MuscleMeat

angelus log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha wou juist zeggen:

LESS TROLLING - MORE TRAINING

Het doel bereiken valt er te winnen toch?

Spreekt voor zich welk verschil het maakt, er zijn betere carbs en voor het slapen gaan belemmert het de GH aanmaak.
Is natuurlijk ook niet alleen dat bakje kwark, is je hele voeding die je kan fine tune.
Als je er elke maaltijd op let die verschillen kan dat aardig oplopen in resultaat.

Rob S. zit in een hele andere situatie dan Angelus, heel ander fysiek net als Roelly, rare vergelijking dus.
Dus nee dat vind ik geen losers....
Ja ik snap hem ook niet helemaal..

Voor Angelus geldt in ieder geval: Maakt echt geen **** uit wat je nu vreet als je maar vreet. Je kan altijd nog wat ''schoner'' gaan eten enzo, maar nu moet je je gewoon volproppen.

Ja ik snap hem ook niet helemaal..

Voor Angelus geldt in ieder geval: Maakt echt geen **** uit wat je nu vreet als je maar vreet. Je kan altijd nog wat ''schoner'' gaan eten enzo, maar nu moet je je gewoon volproppen.

Waarom zou je je volproppen?
Waarom geen voedingsschema uitproberen die in balans is en naarmate hoe je lichaam zich ontwikkeld daarop aanpassen?

Je hebt van die ecto's die kunnen echt vreten wat ze willen proppen zich vol en blijven alsnog op 8%, alles word spier enzo, maar de meeste mensen hebben die mazzel niet. :D

Waarom zou je je volproppen?
Waarom geen voedingsschema uitproberen die in balans is en naarmate hoe je lichaam zich ontwikkeld daarop aanpassen?

Je hebt van die ecto's die kunnen echt vreten wat ze willen proppen zich vol en blijven alsnog op 8%, alles word spier enzo, maar de meeste mensen hebben die mazzel niet. :D
Je kan nu wel heel clean gaan eten nu je (weer) begint, maar compounds + eten naar je macro's als beginner werkt ook gewoon. Later kan je altijd nog mieren nken om grammetjes, etc.. Maar dat heeft Angelus niet nodig.. Angelus heeft zware compounds en een overschot aan voedsel nodig :D

Die compounds ben ik het mee eens, maar met vreten als een varken zet je gewoon vet aan tenzij je zo'n smerige ecto bent met alle geluk van de wereld.

Jij bent zeker zo'n ecto :D
Vind eigenlijk wel jammer dat vele nog steeds denken dat het of cutten of bulken is.

Voor mij is bodybuilding ook een gezonde sport met een uitdaging om alles te perfectioneren, incl voeding.

Die compounds ben ik het mee eens, maar met vreten als een varken zet je gewoon vet aan tenzij je zo'n smerige ecto bent met alle geluk van de wereld.

Jij bent zeker zo'n ecto :D
Vind eigenlijk wel jammer dat vele nog steeds denken dat het of cutten of bulken is.

Voor mij is bodybuilding ook een gezonde sport met een uitdaging om alles te perfectioneren, incl voeding.
Nee natuurlijk niet, vreten als een varken is niet nodig.. Maar naar je macro's wel. Af en toe wat junkfood maakt voor onze Angelus echt niet uit, als hij zijn eiwitten, koolhydraten en vetten maar haalt.
Ik zelf let wel wat beter op mijn voeding, hoor. Maar terugkijkend had ik in het begin echt niet zo streng hoeven te zijn :D

En ik ben ook echt geen gelukkige ecto jammergenoeg :D

Denk dat meer is van hoever je wilt gaan, hoever wil je het perfectioneren en met welke resultaten ben je tevreden.
Je kan namelijk ook goed vet verliezen door koolh lekker complex te houden en toch flink massa aanzetten.

Junken is de reden dat ik met BB begonnen ben net zoveel spiermassa kweken tot je kan vreten wat je wilt :D haha nee joh, maar hoort er wel bij en als je slim doet na je trainen bijv koolh heb je er idd nog profeit van ook.

Mij heb je ook nergens horen zeggen dat je moet vreten als een varken. En als je spiermassa wilt aanzetten, is het in mijn ogen noodzakelijk om een overschot aan kcal te hebben. Hoe bont je het maakt, dat kies je zelf.
Mij ging het erom dat de details geen zak uitmaken in het stadium dat angelus zich bevindt.

worden hier nog trainingen gepost of hoe zit het?

• Topic Starter Topic Starter
Wat zijn je stats angelus?

wordt idd wat afgezeikt, dadelijk moet ik nog gaan beginnen reporten -_-'

anyway...

SQ: 3x5x92,5kg
BP: 3x5x72,5kg
DL: 1x5x115kg
Dips: 8|7|6 + 15kg
barbell curls: 2x10x30kg

Je trolled altijd alsof je leven er vanaf hangt snakkend naar (negatieve) aandacht en nu piep je over reporten, niet zo hypocriet doen Angelus je vraagt er zelf altijd om.

heb mijn oude pot creatine gevonden en hij is nog houdbaar tot oktober, dus nog ff 4 weken creatine gebruiken, hopelijk haal ik de 3x5x100kg squat nu nog voor 26 september:cool:

SQ: 5|5|2 x94kg (2de set eigenlijk maar 3 reps en 2 reps quarter squat)
MP: 4|3|4 x 49kg
PR: 3x5x70kg
Pull ups: 5|5|5|5|4|4|2
Side raises: 3x10x10kg

was lichtjes geconstipeerd dus misschien dat het daarom zo slecht ging, hopelijk gaat squatten vrijdag beter als de creatine is ingewerkt.

Langs de andere kant focus ik me misschien een beetje te hard op die 3x5x100kg halen voor 26 september, dus misschien gewoon er niet te hard op hopen en let the chips fall where they may:)

Whey perfection berry blast met water uitgeprobeerd: rating 6/10, op naar volgende smaak.

Heb je toevallig ervaring met Sunny Peach Angelus?
Ben benieuwd naar die smaak & 'k dacht dat jij zo'n sample pack had.

Bedankt :thumb:
& succes nog!

Btw: wat ga je volgen op school?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven