voorgaande zin ook ziet het doel heel anders; het doel is direct om een lift te ondersteunen en beter te maken.

Goede progressie met de MP dude! 7,5kg erbij ten opzichte van de vorige keer is niet niks!Lekkere PR's.
![]()

Squat gaat lekkoe. Morgen 135 kg uitreppen. Ga voor minstens 4.Gaat lekker, je blijft er regelmatig PR's uitknallen
MP ziet er goed uit.
Ik zei toch dat je lekker ging met de MP! Goed filmpje ook en lekker de laatste rep er nog uitgeperst![]()
Mooie PR hoor. Techniek zit nog wel goed op dit gewicht![]()