MuscleMeat

Anoniem36295 WeakLifts (v3)

Lekker tegendraads tegen de griepepidemie in, want die is na 20 weken net voorbij las ik.. :o

Beterschap!

beterschap!

Beterschap kerel!:aai:

• Topic Starter Topic Starter
Gym ging bijna dicht dus snelle workout! Volume op de squats zat er echt niet in na een week vol pijnstillers en hoestdrank, dus maar even geïmproviseerd (RPT).. Ook geen tijd voor assistance of pompwerk, misschien morgen. :D

Squat:
1x115kg
3x110kg
5x100kg

Bench Press:
3x5x80kg

Pendlay Row:
3x3x80kg

Lekkere training zo na het ziek zijn! Als je weinig tijd hebt kun je inderdaad het beste raggen op de belangrijke compounds, heb je toch nog een soort van fullbody training gedaan.

• Topic Starter Topic Starter
Gekke RPT reps op squat. Maar bench best prima toch zo vlak na het ziek zijn?
Bench ging echt omhoog alsof het niks was! Prima inderdaad, kreeg enkel liftoff van spotter, want daar verlies ik vaak wat kracht/concentratie.

Squats moeten volgende week beter, maar heeft allemaal met frequentie te maken..

Opener van 120-130kg zit er wel in toch eind juni?

Bench ging echt omhoog alsof het niks was! Prima inderdaad, kreeg enkel liftoff van spotter, want daar verlies ik vaak wat kracht/concentratie.

Squats moeten volgende week beter, maar heeft allemaal met frequentie te maken..

Opener van 120-130kg zit er wel in toch eind juni?
Zeker gezien je trainingsverleden zou dat geen gekke opener moeten zijn. En met wat frequenter squaten gaat het idd snel omhoog.

Wat is er in juni, wedstrijdje pl?

Moet je daar ook op diepte squatten, of gewoon 'wat goed voelt' :D

Pas maar op dat Arie niet aan je gaat zitten.

Terug
Naar boven