Fitness Seller

Anoniem36295 WeakLifts (v3)

• Topic Starter Topic Starter
TDEE 3.0.xlsx

Je zou ook deze sheet kunnen proberen als je full autist bent zoals ik.
Houdt ook je wekelijkse gemiddeld in aankomen/afvallen bij en berekend je realistische TDEE op basis van je gewicht vs kcal. Even downloaden, mijn oude data er uit halen.

(Heb hem natuurlijk wel tot vandaag bijgewerkt maar die versie staat op m'n werklaptop. Natuurlijk ook niet relevant voor jou)
Thanks, ik zal er naar kijken!

Waarom de pendlay row vervangen voor een cable row, als je aangeeft dat je form nu (nog) goed is?

Volgens mij heb je je keuze wel duidelijk voor jezelf: eerst cutten. Zoals hiervoor al getypt was: zodra je stagneert die intensiteit aanhouden en dan komt het goed.

Waarom de pendlay row vervangen voor een cable row, als je aangeeft dat je form nu (nog) goed is?

Volgens mij heb je je keuze wel duidelijk voor jezelf: eerst cutten. Zoals hiervoor al getypt was: zodra je stagneert die intensiteit aanhouden en dan komt het goed.
Ja je hebt ook gelijk. Ik ga gewoon zo ver mogelijk met StrongLifts als ik kan. Als ik blijf falen zal ik trainingsvolume e.d. aanpassen. In mijn ogen heb ik nu een prima fysiek, ook qua vetpercentage. Ik zal volgende week mijn calorieën verhogen van 1850 naar 2200 ongeveer. Sterk worden is nu belangrijk, verder afvallen kan nog altijd!

Bedankt iedereen voor de tips!

Dit weekend de voeding niet zo strict behandeld als normaal (niet alles gelogd ook). Heb gisteren een beetje gevierd dat ik mijn masterscriptie heb ingeleverd bij wat vrienden, en ik ga nu een soort van overgangsfase in met een nieuwe baan en verhuizen enzo. Brengt de nodige stress met zich mee, vandaar ook dit lossere weekendje. Komende week gaan we weer flink aan de bak! Morgen weer squatten en deadliften onder andere.

Kinobody is een beetje een douche, maar haal vaak nog wel wat tips uit zijn video's (bij deze zeker voor de komende maanden). Niet in een te hoog calorie-deficit verkeren als je niet gigantisch veel vet hebt te verliezen, gooi er een wekelijkse refeed in op een trainingsdag, na 1-2 maanden evalueren en eventueel een tijdje op onderhoud eten voor je metabolisme, leptin en ghrelin. Zie fat loss als een reis in meerdere fases: look a little bit better every week.

Dit weekend de voeding niet zo strict behandeld als normaal (niet alles gelogd ook). Heb gisteren een beetje gevierd dat ik mijn masterscriptie heb ingeleverd bij wat vrienden, en ik ga nu een soort van overgangsfase in met een nieuwe baan en verhuizen enzo. Brengt de nodige stress met zich mee, vandaar ook dit lossere weekendje. Komende week gaan we weer flink aan de bak! Morgen weer squatten en deadliften onder andere.

Dat is totaal niet erg. Ten eerste weet je de macro's inmiddels wel aardig in te schatten vermoed ik en daarnaast gaat een weekendje troep eten heus geen wereld van verschil maken.

De ene mijlpaal na de andere mijlpaal begrijp ik. Mooi toch? Wat betreft de trainingen zou het mij niets verbazen dat deze juist wat beter gaan gedurende de aankomende drukke periode. Persoonlijk haal ik altijd extra voldoening uit m'n trainingen als ik het druk heb, wat uiteindelijk leidt tot meer motivatie en betere prestaties! :D

Gefeliciteerd met je scriptie en je nieuwe baan :) Wat studeerde je?

Congratz! :D

Nice dat je je scriptie in hebt kunnen leveren! Beetje genieten hoort er ook bij als (recreatief) sporter.

Ik begrijp dat je na lange pauze weer terug bent. Beetje BB-en met nette kracht in ieder geval. Succes met de log!

En big changes.... nice! Inleveren als in eerste versie.... of al geaccepteerd?

Gefeliciteerd!
En inderdaad, in het weekend ben ik zelf ook vaak wat losser met bijvoorbeeld eten of andere dingen doen. Het moet ook allemaal leuk blijven.
Nieuwe week begint weer dus weer een reden om opnieuw te knallen! :D

Thanks iedereen, nog wel even wachten op de beoordeling... spannend dus!

Training van vandaag (warmup sets included):

Squat:
5x20kg
5x20kg
5x40kg
3x60kg
3x80kg
2x95kg
3x3x110kg (PR denk ik niet, maar wel weer even geleden bij dit lichaamsgewicht, ging super!)

DB Shoulder Press:
8x10kg
3x8x22kg (vrijdag weer 2kg erbij, heerlijke oefening, voor de spiegel uiteraard! :D)

Deadlift:
5x60kg
3x80kg
3x100kg
3x120kg
1x132,5kg
1x145kg (PR maybe, zelfde verhaal als bij de squats, 3 of 5 reps zaten er niet in, helemaal trashed en geen zin of grip voor singles)

Chinups:
2x5xBW (deze gaan steeds beter en netter vanaf deadhang, merk dat ik ben afgevallen en leverages zijn beter, top!)
2x3xBW

Hanging Knee Raises:
2x8xBW

Assistance:
Side & Rear Delt Raises
Barbell Curls
Face Pulls
DB Hammer Curls

Cardio:
12 minuten brisk pace (6km/u met grade 1,0%)

Voeding:
ochtend: water, koffie en Monster Energy Ultra
middag: havermoutpap met whey en een banaan
avond: entrecote, rijst en sperzieboontjes met Skyr als toetje

Totaal: 1850kcal ongeveer #fitgirl #balansdag :o

Rating:
:rocknana::rocknana::rocknana::rocknana:
van de 5 banaantjes

Favoriete plaat tijdens deze workout:

EMBRACE NEW LIFE!!!!!!!!!!!!! :devilnana:

Herkenbaar die shoulder press voor de spiegel :o.

Nog maar even een progress pic voor de liefhebber:
HNbHllF.jpg
Buikje kan nog wel wat af imo. Let wel dat ik geen BB'er ben en ook niet zo train, wil vooral wat atletischer worden (en sterker natuurlijk).. :wl:

Haha, dankje. Allemaal squats en deads 1-2x p/w. Geen isolatie verder.

Dat wordt nog wat met die nette (strakke) pakken aan binnenkort.. :o

Doe ook absoluut geen isolatie voor benen, zie het nut er nog niet van in :D.

En van die broeken, maatje groter dan maar, of toch trainingspakkie naar werk aan doen.

Terug
Naar boven