Fitness Seller

Anoniem36295 WeakLifts (v3)

• Topic Starter Topic Starter
Training van vandaag (warmup sets not included):

Squat:
3x3x110kg

Bench Press:
3x5x75kg

Pendlay Row:
3x3x75kg

Weighted Dips:
3x5xBW+12,5kg

Assistance:
Tricep Pushdowns ss Cable Rows

Cardio:
Loopband: 10 minuten (HIIT)

Training van vandaag (warmup sets not included):

Squat:
3x3x110kg

Bench Press:
3x5x75kg

Pendlay Row:
3x3x75kg

Weighted Dips:
3x5xBW+12,5kg

Assistance:
Tricep Pushdowns ss Cable Rows

Cardio:
Loopband: 10 minuten (HIIT)
Nice training na jou pitje s ervaring

Dat is interessanter voor je fans hier, dan dat achterlijke netwerken. :D

Goeie train hoor, bijna weer op volle sterkte?
Haha sorry ik zal jullie daar niet meer mee lastig vallen.. Ja denk het wel, dat infuus en de hectische werkweek waren wel een aanslag op mijn gains (en humeur) maar toch aardig getraind vond ik zelf. Ik ga zondag weer trainen in het mooie Twente en dan volgende week weer op de oude gewichten. Binnenkort die 120kg reppen op squats!

Oké, even wat workouts ingehaald (vrijdag en maandag) en de training van woensdag gedaan, allemaal in één rit. In verband met wat belangrijke zaken en deadlines op werk helaas niet zo vaak kunnen trainen de laatste tijd, en met koningsnacht en -dag in het vooruitzicht (veel feestjes en bier) hier maar voor gekozen. Heb me ook officieel aangemeld voor de Powermeet in juni, veel zin in!

Workout van vandaag (warmup sets not included):

Squat:
3x112,5kg
2x112,5kg (fail, een of andere r*tard liep tegen de linkerkant van de barbell aan tijdens mijn set, toen maar besloten singles te gaan doen)
1x112,5kg
1x112,5kg
1x112,5kg
1x112,5kg

Overhead Press:
3x5x45kg

Deadlift:
135kg (vijf singles met prima form)

Bench Press:
3x5x77,5kg (heb de eerste knurling gepakt ipv de breedste bij die eleiko bar, voelde meteen een stuk beter, dus ik houd het zo denk ik)

Pendlay Row:
3x3x77,5kg

Weighted Dips:
3x5xBW+15kg

Chinups:
3x3xBW (hammer grip)

Assistance:
Barbell Curls ss Side Raises ss Tricep Extensions ss Face Pulls

Ik bench ook ongeveer met de pinken naast de ring. Breder voelt niet fijn voor de schouders. Toch heb ik niet het idee dat ik een zwakke chest/bench heb?

Toch gek dat de ene BP opgeeft, en een ander DBP, om de borst te doen groeien... Is het niet eerder combo van meerdere oefeningen ?

Voor de een is een combinatie van oefeningen beter dan voor de ander. Ligt voor een groot gedeelte ook aan jouw bouw, aanhechtingen, stand schouders ten opzichte van je torso, ontwikkeling van je triceps etc. Het is maar een tip die hij kan proberen waarbij ik uit ervaring spreek over hetgeen dat mij een stuk verder geholpen heeft. Ik BP nooit meer en mijn chest is er alleen maar aanzienlijk op vooruit gegaan en daarnaast heb ik zelden tot nooit meer schouder klachten. Daarbij kan het met name van groot belang zijn welke oefening je gebruikt voor de grootste belasting van de spiergroep.

En je kan jouw chest nou niet klein noemen... top tip :thumbs:
Tx !

Terug
Naar boven