- Waardering
- 3.529
Dat had ik al gefixed toen ik nog studeerde!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat had ik al gefixed toen ik nog studeerde!
O advocaten kantoor, hoe kom ik bij een bank?

Kantoortijden vallen zwaar en heb niet echt veel tijd meer om op DBB te posten, ik was mijn luie studentenleventje gewend, maar het gaat allemaal lukken hoop ik!

Daar doen we het voor he!

Praten over salaris vind ik altijd zo corny, het is in ieder geval meer dan voldoende voor nu, je zit wel dicht in de buurt overigens.Ben wel nieuwsgierig wat een starter op een advocatenkantoor aan salaris krijgt.
Richting de 3k bruto?
#durftevragen
Verder veel belangrijker; hoe bevalt het?

Zo is dat! Ik hoop het maat.Lol, niks mis met een beetje werken! Denk dat je hier een mooie tijd gaat krijgen.
Lekker hoog wel! Maar denk ook zeker dat je er baat bij hebt.
De dagelijks aanbevolen dosis is 5 ug ( = 200 IE) dus daar zit je wel heel ver boven. Geen wonder dat die bloedwaarde hoog is

De ADH is ook voor niet sportende onwetende mensen die graag www.voedingscentrum.nl als betrouwbare bron zien..De dagelijks aanbevolen dosis is 5 ug ( = 200 IE) dus daar zit je wel heel ver boven. Geen wonder dat die bloedwaarde hoog is![]()
Moderne inzichten zijn idd wel om hoger te gaan. Ik ben wel met je eens dat ik geen hoge pet van het voedingscentrum op heb. Helaas is dat wel de 'officiele' informatie waar ook de huisartsen en ziekenhuizen in NL mee bestookt worden.De ADH is ook voor niet sportende onwetende mensen die graag www.voedingscentrum.nl als betrouwbare bron zien..
Denk dat een hoop mensen baat hebben in de winter op zijn minst naar 1000IU te gaan..
Volgens wikipedia zou 10-15 min op zonkracht 3 of hoger voldoende moeten zijn, en dat halen we in NL een deel van het jaar wel (mits niet smeren met zonnebrand....) Vitamine D - WikipediaOp 4000iu haalt de gemiddelde persoon vit d concentraties boven de 100. Waarden tussen 100-150 worden gezien als veilige range (kan ook behaald worden door voldoende blootstelling aan zonlicht aka onmogelijk in NL). Pas met concentraties van 375-500 kunnen situaties van hypercalcemie onstaan.
Je vit D is ten opzichte van "de gemiddelde Nederlander" inderdaad hoog. Maar dit is een prima waarde. Zo houden!Ook de uitslag van mijn bloedtest van laatst binnen. Alles prima. Vitamine D3 zelfs zeer hoog (139), mij werd aangeraden in de zomer de supplementatie te verminderen. Dat ga ik niet doen denk ik, merk er namelijk veel voordelen van, vooral qua energie maar ook huid/haar.
Aanname is dan wel dat je buiten bent op de momenten dat de zon er is... Ik denk dat veel mensen binnen werken achter een computer, vandaar dat ik bedoelde ‘onmogelijk’.Volgens wikipedia zou 10-15 min op zonkracht 3 of hoger voldoende moeten zijn, en dat halen we in NL een deel van het jaar wel (mits niet smeren met zonnebrand....) Vitamine D - Wikipedia
Kan tegelijk. Vit d3 is vetoplosbaar, dus je kunt zelfs je gehele weekdosis op de eerste dag van de week nemen.Neem je die tegelijk of eentje in de ochtend en eentje in de avond?
Neem zelf nu 3800iu maar wil eigenlijk ook wel ophogen naar 6000iu
Kan tegelijk. Vit d3 is vetoplosbaar, dus je kunt zelfs je gehele weekdosis op de eerste dag van de week nemen.