MarcianoSR
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 980
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice training na jou pitje s ervaringTraining van vandaag (warmup sets not included):
Squat:
3x3x110kg
Bench Press:
3x5x75kg
Pendlay Row:
3x3x75kg
Weighted Dips:
3x5xBW+12,5kg
Assistance:
Tricep Pushdowns ss Cable Rows
Cardio:
Loopband: 10 minuten (HIIT)
Dat is interessanter voor je fans hier, dan dat achterlijke netwerken.Vrijdagmiddagborrel geskipt voor een training sessie! #prioriteiten
Ga zo bezig, zal hem vanavond posten.

Haha sorry ik zal jullie daar niet meer mee lastig vallen.. Ja denk het wel, dat infuus en de hectische werkweek waren wel een aanslag op mijn gains (en humeur) maar toch aardig getraind vond ik zelf. Ik ga zondag weer trainen in het mooie Twente en dan volgende week weer op de oude gewichten. Binnenkort die 120kg reppen op squats!Dat is interessanter voor je fans hier, dan dat achterlijke netwerken.
Goeie train hoor, bijna weer op volle sterkte?
Sterkere triceps dan chest zeker?Bench Press:
3x5x77,5kg (heb de eerste knurling gepakt ipv de breedste bij die eleiko bar, voelde meteen een stuk beter, dus ik houd het zo denk ik)
Ja, dat is al langer een dingetje. Ik weet ook niet of het een nadeel of voordeel is, chest is wel een van de bodyparts die ik echt moet verbeteren.
Ja, dat is al langer een dingetje. Ik weet ook niet of het een nadeel of voordeel is, chest is wel een van de bodyparts die ik echt moet verbeteren.
Gooi de BB Press eruit en ga een tijdje DB Presses doen, flat en 15-30 graden incline.
Toch gek dat de ene BP opgeeft, en een ander DBP, om de borst te doen groeien... Is het niet eerder combo van meerdere oefeningen ?
En je kan jouw chest nou niet klein noemen... top tip
Tx !

Maar we weten allemaal dat dat niet door het trainen komt @PunjabEn je kan jouw chest nou niet klein noemen... top tip
Tx !

Ik zou mezelf niet zijn wanneer ik die opmerking niet zou maken.

Ik zou mezelf niet zijn wanneer ik die opmerking niet zou maken.
Verder zit er overigens wel een kern van waarheid in. IMO staan de trainingen van @Punjab nu niet bepaald bol van wetenschap..
![]()