MuscleMeat

Anoniem36295 WeakLifts (v3)

• Topic Starter Topic Starter

Thanks!
Een wijs man!
Nou, kom maar een biertje drinken dan! :klink:

Wel gek dat je gewoon boeken als Starting Strength moest lezen voor je studie.... :rolleyes:
Haha nee dit is allemaal puur uit eigen interesse. :D Die juridische lesstof is niet echt door te komen hoor.. En dat biertje gaat goedkomen binnenkort!

• Like
Waarderingen: Pren
Gefeliciteerd! Ook dat je naast de studie, is al veel lezen, nog tijd en zin hebt om te lezen.

JBP intrigeert mij ook behoorlijk.

Gefeliciteerd! Ook dat je naast de studie, is al veel lezen, nog tijd en zin hebt om te lezen.

JBP intrigeert mij ook behoorlijk.
Bedankt, en ja, ik vind het ook belangrijk mezelf te ontwikkelen op andere vlakken. En interessant bovenal!

Mij ook! Ik volgde hem al een tijdje op social media, maar vind dat hij (van oorsprong Christelijke) normen en waarden, waar iedere jonge volwassen man wat aan heeft, goed kan verklaren en vertalen naar normale taal (niet academisch). Ook zijn standpunten t.o.v. zelfdiscipline, hedendaagse culturele verschillen, alchohol en drugs, kan ik me zeer goed in vinden. :)

Bedankt, en ja, ik vind het ook belangrijk mezelf te ontwikkelen op andere vlakken. En interessant bovenal!

Mij ook! Ik volgde hem al een tijdje op social media, maar vind dat hij (van oorsprong Christelijke) normen en waarden, waar iedere jonge volwassen man wat aan heeft, goed kan verklaren en vertalen naar normale taal (niet academisch). Ook zijn standpunten t.o.v. zelfdiscipline, hedendaagse culturele verschillen, alchohol en drugs, kan ik me zeer goed in vinden. :)
Let The inquisition begin lol

Wat is volgens jullie het moment om met een belt te liften (compounds), nog maar even mee wachten? Of sowieso beperken tot max effort?

Hier nog een Jordan Peterson-fan :) Blij te zien dat die man ook in Nederland veel invloed heeft :)

Wat is volgens jullie het moment om met een belt te liften (compounds), nog maar even mee wachten? Of sowieso beperken tot max effort?
Ik vind de hele zogenaamde hardcore zonder belt mentaliteit van sommigen echt onzin. Dus wanneer je het gevoel hebt dat je er één moet gaan gebruiken, gewoon doen. Dat je core er zwakker van zou worden is ook zo'n een onzinverhaal. Zelf gebruik ik een belt op mijn werksets en vrijwel alles eronder is beltless. Bij deadlifts draag ik pas een belt vanaf 135kg. Maar dit is voor iedereen anders.

Gefeliciteerd man :thumb:!

Training van vandaag (warmup sets not included):

Squat:
3x3x112,5kg (kwam op het eind sloppy uit de hole, slechte bovenrug positie, had ook een behoorlijke schaafwond op de bovenrug door de knurling, vrijdag opnieuw dus!)

Bench Press:
3x5x77,5kg (komt weer terug op het oude niveau; doel is 100kg nog steeds)

Pendlay Row:
3x3x77,5kg (PR, explosieve triples gaan goed)

Weighted Dips:
3x5xBW+22,5kg (PR)

Planks:
3x30 seconden

Assistance:
Cable flies
Hyperextensions
Tricep pushdowns
Oblique crunches & twists

Cardio:
Crosstrainer: 15 minuten (steady state, level 5)

Rating:
:rocknana::rocknana::rocknana::rocknana: van de vijf banaantjes weer!

Voeding:
Ochtend: water, zwarte koffie en Monster Energy Ultra Zero
Middag: havermout met whey en melk en een banaan
Avond: beef burger met kaas, spek en wat veggies en spareribs met honing :D
Voor het slapen gaan: Skyr (naturel)

Totaal: 2200kcal gok ik zo, beetje ruim gelogd, prima macro's zoals altijd (protein: 35%, carbs: 35%, fat: 30%). Carb cyclen doe ik niet echt meer nu, zie er momenteel niet echt profijt van bij dit vetpercentage, en ik eet graag elke dag ongeveer hetzelfde! ;) Continuïteit is voor mij het belangrijkste tijdens een dieet. En zie hier het grote voordeel van IF en IIFYM:

eJdVp74.jpg

Music:

:hedbang:

Gather all your pain and suffering
Turn them into strength and weaponry
To overcome the enemy
That’s in you, that’s in you, that’s in you, that’s in you
Come face to face with a war that rages in you

Laatst bewerkt:
Even nog een late gefeliciteerd! :D :thumb:

en een lekkere party train erachteraan! Wil wel denk als je net gehoord hebt dat je klaar bent! :D

Terug
Naar boven