Fitness Seller

Anoniem36295 WeakLifts (v3)

Wat is een 1.25 squat?

Wat houd APRE in?

• Topic Starter Topic Starter
Strength
Bench Press (APRE):
1x100kg (moesten er minstens 3 zijn.. f**k :mad:)
3x97,5kg
3x97,5kg

Spoto Press:
3x80kg
3x80kg
3x90kg

Accessory
3 sets of:
DB Chinese Rows 18/20/22kg
One Armed Tricep Extensions KAATSU (holy f**k)

Daarna nog mij eigen superdude pomp set gedaan:

BB Curls ss Side Raises ss Face Pulls ss Lat Pulldowns ss Hammer Curls ss Leg Raises

Wel goeie bench, beter dan die van mij!

Weet eigenlijk niet wat ik precies van je online coaching training moet denken....lijkt me niet geweldig, maar wie ben ik. Je eigen trainingen zien er een stuk beter uit.

Wel goeie bench, beter dan die van mij!

Weet eigenlijk niet wat ik precies van je online coaching training moet denken....lijkt me niet geweldig, maar wie ben ik. Je eigen trainingen zien er een stuk beter uit.
Vandaag gewoon weer met powerlifting klasje meegedaan. Maar de trainingen zijn op zich niet veel anders dan wat ik eerst deed, alleen verdeeld over meer dagen. Train nu als het kan zo’n 5 keer per week, maar wel één main lift per dag (en dus niet drie) en daarna een variatie en accesory. Gaat opzich wel goed en heb er veel plezier in.. ook belangrijk. :D

Laatst bewerkt:
Train nu als het kan zo’n 5 keer per week, maar wel één main lift per dag (en dus niet drie) en daarna een variatie en accesory. Gaat opzich wel goed en heb er veel plezier in.. ook belangrijk. :D
Ik doe liever minder dagen met meer oefeningen. Plezier is zeker belangrijk, anders hou je het niet uit :)

Ik doe liever minder dagen met meer oefeningen. Plezier is zeker belangrijk, anders hou je het niet uit :)
Zit beiden wat in, maar voor mijn techniek is de coaching on the spot tijdens de klasjes erg handig. Ik ga blijkbaar te diep op squats en kan beter bracen. Je lift ook altijd met een buddy, wat voor een loner als ik ook wel eens lachen is.

Warmup
2 sets of
Pushups 10x
Cobra 12x

Strength
Bench Press
6x1 @ 90% 1RM (100kg)

Extended Pause Press
3x80kg
3x85kg
3x85kg

Accessory
3 sets of
DB Floor Press 8x (20/25/30kg)
Face Pulls 20x (bands)

Ik zit een beetje te denken wat ik ga doen qua openers op de meet. Aangezien het een mock meet is (en sowieso mijn eerste testmoment) wilde ik het rustig aandoen en vooral op mijn form en techniek letten, iemand nog suggesties? Ik zat zelf te denken aan:

Squat: 120kg
Bench: 110kg
Deadlift: 150kg

Laatst bewerkt:
Ik zit een beetje te denken wat ik ga doen qua openers op de meet. Aangezien het een mock meet is (en sowieso mijn eerste testmoment) wilde ik het rustig aandoen en vooral op mijn form en techniek letten, iemand nog suggesties?

Squat: 120kg
Bench: 110kg
Deadlift: 150kg

#weak #pussyboy

Gewoon netjes.

Als dat de gewichten zijn waarvan je met zekerheid weet dat je ze kunt trekken dan is dat een goed plan om mee te beginnen. Volgens mij is het het belangrijkste dat je bij je eerste meets vooral gewoon je lifts kunt maken en kunt wennen aan het draaien van wedstrijden.

Terug
Naar boven