Fitness Seller

Anoniem36295 WeakLifts (v3)

• Topic Starter Topic Starter
Zo, ik ben redelijk gesetteld in Amsterdam en heb vandaag wat tijd gevonden eindelijk weer te trainen (@ de Vondelgym). Aangezien ik al een week ofzo niet meer had getraind vanwege verhuizen en andere bs, even een lichte deload van zo’n 10kg op de main lifts.

Training van vandaag (warmup sets not included):

Squat:
3x3x100kg

Bench Press:
3x5x70kg

Pendlay Row:
3x3x70kg

Weighted Dips:
3x5xBW+7,5kg

Planks:
3x30 seconden

Assistance:
Tricep pushdowns

Cardio:
Bike: 12 minuten (high pace)

Prima gym hoor, fijne stangen en platen van Eleiko, niet erg veel racks. Wel iets kleiner en drukker dan ik had verwacht, maar aardige serieuze lui merkte ik al. Heb het crossfit gedeelte wel een beetje vermeden.. :roflol:

Woensdag wil ik graag weer trainen, getting back in the groove.. Kantoortijden vallen zwaar en heb niet echt veel tijd meer om op DBB te posten, ik was mijn luie studentenleventje gewend, maar het gaat allemaal lukken hoop ik!

Voeding gaat op zich prima, ik fast tot de lunch en dan veel gezond eten, ik log alles niet meer echt zorgvuldig maar ik weet inmiddels ook wel hoeveel er in wat zit. Gewicht in de gym was 83/84kg ongeveer dus dat viel me reuze mee.

Gains van afgelopen weekend:
Q4sK0oy.jpg

Ben wel nieuwsgierig wat een starter op een advocatenkantoor aan salaris krijgt.
Richting de 3k bruto?
#durftevragen

Verder veel belangrijker; hoe bevalt het?

Lol, niks mis met een beetje werken! Denk dat je hier een mooie tijd gaat krijgen.

Wacht maar tot je eerste salaris gestort wordt :cool:
Daar doen we het voor he! :roflol:
Ben wel nieuwsgierig wat een starter op een advocatenkantoor aan salaris krijgt.
Richting de 3k bruto?
#durftevragen

Verder veel belangrijker; hoe bevalt het?
Praten over salaris vind ik altijd zo corny, het is in ieder geval meer dan voldoende voor nu, je zit wel dicht in de buurt overigens. ;)

Het bevalt zeer goed, meteen veel eigen verantwoordelijkheid en leer elke dag veel.
Lol, niks mis met een beetje werken! Denk dat je hier een mooie tijd gaat krijgen.
Zo is dat! Ik hoop het maat.

Ook de uitslag van mijn bloedtest van laatst binnen. Alles prima. Vitamine D3 zelfs zeer hoog (139), mij werd aangeraden in de zomer de supplementatie te verminderen. Dat ga ik niet doen denk ik, merk er namelijk veel voordelen van, vooral qua energie maar ook huid/haar. Cholesterol totaal was 5,8. LDL: 3,9. HDL: 1,6. Ratio van 3,5 (ligt onder de 4 dus prima).

Netjes! Wat voor doses VitD slik je per dag?

Op 4000iu haalt de gemiddelde persoon vit d concentraties boven de 100. Waarden tussen 100-150 worden gezien als veilige range (kan ook behaald worden door voldoende blootstelling aan zonlicht aka onmogelijk in NL). Pas met concentraties van 375-500 kunnen situaties van hypercalcemie onstaan.

De ADH is ook voor niet sportende onwetende mensen die graag www.voedingscentrum.nl als betrouwbare bron zien..

Denk dat een hoop mensen baat hebben in de winter op zijn minst naar 1000IU te gaan..
Moderne inzichten zijn idd wel om hoger te gaan. Ik ben wel met je eens dat ik geen hoge pet van het voedingscentrum op heb. Helaas is dat wel de 'officiele' informatie waar ook de huisartsen en ziekenhuizen in NL mee bestookt worden.
Op 4000iu haalt de gemiddelde persoon vit d concentraties boven de 100. Waarden tussen 100-150 worden gezien als veilige range (kan ook behaald worden door voldoende blootstelling aan zonlicht aka onmogelijk in NL). Pas met concentraties van 375-500 kunnen situaties van hypercalcemie onstaan.
Volgens wikipedia zou 10-15 min op zonkracht 3 of hoger voldoende moeten zijn, en dat halen we in NL een deel van het jaar wel (mits niet smeren met zonnebrand....) Vitamine D - Wikipedia

Ook de uitslag van mijn bloedtest van laatst binnen. Alles prima. Vitamine D3 zelfs zeer hoog (139), mij werd aangeraden in de zomer de supplementatie te verminderen. Dat ga ik niet doen denk ik, merk er namelijk veel voordelen van, vooral qua energie maar ook huid/haar.
Je vit D is ten opzichte van "de gemiddelde Nederlander" inderdaad hoog. Maar dit is een prima waarde. Zo houden!

Volgens wikipedia zou 10-15 min op zonkracht 3 of hoger voldoende moeten zijn, en dat halen we in NL een deel van het jaar wel (mits niet smeren met zonnebrand....) Vitamine D - Wikipedia
Aanname is dan wel dat je buiten bent op de momenten dat de zon er is... Ik denk dat veel mensen binnen werken achter een computer, vandaar dat ik bedoelde ‘onmogelijk’.
Zou je voldoende buiten zijn, dan denk ik dat je een heel eind komt inderdaad.

Neem je die tegelijk of eentje in de ochtend en eentje in de avond?
Neem zelf nu 3800iu maar wil eigenlijk ook wel ophogen naar 6000iu
Kan tegelijk. Vit d3 is vetoplosbaar, dus je kunt zelfs je gehele weekdosis op de eerste dag van de week nemen.

Terug
Naar boven