Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grappig dat jij 't fijn vindt om alleen de grote oefeningen te doen zeg. Zelf vind ik het juist donders fijn om nog wat pompwerk te doen na afloop, haha!
Het is trouwens wel duidelijk dat dit programma goed bij je past. Je gaat hard zeg![]()

Lekker die MP!
Ik moet zeggen dat ik bench altijd wel zo doe. Vind dat je uit stilstand moet uitstoten, een beetje bouncen daar heb je niet zo veel aan.

Bij touch and go kan je meer gewicht verplaatsen omdat je energie gebruikt die is opgeslagen in de elasticiteit van pezen, en in de 'stretch-shortening cycle'. En dat draagt weer niet bij aan hypertrofie.
Jij mag het een matige train vinden, maar dat *IS* het natuurlijk niet
FSQ is netjes hoor, moeilijke oefening (vind ik...)

Het is meer dat voor AJ de squat, dl en bench de basis zijn, de rest is assist. Wat er met de assist qua gewicht gebeurt is minder belangrijk, zolang de grote drie maar omhoog gaan.
Niet serieus hoor. Ik snap dat daar de focus ligt.Lekkere bp en mp bij je vorige training AJ! En ik ben het stiekem ook wel eens met neet, je geeft je laatste training maar een 5/10 maar ik zie toch veel aardige cijfers voorbij komen! Maar ik snap het wel, ik had laatst ook belabberde squats bij een training terwijl de rest eigenlijk best goed ging en toen gaf ik mijn training ook maar een 2/5.
Als de eerste meestal niet lekker gaat, doet het soms best veel met je. (tenminste zo ervaar ik dat).

Het is meer dat voor AJ de squat, dl en bench de basis zijn, de rest is assist. Wat er met de assist qua gewicht gebeurt is minder belangrijk, zolang de grote drie maar omhoog gaan.
Ja, als je zo praat, ben je gewoon een vieze powerlifter.Niet serieus hoor. Ik snap dat daar de focus ligt.

Aaaah hier ben je! Vond het al zo vreemd dat ik al ff niks in m'n abonnementen voorbij zag komen. Heeft ie gewoon een andere log![]()
Maar welkom back