- Waardering
- 3.529
Ja gaat goed met diëten, zoals ik al eerder zei; het feit dat ik overdag fast en veel werk helpt heel erg om niet aan eten te denken. Binnenkort de 70’s kg aantikken hopelijk. Nu rond de 80.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja gaat goed met diëten, zoals ik al eerder zei; het feit dat ik overdag fast en veel werk helpt heel erg om niet aan eten te denken. Binnenkort de 70’s kg aantikken hopelijk. Nu rond de 80.
Heb je wel een duidelijk einddoel (vet% of gewicht)? Eens moet je weer op onderhoud gaan zitten he.Ja gaat goed met diëten, zoals ik al eerder zei; het feit dat ik overdag fast en veel werk helpt heel erg om niet aan eten te denken. Binnenkort de 70’s kg aantikken hopelijk. Nu rond de 80.
Pff, ik wil echt niet meer in de 70 wegen!
Die pakken moeten goed zitten! Binnenkort weer nieuwe laten maken.
70kg(!!) je bent 1.79....Binnenkort de 70’s kg aantikken hopelijk. Nu rond de 80.
79.5 is ook in de 70's he?
O god..even wakker worden..

laten we het niet hopenO god..even wakker worden..
Nu je het zegt..ik dacht dat hij naar 70kg wilde![]()

Ik ooit ook 66 bij 1.80...en skinny fat

Als ik dit zo hoor mag jij in de bulk vreten voor het vaderland..

Als ik dit zo hoor mag jij in de bulk vreten voor het vaderland..![]()
Jelly, ik ben echt mega gevoelig voor fat gains. Zelfs op een kleine 300 kcal overschot kom ik nog redelijk wat vet aan.
Sad, permanent bulk zit er voor mij niet in.

Hier hetzelfde daarom zit ik nu ook redelijk laag in kcals en cut ik nog lekker even door. 75-80kg zou ik erg mooi vinden met behoud van een groot deel van mijn massa en kracht.Jelly, ik ben echt mega gevoelig voor fat gains. Zelfs op een kleine 300 kcal overschot kom ik nog redelijk wat vet aan.
Sad, permanent bulk zit er voor mij niet in.
(Alhoewel op 7 kilo waarschijnlijk ~2 kilo vet. Valt volgens mij wel mee)
Ik lig momenteel in het ziekenhuis aan het infuus wegens een allergische reactie op pijnboompitten. Moet hier nog wel even blijven, krijg oa cortisol toegediend. Vanavond dus niet trainen ben ik bang.
Hier hetzelfde daarom zit ik nu ook redelijk laag in kcals.