MuscleMeat

Anoniem36295 WeakLifts (v3)

Gefeliciteerd man :)
Zie PM voor een cadeautje

• Topic Starter Topic Starter
Even op de nieuwe pagina hoor..
Training van vandaag (warmup sets not included):

Squat:
3x3x112,5kg (kwam op het eind sloppy uit de hole, slechte bovenrug positie, had ook een behoorlijke schaafwond op de bovenrug door de knurling, vrijdag opnieuw dus!)

Bench Press:
3x5x77,5kg (komt weer terug op het oude niveau; doel is 100kg nog steeds)

Pendlay Row:
3x3x77,5kg (PR, explosieve triples gaan goed)

Weighted Dips:
3x5xBW+22,5kg (PR)

Planks:
3x30 seconden

Assistance:
Cable flies
Hyperextensions
Tricep pushdowns
Oblique crunches & twists

Cardio:
Crosstrainer: 15 minuten (steady state, level 5)

Rating:
:rocknana::rocknana::rocknana::rocknana: van de vijf banaantjes weer!

Voeding:
Ochtend: water, zwarte koffie en Monster Energy Ultra Zero
Middag: havermout met whey en melk en een banaan
Avond: beef burger met kaas, spek en wat veggies en spareribs met honing :D
Voor het slapen gaan: Skyr (naturel)

Totaal: 2200kcal gok ik zo, beetje ruim gelogd, prima macro's zoals altijd (protein: 35%, carbs: 35%, fat: 30%). Carb cyclen doe ik niet echt meer nu, zie er momenteel niet echt profijt van bij dit vetpercentage, en ik eet graag elke dag ongeveer hetzelfde! ;) Continuïteit is voor mij het belangrijkste tijdens een dieet. En zie hier het grote voordeel van IF en IIFYM:

eJdVp74.jpg

Music:

:hedbang:

Gather all your pain and suffering
Turn them into strength and weaponry
To overcome the enemy
That’s in you, that’s in you, that’s in you, that’s in you
Come face to face with a war that rages in you

Even nog een late gefeliciteerd! :D :thumb:

en een lekkere party train erachteraan! Wil wel denk als je net gehoord hebt dat je klaar bent! :D
Bedankt en inderdaad, dat ging lekker, positieve vibes en energie!
Gefeliciteerd man :)
Zie PM voor een cadeautje
Super attent man, bedankt nogmaals.

Nachtbraker die ik ben, heb ik wat van mijn oude logjes hier doorgenomen. Wel gelachen hoor en leuk om terug te lezen. Wat een rare dingen lees je soms zeg: Panatta squats, depletion training, 3 scoops Jack3d op een lege maag, keto, myo reps. Waar was ik in godsnaam mee bezig? :roflol:

Ik merk vanaf eind 2012 / begin 2013 duidelijk dat er minder aangekloot werd, en dat ik bewust de stap heb gezet richting progressive overload (door middel van StrongLifts 5x5) op de compound lifts. Ook dankzij de tips en uitleg van anderen, waarvoor dank. De site van Mehdi heeft ook zeer geholpen.

Er is sindsdien veel gebeurd (ook op persoonlijk vlak) waaronder dus zo’n 30kg toe- en afname in lichaamsgewicht en duidelijk verschil in body composition. Er zijn ook lange periodes geweest zonder training of überhaupt bezig zijn met fitness, blessures en een half jaar ziekenhuisopname..

In Groningen (waar ik gestudeerd heb) heb ik altijd met veel plezier samen getraind met @Machete in een vrij hardcore gym. Met deze aardige DBB’er en vriend van me ga ik binnenkort ook samen in een huis wonen in Amsterdam. Dat is wel grappig en erg leuk imo.

Zin in de toekomst en #gains!

Oude pic:

63hj54-png.png

Laatst bewerkt:
Een half jaar in het ziekenhuis is niet mis zeg, dat is een deel van je leven, gewoon kwijt....
Je zit nu duidelijk op een goede lijn, hou die koers aan :thumb:

Een half jaar in het ziekenhuis is niet mis zeg, dat is een deel van je leven, gewoon kwijt....
Je zit nu duidelijk op een goede lijn, hou die koers aan :thumb:
Ja, en ik was net zo lekker bezig toen.. Maar ik ben er sterker uitgekomen (letterlijk en figuurlijk). Leerzame periode in mijn leven geweest!

QXKxUFJ.png

Z8QCay4.png

Dit was net daarvoor denk ik..

Doe Machete de groeten:).

Vaak als je dat soort dingen hebt meegemaakt en je bent een echte volhouder kom je er sterker uit.
Mits ook je lijf mee wil werken. Maar dat is een kwestie van 2 dingen.. en vooral mindset kan er veel aan doen als je lijf dan ook meewerkt.
Echt top te lezen heo je er sterker uit bent gekomen. Een half jaar is niet niets... maar vergeleken met een leven valt het nog mee en ben je ook hier een mooi voorbeeld van een doorzetter.
Knokken kan soms heel lastig zijn. Maar de volhouder wint en dat laat jij ook zien. Helemaal top! Respect en compliment. :thumb:

Lichaamsgewicht vanochtend (nuchter): 85,8kg.

Laatste dagen redelijk stabiel, het fasten gaat erg goed. Ik denk nauwelijks meer aan eten, en dat is vaak een goed teken. Net wat havermoutpap gehad, vanavond maar weer een biefstukje met rijst en groenten.

Heb overigens nog geen uitslag van mijn bloedtest van laatst. Ik zal de waardes hier wel posten indien ik ze heb. Ik heb me laten prikken op:
- cholesterol
- testosteron (kan je niet echt veel mee)
- vitamine D3
- triglyceriden
- witte bloedcellen
- ijzer en overige mineralen

Een vrij volledige peiling dus.

Ik wil die smiley niet posten maar een : o

Er zijn ook lange periodes geweest zonder training of überhaupt bezig zijn met fitness, blessures en een half jaar ziekenhuisopname..

Half jaar ziekenhuisopname, excuse me ik kan het vergeten zijn maar wat was de reden daarvoor ?

Ja, en ik was net zo lekker bezig toen.. Maar ik ben er sterker uitgekomen (letterlijk en figuurlijk). Leerzame periode in mijn leven geweest!

Dat geloof ik en beaam ik

Iig gefeliciteerd met je afstuderen ! :1e:

Dit was net daarvoor denk ik..

Heel herkenbaar man ;) Was je trouwens in het ziekenhuis terecht gekomen wegen een ongeluk o.i.d. , of iets heel anders?

Check PM.

Thanks voor de support guys! :loveyou:

Levensmotto. Morgen weer knallen in de gym! :yes:

Terug
Naar boven