AndroidHealthClinic

Anoniem36295 WeakLifts (v3)

Ja gaat goed met diëten, zoals ik al eerder zei; het feit dat ik overdag fast en veel werk helpt heel erg om niet aan eten te denken. Binnenkort de 70’s kg aantikken hopelijk. Nu rond de 80.
Heb je wel een duidelijk einddoel (vet% of gewicht)? Eens moet je weer op onderhoud gaan zitten he.

Ben over gegaan op een permanente bulk, 24/7 eten.

Jelly, ik ben echt mega gevoelig voor fat gains. Zelfs op een kleine 300 kcal overschot kom ik nog redelijk wat vet aan.
Sad, permanent bulk zit er voor mij niet in.
(Alhoewel op 7 kilo waarschijnlijk ~2 kilo vet. Valt volgens mij wel mee)

Jelly, ik ben echt mega gevoelig voor fat gains. Zelfs op een kleine 300 kcal overschot kom ik nog redelijk wat vet aan.

Wie zegt dat we geen fat gains hebben :D
Om voor mezelf te spreken, de eerste kilo's die ik aankwam was simpelweg meer eten omdat ik niet meer zo dun wilde zijn, ben later pas tot het besef gekomen dat ik beter kon gaan trainen om er groter uit te zien.

• Topic Starter Topic Starter
Ik lig momenteel in het ziekenhuis aan het infuus wegens een allergische reactie op pijnboompitten. Moet hier nog wel even blijven, krijg oa cortisol toegediend. Vanavond dus niet trainen ben ik bang.
(Alhoewel op 7 kilo waarschijnlijk ~2 kilo vet. Valt volgens mij wel mee)
Hier hetzelfde daarom zit ik nu ook redelijk laag in kcals en cut ik nog lekker even door. 75-80kg zou ik erg mooi vinden met behoud van een groot deel van mijn massa en kracht.

Terug
Naar boven