- Waardering
- 6.179
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Training van vandaag (warmup sets not included):
Squat:
3x3x112,5kg (kwam op het eind sloppy uit de hole, slechte bovenrug positie, had ook een behoorlijke schaafwond op de bovenrug door de knurling, vrijdag opnieuw dus!)
Bench Press:
3x5x77,5kg (komt weer terug op het oude niveau; doel is 100kg nog steeds)
Pendlay Row:
3x3x77,5kg (PR, explosieve triples gaan goed)
Weighted Dips:
3x5xBW+22,5kg (PR)
Planks:
3x30 seconden
Assistance:
Cable flies
Hyperextensions
Tricep pushdowns
Oblique crunches & twists
Cardio:
Crosstrainer: 15 minuten (steady state, level 5)
Rating:
van de vijf banaantjes weer!
Voeding:
Ochtend: water, zwarte koffie en Monster Energy Ultra Zero
Middag: havermout met whey en melk en een banaan
Avond: beef burger met kaas, spek en wat veggies en spareribs met honing
Voor het slapen gaan: Skyr (naturel)
Totaal: 2200kcal gok ik zo, beetje ruim gelogd, prima macro's zoals altijd (protein: 35%, carbs: 35%, fat: 30%). Carb cyclen doe ik niet echt meer nu, zie er momenteel niet echt profijt van bij dit vetpercentage, en ik eet graag elke dag ongeveer hetzelfde!Continuïteit is voor mij het belangrijkste tijdens een dieet. En zie hier het grote voordeel van IF en IIFYM:
![]()
Music:
Gather all your pain and suffering
Turn them into strength and weaponry
To overcome the enemy
That’s in you, that’s in you, that’s in you, that’s in you
Come face to face with a war that rages in you
Bedankt en inderdaad, dat ging lekker, positieve vibes en energie!Even nog een late gefeliciteerd!![]()
en een lekkere party train erachteraan! Wil wel denk als je net gehoord hebt dat je klaar bent!![]()
Super attent man, bedankt nogmaals.

Ja, en ik was net zo lekker bezig toen.. Maar ik ben er sterker uitgekomen (letterlijk en figuurlijk). Leerzame periode in mijn leven geweest!Een half jaar in het ziekenhuis is niet mis zeg, dat is een deel van je leven, gewoon kwijt....
Je zit nu duidelijk op een goede lijn, hou die koers aan![]()
Helemaal gemist kerel... ...maar daarom niet minder gefeliciteerd!!

wat had jij dan?? Ziet er toch gezond uit!!Ja, en ik was net zo lekker bezig toen.. Maar ik ben er sterker uitgekomen (letterlijk en figuurlijk). Leerzame periode in mijn leven geweest!
![]()
![]()
Dit was net daarvoor denk ik..
Niet per se somatisch, ik zal je wel een PM sturen.
Ben benieuwd !Niet per se somatisch, ik zal je wel een PM sturen.
Er zijn ook lange periodes geweest zonder training of überhaupt bezig zijn met fitness, blessures en een half jaar ziekenhuisopname..
Ja, en ik was net zo lekker bezig toen.. Maar ik ben er sterker uitgekomen (letterlijk en figuurlijk). Leerzame periode in mijn leven geweest!

Ja, en ik was net zo lekker bezig toen.. Maar ik ben er sterker uitgekomen (letterlijk en figuurlijk). Leerzame periode in mijn leven geweest!
Dit was net daarvoor denk ik..
Was je trouwens in het ziekenhuis terecht gekomen wegen een ongeluk o.i.d. , of iets heel anders?Klote!Niet per se somatisch, ik zal je wel een PM sturen.