Fitness Seller

Anoniem36295 WeakLifts (v3)

gym is life

giphy.gif

Nette training!
Ik overweeg ook SL te volgen over een tijd om eens wat anders te doen dan de UB/LB split.
Alleen als ik het bekijk doe je afwisselend

Over 2 weken heen pak je dus 3x Bench Press, 3x Rows, 3x Overhead press.
Vind ik wel een beetje laag in frequentie. Pak liever 2x UB aan per week voor de bekende redenen.

Wat vind jij?
Misschien kan ik beter maar P/P/L proberen ergens eind Juni/Juli. (hardop denken doet)
StrongLifts heeft alleen wel echt een super chille app haha
Niemand weerhoud je om er wat push ups of dips en chins/pull ups voor wat extra volume aan toe te voegen, je zou zelfs het GreySkull huiswerk kunnen doen.

Of en soort 3x pw 531 for beginners variant 2 pw bp, 1x ohp.

• Topic Starter Topic Starter
De vrijdagmiddagborrel was een beetje uit de hand gelopen gister, dus vanavond weer trainen!

Late workout. Nog steeds deload, volgende week ook, en dan weer op het oude niveau denk ik.

Squat:
3x3x105kg

Bench Press:
3x5x72,5kg

Pendlay Row:
3x3x72,5kg

Dips:
3x5xBW+10kg

Planks:
3x30seconden

Assistance:
Tricep Extensions (rope)
Cable Rows (V-bar)

Cardio:
10minuten HIIT (loopband)

Ideaal een sportschool die niet alleen de ochtenden open is in het weekend!
Mooi ook dat je baan goed bevalt, hopelijk vind je snel een beetje een balans en ritme.

Ideaal een sportschool die niet alleen de ochtenden open is in het weekend!
Mooi ook dat je baan goed bevalt, hopelijk vind je snel een beetje een balans en ritme.
Ik hoop het ook, werktijden zijn soms wat extreem maar als ik elke week 2 a 3 keer lekker kan trainen ben ik al tevreden. Misschien nog wat kickboxing erbij in dezelfde gym. :D

Voor vanavond trouwens pizza en ijs! #weekend

Bjorn bregy geeft daar training bij jullie toch? Leuke vechter was dat. Alleen altijd last van gyno(kijk maar naar zn highlights op YouTube).

Weer een late workout vandaag, wel heerlijk getraind, nu nog even een bak Skyr wegtikken en dan gauw naar bed voor de volgende werkdag..

Squat:
3x3x107,5kg

Overhead Press:
3x5x42,5kg

Deadlift:
5 singles met 132,5kg (beetje oefenen voor de meet alvast, in plaats 1x5 dus 5x1 met mixed grip)

Chinups (hammer grip):
5xBW
3xBW
3xBW
2xBW
1xBW

Hanging Leg Raises:
4x8

Overige assistance:
Barbell Curls ss Side Raises ss Face Pulls ss Hammer Curls ss Face Pulls (superdudeset)

Cardio:
10 min HIIT (twee lange sprints met 2 a 3 minuten langzamer tempo)

Laatst bewerkt:
Weer een late workout vandaag, wel heerlijk getraind, nu nog even een bak Skyr wegtikken en dan gauw naar bed voor de volgende werkdag..

Squat:
3x3x107,5kg

Overhead Press:
3x5x42,5kg

Deadlift:
5 singles met 132,5kg (beetje oefenen voor de meet alvast, in plaats 1x5 dus 5x1 met mixed grip)

Chinups (hammer grip):
5xBW
3xBW
3xBW
2xBW
1xBW

Hanging Leg Raises:
4x8

Barbell Curls ss Side Raises ss Face Pulls ss Hammer Curls ss Face Pulls (:sd:)

Cardio:
10 min HIIT (twee lange sprints met 2 a 3 minuten langzamer tempo)

Niet van die enge poppenhoofdmuziekjes draaien aub krijg je nachtmerrie s van

Terug
Naar boven