MuscleMeat

angelus log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ziet er prima uit, idd ellendige love handles, maar dat is bij (en velen) niet anders. Die krengen moeten er uiteindelijk, bij aanhouden sport en voeding wel weg gaan natuurlijk.

Vind alleen je benen achter lopen ? Of het kan zijn door de foto waarop het lijkt dat je iets voorover staat.

Zoals bulletje en Jack zouden zeggen: vooral zo doorgaan !
 
Nie slecht hoor, lovehandles ga je niet snel wegkrijgen maar care.

Zo had ik ze al voor ik begon met trainen op 70 kg... Nu iets erger :)


bwa weet je niet zeker. Bij mij manifesteert al het vet zich ter hoogte van mijn billen. Mijn pens is zo weg als ik even wat minder eet, haha. Maar voor de meesten is dit idd wel de norm. Ik persoonlijk zou het graag wat meer verdeeld willen zien, met name rondom mijn middel.
 
bwa weet je niet zeker. Bij mij manifesteert al het vet zich ter hoogte van mijn billen. Mijn pens is zo weg als ik even wat minder eet, haha. Maar voor de meesten is dit idd wel de norm. Ik persoonlijk zou het graag wat meer verdeeld willen zien, met name rondom mijn middel.

als je nou zorgt dat je extreem obees wordt dan valt het minder op als er op bepaalde plaatsen in verhouding te weinig vet zit.

succes!
 
Ziet er prima uit, idd ellendige love handles, maar dat is bij (en velen) niet anders. Die krengen moeten er uiteindelijk, bij aanhouden sport en voeding wel weg gaan natuurlijk.

Vind alleen je benen achter lopen ? Of het kan zijn door de foto waarop het lijkt dat je iets voorover staat.

Zoals bulletje en Jack zouden zeggen: vooral zo doorgaan !

denk dat het ligt aan de foto (en mss aan het feit dat mn kuiten zo tiny zijn), want ben redelijk tevreden over mn bovenbenen :D
 
zie die foto's nu pas, gvd man wat ben je met je handen bij je zak aan het doen op die ene foto dacht je aan mij ofzo?
 
zie die foto's nu pas, gvd man wat ben je met je handen bij je zak aan het doen op die ene foto dacht je aan mij ofzo?

moest onderbroek omhoog heffen, anders zag je niets van mn glutes:roflol:
 
Niet slecht angelus :)
Je vp iets van 19? Ik basseer me op de laatste driepuntmeting die ik bij mezelf heb laten uitvoeren en dat was 18, jij hebt iets meer van die handles merk ik.
Ik kan er wel naast zitten offcourse, but **** it je bent goed bezig.
 
SQ: 4x8x95kg
BP: 4x6x75kg
BBRow: 4x8x67,5kg
Dips: 3x8xBW
EZcurls: 12|10|8x35kg|37,5kg|37,5kg
Hammercurls superset Shrugs ultraset Calf raises: 2x8x18kg ss 2x8x42kg us 2x12x30kg

(bij bench fail op laatste rep van laatste set:fuu:)
 
Recovery:

MP: 8|8|7x51,5kg (paar cheatreps)
FSQ: 3x5x55kg
AssistedPU: 3x8xBW-15kg
Shrugs: 4x10x70kg|80kg|80kg|90kg
Abs: 3x10
 
is het je nog gelukt om je eigen reet te nken en er een filmpje van te maken? me geduld begint aardig op te raken hiero.
 
Wa is dat met cheatreps bij recovery steeds :roflol:
 
Net alsof je schouders geen recovery nodig hebben
 
Had je maar geen log moeten beginnen :trollface:
 
Intensity:

SQ:
3x70kg
3x100kg
3x110kg
3x122,5kg (PR)

BP:
3x50kg
3x60kg
3x72,5kg
3x87,5kg (PR)

DL (strapless maar mixed grip):
3x70kg
3x100kg
3x120kg
3x135kg (PR strapless)

DL (met straps):
2x152,5kg (PR)

Side raises superset bent over side raises: 10|8|8 x 18kg|18kg|16kg ss 8|6|5x18kg|18kg|16kg
EZCurl: 3x8x40kg
CGBP: 3x10x50kg
MachinePreacherCurls superset Tricep DB extensions: 2x8x40kg ss 2x10x8kg|11kg
 
Eindelijk een goeie training

Strapless dl, goodjob
 
Volume:

SQ: 4x6x100kg (wegens pijn aan lies geen 4x8 gedaan)
BP: 4x6x76,5kg
BBrow: 4x8x72,5kg|72,5kg|70kg|70kg
LatPulldown: 2x8x33,5kg|38,5kg
Dips: 10|10|8xBW
Curls: laag gewicht, veel reps, niet boeiend
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven