- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat dacht ik! Helaas geen workouts (nog) deze week. Ben behoorlijk ziek, denk ik de griep te pakken of een fikse keelontsteking.![]()

Bench ging echt omhoog alsof het niks was! Prima inderdaad, kreeg enkel liftoff van spotter, want daar verlies ik vaak wat kracht/concentratie.Gekke RPT reps op squat. Maar bench best prima toch zo vlak na het ziek zijn?
Zeker gezien je trainingsverleden zou dat geen gekke opener moeten zijn. En met wat frequenter squaten gaat het idd snel omhoog.Bench ging echt omhoog alsof het niks was! Prima inderdaad, kreeg enkel liftoff van spotter, want daar verlies ik vaak wat kracht/concentratie.
Squats moeten volgende week beter, maar heeft allemaal met frequentie te maken..
Opener van 120-130kg zit er wel in toch eind juni?
Ga je aan iets mee doen?
Powermeet van Vondelgym! Squat, bench & deadlift..Gelukkig weer aan de herstellende hand....
Ga je aan iets mee doen?
Volgens mij wel, white lights alles..Moet je daar ook op diepte squatten, of gewoon 'wat goed voelt'![]()
Die ben ik (gelukkig) nog niet tegen het lijf gelopen.