- Waardering
- 7.098
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfde gewicht op die leeftijd, maar dan wel 11 cm korter dan jij.
Lekker dan. Sterkte man. En dan je hele leven de bijsluiters op pijnpitten nalezenIk lig momenteel in het ziekenhuis aan het infuus wegens een allergische reactie op pijnboompitten. Moet hier nog wel even blijven, krijg oa cortisol toegediend. Vanavond dus niet trainen ben ik bang.

JE WILT HET GEWOON NIET GRAAG GENOEG!!!!Ik lig momenteel in het ziekenhuis aan het infuus wegens een allergische reactie op pijnboompitten. Moet hier nog wel even blijven, krijg oa cortisol toegediend. Vanavond dus niet trainen ben ik bang.
Neeeee... dat mag ikAls ik dit zo hoor mag jij in de bulk vreten voor het vaderland..![]()
het werkt alleen maar niet... 
Sterkte...Dank allen. Ik heb al sinds mijn jeugd last van een noten- en pinda allergie. Pijnboompit is een zaad, maar blijkbaar een kruisverhouding ofzo. Wel kut ja.
hier pinda allergie en pijnboompitten ook... (naast gluten en lactose) ..
maar echt kut... Wow...Dat is wel aan erg veel allergischSterkte...hier pinda allergie en pijnboompitten ook... (naast gluten en lactose) ..
maar echt kut...
Hoop dat je snel opknapt.
. Kan je dan nog op restaurant gaan of dergelijke zonder al te veel ongemakken?Dat is k**! Hoop dat je gauw weer naar huis mag.Ik lig momenteel in het ziekenhuis aan het infuus wegens een allergische reactie op pijnboompitten. Moet hier nog wel even blijven, krijg oa cortisol toegediend. Vanavond dus niet trainen ben ik bang.
Holy shit! Sterkte man..Ik lig momenteel in het ziekenhuis aan het infuus wegens een allergische reactie op pijnboompitten. Moet hier nog wel even blijven, krijg oa cortisol toegediend. Vanavond dus niet trainen ben ik bang.
Als je de verkeerde eet, smaakt een week lang je eten naar kots!Het zijn gewoon pitten en ze kosten evenveel als een blok goud, waarom koop je die dingen ook.

Het is dan ook nog eens een PIJNboom, living on the edge noem ik het, mij niet gezienAls je de verkeerde eet, smaakt een week lang je eten naar kots!![]()
Betrapt!Zeg Vito, wat een bar slecht excuus om onder een training uit te komen met het mooie weer!
Maareh, knap gauw weer op!

Duidelijk waar de prio's liggen, wel een held dat je vandaag niet onder een parasol ben wezen uitzieken!Haha thanks guys, het zat in de pesto tijdens de lunch en ik had het niet door. Vandaag gewoon weer aan het werk, vanavond een netwerkevent met gratis borrel.. dus weer geen workout helaas. Duty calls.