koef
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 184
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik snap hem ook niet helemaal..Het doel bereiken valt er te winnen toch?
Spreekt voor zich welk verschil het maakt, er zijn betere carbs en voor het slapen gaan belemmert het de GH aanmaak.
Is natuurlijk ook niet alleen dat bakje kwark, is je hele voeding die je kan fine tune.
Als je er elke maaltijd op let die verschillen kan dat aardig oplopen in resultaat.
Rob S. zit in een hele andere situatie dan Angelus, heel ander fysiek net als Roelly, rare vergelijking dus.
Dus nee dat vind ik geen losers....
Ja ik snap hem ook niet helemaal..
Voor Angelus geldt in ieder geval: Maakt echt geen **** uit wat je nu vreet als je maar vreet. Je kan altijd nog wat ''schoner'' gaan eten enzo, maar nu moet je je gewoon volproppen.

Je kan nu wel heel clean gaan eten nu je (weer) begint, maar compounds + eten naar je macro's als beginner werkt ook gewoon. Later kan je altijd nog mieren nken om grammetjes, etc.. Maar dat heeft Angelus niet nodig.. Angelus heeft zware compounds en een overschot aan voedsel nodigWaarom zou je je volproppen?
Waarom geen voedingsschema uitproberen die in balans is en naarmate hoe je lichaam zich ontwikkeld daarop aanpassen?
Je hebt van die ecto's die kunnen echt vreten wat ze willen proppen zich vol en blijven alsnog op 8%, alles word spier enzo, maar de meeste mensen hebben die mazzel niet.![]()

Nee natuurlijk niet, vreten als een varken is niet nodig.. Maar naar je macro's wel. Af en toe wat junkfood maakt voor onze Angelus echt niet uit, als hij zijn eiwitten, koolhydraten en vetten maar haalt.Die compounds ben ik het mee eens, maar met vreten als een varken zet je gewoon vet aan tenzij je zo'n smerige ecto bent met alle geluk van de wereld.
Jij bent zeker zo'n ecto
Vind eigenlijk wel jammer dat vele nog steeds denken dat het of cutten of bulken is.
Voor mij is bodybuilding ook een gezonde sport met een uitdaging om alles te perfectioneren, incl voeding.

haha nee joh, maar hoort er wel bij en als je slim doet na je trainen bijv koolh heb je er idd nog profeit van ook.wordt idd wat afgezeikt, dadelijk moet ik nog gaan beginnen reporten -_-'
anyway...
SQ: 3x5x92,5kg
BP: 3x5x72,5kg
DL: 1x5x115kg
Dips: 8|7|6 + 15kg
barbell curls: 2x10x30kg
wordt idd wat afgezeikt, dadelijk moet ik nog gaan beginnen reporten -_-'
anyway...
4 juli was eerste training.

)wordt idd wat afgezeikt, dadelijk moet ik nog gaan beginnen reporten -_-'
anyway...

Heb je toevallig ervaring met Sunny Peach Angelus?
Ben benieuwd naar die smaak & 'k dacht dat jij zo'n sample pack had.