AndroidHealthClinic

Anoniem36295 WeakLifts (v3)

• Topic Starter Topic Starter
Oja en de armpjes, cheeky badkamer pic:
Z4Dt4PQ.jpg

Oja, wil binnenkort ook weer starten met kickboxen. Altijd veel plezier aan gehad, 4 maanden gedaan ongeveer. Die trainingen ga je echt bekaf. :mad:

Dus als iemand nog een leuke MMA/kickbox-gym weet in Amsterdam houd ik me aanbevolen!

Had dit ook al elders gevraagd btw.

Nice pica's!

Wanneer hoor je je beoordeling?

Lichaamsgewicht vanochtend: 85,8kg (gaat weer de goede kant op na dit weekend, doel is nog steeds 80kg voor de zomer ongeveer).

Vanavond lekker uit eten met moeders! Ik zat te denken aan een fusion wok. Overdag uiteraard fasten.

Ziet er netjes uit hoor! Respect voor je afval traject, en je hebt erg geluk met je huid dat je er zonder plooien en uitzakkingen vanaf bent gekomen.

Ziet er netjes uit hoor! Respect voor je afval traject, en je hebt erg geluk met je huid dat je er zonder plooien en uitzakkingen vanaf bent gekomen.
Dankjewel, en dat komt denk ik doordat ik het duurzaam en langzaam heb aangepakt, met niet een crash dieet, maar gewoon eerst letten op gezonde whole foods. Daarna echt gaan tellen met MyFitnessPal en zo langzaam meer trucjes gaan toepassen zoals Intermittent Fasting en carb cycling.

Ben er ook wel blij mee, zeker waar ik vandaan kom. Voel me ook gewoon fitter en gezonder! Meer energie, minder slaap nodig, betere slaap wel, betere conditie, ga maar door. :cool:

Vandaag lekker uit eten geweest om het een en ander te vieren, de rest van de dag enkel een banaan en wat koffie en water gehad. Kippendij stroganoff met gegrilde groente, rauwkost en aardappeltjes met spek, als toetje cheesecake, en uiteraard een lekker blond biertje:

xUtZX1Jg.jpg

95ecyNHg.jpg

337wnbdg.jpg

3u8BEEFg.jpg

Morgen weer zwaar trainen, al die calorietjes even benutten! :army:

Vandaag lekker uit eten geweest om het een en ander te vieren, de rest van de dag enkel een banaan en wat koffie en water gehad. Kippendij stroganoff met gegrilde groente, rauwkost en aardappeltjes met spek, als toetje cheesecake, en uiteraard een lekker blond biertje:

xUtZX1Jg.jpg

95ecyNHg.jpg

337wnbdg.jpg

3u8BEEFg.jpg

Zit die vreetschuur per toeval in Eindhoven? Komt me bekend voorP Overigens hongerig er van.. Ik heb zo juist rijst met kip op...

Ziet er goed uit! Prima kcals:D.

Zou je trouwens als je je fast breakt (met die banaan) niet beter ook wat protein nuttigen?:)

Ziet er goed uit! Prima kcals:D.

Zou je trouwens als je je fast breakt (met die banaan) niet beter ook wat protein nuttigen?:)
Dat vind ik niet per se nodig, het was aardig wat kippendij, en neem nu nog een bakje Skyr naturel. Komt wel goed met die proteins.

Doe dat op trainingsdagen wel hoor, met havermout, melk en whey. ;)

xUtZX1Jg.jpg

95ecyNHg.jpg

337wnbdg.jpg

3u8BEEFg.jpg

Looking good!!:meal:

Terug
Naar boven