MuscleMeat

Anoniem36295 WeakLifts (v3)

Ooit was ik 72 op 1.90
Nu zak ik onder de 90 kg en begin te panikeren :o

En snel beter man !

Zelfde gewicht op die leeftijd, maar dan wel 11 cm korter dan jij.
Ik lig momenteel in het ziekenhuis aan het infuus wegens een allergische reactie op pijnboompitten. Moet hier nog wel even blijven, krijg oa cortisol toegediend. Vanavond dus niet trainen ben ik bang.
Lekker dan. Sterkte man. En dan je hele leven de bijsluiters op pijnpitten nalezen :(

• Topic Starter Topic Starter
Dank allen. Ik heb al sinds mijn jeugd last van een noten- en pinda allergie. Pijnboompit is een zaad, maar blijkbaar een kruisverhouding ofzo. Wel kut ja.

Ik lig momenteel in het ziekenhuis aan het infuus wegens een allergische reactie op pijnboompitten. Moet hier nog wel even blijven, krijg oa cortisol toegediend. Vanavond dus niet trainen ben ik bang.
JE WILT HET GEWOON NIET GRAAG GENOEG!!!!

Nee sterkte man!

Als ik dit zo hoor mag jij in de bulk vreten voor het vaderland..:o
Neeeee... dat mag ik :D het werkt alleen maar niet... :mad:

Dank allen. Ik heb al sinds mijn jeugd last van een noten- en pinda allergie. Pijnboompit is een zaad, maar blijkbaar een kruisverhouding ofzo. Wel kut ja.
Sterkte... :( hier pinda allergie en pijnboompitten ook... (naast gluten en lactose) .. :o maar echt kut...
Hoop dat je snel opknapt.

Sterkte... :( hier pinda allergie en pijnboompitten ook... (naast gluten en lactose) .. :o maar echt kut...
Hoop dat je snel opknapt.
Wow...Dat is wel aan erg veel allergisch :(. Kan je dan nog op restaurant gaan of dergelijke zonder al te veel ongemakken?

Dat is k**! Hoop dat je gauw weer naar huis mag.
En damn, nooit geen pijnboompitten meer... Die zijn zó lekker.

Sterkte!

Beterschap Don

Het zijn gewoon pitten en ze kosten evenveel als een blok goud, waarom koop je die dingen ook.

Zeg Vito, wat een bar slecht excuus om onder een training uit te komen met het mooie weer! :p

Maareh, knap gauw weer op!

Haha thanks guys, het zat in de pesto tijdens de lunch en ik had het niet door. Vandaag gewoon weer aan het werk, vanavond een netwerkevent met gratis borrel.. dus weer geen workout helaas. Duty calls.

Zeg Vito, wat een bar slecht excuus om onder een training uit te komen met het mooie weer! :p

Maareh, knap gauw weer op!
Betrapt! :o

Haha nee heerlijk weer hoor maar zit voornamelijk binnen op kantoor helaas. Dit weekend maar even wat training inhalen! 8-hour workout a la Piana. :sd:

Haha thanks guys, het zat in de pesto tijdens de lunch en ik had het niet door. Vandaag gewoon weer aan het werk, vanavond een netwerkevent met gratis borrel.. dus weer geen workout helaas. Duty calls.
Duidelijk waar de prio's liggen, wel een held dat je vandaag niet onder een parasol ben wezen uitzieken! :D

Die liflafjes die je ook eet nu, wordt het niet tijd voor bakjes geprepareerde shit? :D

Lekker dat je er toch redelijk snel weer bovenop bent!

Terug
Naar boven