- Waardering
- 6.179
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Savage!
Nou, dat is wel een heel beperkte visie op het leven .....OMDAT ER NIKS BELANGRIJKER IS DAN DIE ENE SPORT :@ :@ :@ :@
Niemand weerhoud je om er wat push ups of dips en chins/pull ups voor wat extra volume aan toe te voegen, je zou zelfs het GreySkull huiswerk kunnen doen.Nette training!
Ik overweeg ook SL te volgen over een tijd om eens wat anders te doen dan de UB/LB split.
Alleen als ik het bekijk doe je afwisselend
Over 2 weken heen pak je dus 3x Bench Press, 3x Rows, 3x Overhead press.
Vind ik wel een beetje laag in frequentie. Pak liever 2x UB aan per week voor de bekende redenen.
Wat vind jij?
Misschien kan ik beter maar P/P/L proberen ergens eind Juni/Juli. (hardop denken doet)
StrongLifts heeft alleen wel echt een super chille app haha
De vrijdagmiddagborrel was een beetje uit de hand gelopen gister, dus vanavond weer trainen!
Succes! Welke gym is er eigenlijk open op zaterdagavond?Anytime fitness letterlijk 24-7Succes! Welke gym is er eigenlijk open op zaterdagavond?

De Vondelgym! Elke dag van 9-23u.Succes! Welke gym is er eigenlijk open op zaterdagavond?
Goud!
Al goed aan het integreren op je werk?De vrijdagmiddagborrel was een beetje uit de hand gelopen gister, dus vanavond weer trainen!
Zeker! Thanks for asking. Het bevalt erg goed en ik leer al veel.
Ik hoop het ook, werktijden zijn soms wat extreem maar als ik elke week 2 a 3 keer lekker kan trainen ben ik al tevreden. Misschien nog wat kickboxing erbij in dezelfde gym.Ideaal een sportschool die niet alleen de ochtenden open is in het weekend!
Mooi ook dat je baan goed bevalt, hopelijk vind je snel een beetje een balans en ritme.

Weer een late workout vandaag, wel heerlijk getraind, nu nog even een bak Skyr wegtikken en dan gauw naar bed voor de volgende werkdag..
Squat:
3x3x107,5kg
Overhead Press:
3x5x42,5kg
Deadlift:
5 singles met 132,5kg (beetje oefenen voor de meet alvast, in plaats 1x5 dus 5x1 met mixed grip)
Chinups (hammer grip):
5xBW
3xBW
3xBW
2xBW
1xBW
Hanging Leg Raises:
4x8
Barbell Curls ss Side Raises ss Face Pulls ss Hammer Curls ss Face Pulls ()
Cardio:
10 min HIIT (twee lange sprints met 2 a 3 minuten langzamer tempo)
Met jou lifts heb je een enorm fysieke voorsprong duude