AndroidHealthClinic

Anoniem36295 WeakLifts (v3)

Bezoekers in dit topic

Zal je openers kiezen op 90-95% van je max. Bij twijfel liever eerder 90%.
Tijdens het opwarmen merk je wel of je je openers goed gekozen hebt; die geef je op een wedstrijd (en jouw meet wellicht ook) al door bij het wegen.

Goed van de ervaring genieten en leerpunten eruit halen voor een (eventuele) echte wedstrijd. En hopelijk PR's :)
 
Het is inderdaad al gezegd, maar je openers moeten het gewicht zijn wat je ook op een slechte dag makkelijk zou moeten kunnen tillen, maar ook zeker niet te licht. Zelf houd ik altijd sets aan waar ik een voor mijn gevoel aardig makkelijke 2x2 mee kan neerzetten aan als opener.
 
Thanks guys, ik zal het meenemen!

Warmup

2 rounds of:
- 8 banded deadlifts
- 10 deadbugs
- 5 airsquats

Strength

Deadlift
8x1 @ 90% 1RM (130kg)

Banded Deadlift
3x3x110kg

Accessory

3 rounds of:
- 8-12 inverted rows
- planks 30-45"

Prima workout wel, goede coaching weer gekregen in de klas. Chest up en shoulders back al in de starting positie, hip thrust meer gebruiken. Verder prima form. Volgende week weer langzaam richting die 1RM bewegen. Dit weekend even totale rust, ga ook naar mijn moeder toe. Ben helemaal trashed door dit benauwde kutweer en stress op werk.. even relaxen en opladen voor een nieuwe week dus! En lekker eten en slapen uiteraard.
 
Strength
Bench Press
5x1 @ 92,5% 1RM (102,5kg) VPR

Banded Bench Press
3x3x40kg (eerste keer dat ik dit doe, beetje safe gehouden)

Accessory
3 sets of
DB Chest Fly 10/12,5/15kg
Pullups 5x

Cardio
3 minuten voluit sprint
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat ik kut foto's maakte :P
Wel een flinke arm geloof ik :) Mooie bench ook!
 
Oké ik wacht wel met een pic update tot de meet lol. Eten gaat trouwens goed, ik log niets meer en ben weer wat kwijt. Dit is voor mij de beste manier denk ik, eet van dag tot dag nagenoeg hetzelfde als het even lukt. Avondeten vaak niet. Fasten blijf ik doen.

Maar omdat ik er niet zo obsessief mee bezig ben, junk ik denk ik ook minder. Op een gegeven moment weet je natuurlijk ook wel hoeveel calorieën ergens inzitten en welke macro’s..
 
Back
Naar boven