JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deadlift (APRE):
3x135kg
3x137,5kg
3x1x140kg
Overhead Press (APRE):
4x55kg
3x57,5kg
3x60kg
Chinups:
5xBW
4xBW
Pullups:
3xBW
2xBW
Hanging Knee Raises:
2x8
Side Raises
Barbell Curls
Face Pulls
Cardio:
10 min HIIT
Ik zou even naar de handtekening van RobG kijken. Maar er zijn veel goede lijsten van Spotify zelf, zoek maar even op Nu-Metal.Ik zoek echt al tijden naar een afspeellijstje met dit soort nummers. Luister je via Spotify?
Ah, thanks! Best leuk om even te lezen.
Je bent nooit te oud om te leren!

Thanks voor posting! Voor mij ook een nieuwe manier van trainen, maar erg leuk. Zoals vandaag voelde ik me top dus gewoon die 60kg OHP gepakt. Je bent vaak sterker dan je denkt.
Interesting, vooral die variabele 4e set ...... ik moet het hele verhaal nog even op een rustig moment lezen.
Thanks maat. Ja klopt, maar wel twee totaal verschillende lifts (squat - press).
Dit was voor één dag, presses zitten er zeker wel in.Ook wel een apart schema zo. Oefeningen die je weinig/niet ziet en geen presses?
Klopt, nog even goed over nadenken. Maar de coach zelf is heel aardig en capabel. Misschien wat meer geduld en vertrouwen hebben.Lekker man, bench PR erbij!
Dus je weet nog niet wat je van die online coaching moet denken?
Precies, je kan het pas beoordelen als je de opbouw van het hele schema hebt gezien en de keuzes voor bepaalde oefeningen of repranges begrijpt. Dat laatste kan je vragen natuurlijk. Zo'n coach heeft natuurlijk zowel domme klanten die je gewoon een opdracht moet geven, als mensen die het waarom willen begrijpen.Klopt, nog even goed over nadenken. Maar de coach zelf is heel aardig en capabel. Misschien wat meer geduld en vertrouwen hebben.