Sandows Legacy
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet nog dat ik zo blij was met mijn 110kg lat push downs bij Foaks.nice train hum!
blij dat ik op mijn latpulley geen echte kilos heb, anders leek t helemaal nergens op
interessant idee johnny, van dat 1/2 uur p/dag.
benieuwd wat het voor je doet
sterke shoulder press man![]()

Waarom..?2 uur is wel aardig aanpoten ja, maar om dan gelijk naar half uur en iedere dag te gaan is weer een grote stap.
Waarom begin je niet gewoon met 1 uur en dan dagje extra ofzo![]()

Oke volgende keer verwacht ik minstens 15 kg meer! met dezelfde reps

Waarom met een echte MP je benen naast elkaar, zet ze juist iets voor elkaar.
Sta daardoor stabieler en heb daardoor minder belasting op mijn rug.
Lekkere trainingen verder.
officieel is MP met de hakken tegen elkaar (military komt van de stricte vorm)
maarja geen hond doet dat verder ofzo
Maakt het heel veel uit?
Tuurlijk pak je zo je core meer, maar schouders is toch waar het uiteindelijk allemaal om gaat.

No probs mate, doe ik graag voor je.Oke volgende keer verwacht ik minstens 15 kg meer! met dezelfde reps
je vraagt erom

Het is meer een geintje eigenlijk.Waarom met een echte MP je benen naast elkaar, zet ze juist iets voor elkaar.
Sta daardoor stabieler en heb daardoor minder belasting op mijn rug.
Lekkere trainingen verder.
Dit dus.officieel is MP met de hakken tegen elkaar (military komt van de stricte vorm)
maarja geen hond doet dat verder ofzo
Nee hoor.Maakt het heel veel uit?
Tuurlijk pak je zo je core meer, maar schouders is toch waar het uiteindelijk allemaal om gaat.
Ik deed hem juist niet!tja, voor een strongman is het sowieso belangrijk dat je het gewicht boven je hoofd krijgt
dus of je nou wat verder met je voetn uit elkaar staat of niet.. ik doe het nooit iig
maar hummer is wat meer een purist dan ik
(een aardappelpurist weliswaar)

Thanks Rob.
Ik hoop het Mark, thanks.Gaat lekker hier zie ik! lekker blijven squaten en deadliften en schouderpresses e.d.
Komt helemaal in orde zo!