- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Sir! Yes Sir!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sir! Yes Sir!

Ik train niet meer op zolder.Haha, dan heb je een goed fysiek met die stats.................. Je zult er iig niet mee door de vloer stortenDat laten we dan maar weer aan @Sanca over.

Komt goed ouwe, als ik thuis ben zet ik een leuke docu op en even 30-45 minuten op de speedbike.
Ik ben trotsHaha gezellig hier zie ik!
Leuke avond gehad gister en na de speciaalbiertjes maar (a la Skatermarvin) een spontane refeed ingelast:
Big Mac
French Fries
Chickennuggets (6 stuks)
Choclate Milkshake
Alles bij mekaar zo’n 1775kcal. Daarmee komt het totaal van gister op: 3000kcal ongeveer.
Iemand zei het al laatst hier, maar ik was het belang vergeten van een refeed inlassen eens in de zoveel tijd tijdens een cut. Neem aan dat mijn leptin en andere hormonen nu weer wat upregulated zijn voor de volgende fat loss fase.

Iemand zei het al laatst hier, maar ik was het belang vergeten van een refeed inlassen eens in de zoveel tijd tijdens een cut. Neem aan dat mijn leptin en andere hormonen nu weer wat upregulated zijn voor de volgende fat loss fase.
Het was midden in de nacht en net voor het slapen gaan, dus ik heb geslapen als een roosje. Tot ongeveer 12 uur in de middag.
Hoe reageerde je lichaam trouwens op deze cheat/refeed? Ik kan mij voorstellen dat je een behoorlijke 'sugar high' krijgt na zo een lange tijd gezond en bovenal laag in kcal eten.
voel me prima, ook niet echt de behoefte om het het cheaten verder door te zetten. Ben dus wel weer even voorzien!

Jeetje wat weinig voer. Ik zou helemaal gek worden...Het was midden in de nacht en net voor het slapen gaan, dus ik heb geslapen als een roosje. Tot ongeveer 12 uur in de middagvoel me prima, ook niet echt de behoefte om het het cheaten verder door te zetten. Ben dus wel weer even voorzien!
Zal meteen even de voeding van vandaag loggen:
ochtend: niks
middag: een banaan en twee tarwebolletjes belegd met bacon en eggs (2 stuks)
avond: entrecôte met basmati-rijst en broccoli
voor het slapen gaan: Skyr (naturel)
Totaal: 1670kcal
Koolhydraten: 129gr (32%)
Vetten: 60gr (33%)
Eiwitten: 143gr (35%)
Ik eet wel echt als een #fitgirl zeker op rustdagen..![]()
![]()
Heb een feeding window van 8 uur he, dan is dit best veel om naar binnen te werken.Jeetje wat weinig voer. Ik zou helemaal gek worden...

Ik ook, maar dan nog. Ik zit nu op 2500kcal en dat vind ik al laag.Heb een feeding window van 8 uur he, dan is dit best veel om naar binnen te werken.![]()
Sneller metabolisme denk ik! En jij doet ook een stuk meer cardio en HIIT enzo. Mijn onderhoudsniveau ligt rond de 2500kcal. Dus dit is een flink deficit inderdaad, zoals al eerder gezegd: tijdelijk.Ik ook, maar dan nog. Ik zit nu op 2500kcal en dat vind ik al laag.

Respect hoor...Sneller metabolisme denk ik! En jij doet ook een stuk meer cardio en HIIT enzo. Mijn onderhoudsniveau ligt rond de 2500kcal. Dus dit is een flink deficit inderdaad, zoals al eerder gezegd: tijdelijk.![]()
Thanks! Misschien wat persoonlijke achtergrond informatie (ook voor de rest). Ik kom van ver. Rond 2015 ben ik in een slechte periode in mijn leven geraakt (door omstandigheden die ik even voor me houd) en veel gaan eten als uitlaatklep. Veel junk vooral en ik lag de hele dag in bed. Heb toen in 2015/2016 de knop omgedraaid en ben gezonder gaan leven. Hiervoor was ik altijd al wel met fitness bezig (zie ook mijn posthistorie op dit forum). Ik woog op mijn slechtste moment zo'n 110kg. Bij mijn lengte heb je dan gewoon (flink) overgewicht. Vanaf 2016 ging het eigenlijk echt heel goed, Starting Strength opgepakt, cardio en wandelen op rustdagen. MyFitnessPal gedownload en ben alles gaan loggen. Op dat moment woog ik zo rond de 90kg. Die laatste kilo's nu zijn erg lastig om vanaf te komen, maar wil naar de 80kg. Met mijn huidige spiermassa is dat gewoon een prima gewicht, en in de spiegel ben ik dan zeer tevreden.

Goed gedaan kerel. Lijkt wel mijn verhaal...Thanks! Misschien wat persoonlijke achtergrond informatie (ook voor de rest). Ik kom van ver. Rond 2015 ben ik in een slechte periode in mijn leven geraakt (door omstandigheden die ik even voor me houd) en veel gaan eten als uitlaatklep. Veel junk vooral en ik lag de hele dag in bed. Heb toen in 2015/2016 de knop omgedraaid en ben gezonder gaan leven. Hiervoor was ik altijd al wel met fitness bezig (zie ook mijn posthistorie op dit forum). Ik woog op mijn slechtste moment zo'n 110kg. Bij mijn lengte heb je dan gewoon (flink) overgewicht. Vanaf 2016 ging het eigenlijk echt heel goed, Starting Strength opgepakt, cardio en wandelen op rustdagen. MyFitnessPal gedownload en ben alles gaan loggen. Op dat moment woog ik zo rond de 90kg. Die laatste kilo's nu zijn erg lastig om vanaf te komen, maar wil naar de 80kg. Met mijn huidige spiermassa is dat gewoon een prima gewicht, en in de spiegel ben ik dan zeer tevreden.![]()
ik was 100kg...Netjes man! Wel leuk om nu dan nieuwe kleren enzo te kopenGoed gedaan kerel. Lijkt wel mijn verhaal...ik was 100kg...
de foto's van toen hoef ik ook niet meer te zien eerlijk gezegd.Heb ze wel in mijn log staan...de foto's van toen hoef ik ook niet meer te zien eerlijk gezegd.
Never forget!!Thanks! Misschien wat persoonlijke achtergrond informatie (ook voor de rest). Ik kom van ver. Rond 2015 ben ik in een slechte periode in mijn leven geraakt (door omstandigheden die ik even voor me houd) en veel gaan eten als uitlaatklep. Veel junk vooral en ik lag de hele dag in bed. Heb toen in 2015/2016 de knop omgedraaid en ben gezonder gaan leven. Hiervoor was ik altijd al wel met fitness bezig (zie ook mijn posthistorie op dit forum). Ik woog op mijn slechtste moment zo'n 110kg. Bij mijn lengte heb je dan gewoon (flink) overgewicht. Vanaf 2016 ging het eigenlijk echt heel goed, Starting Strength opgepakt, cardio en wandelen op rustdagen. MyFitnessPal gedownload en ben alles gaan loggen. Op dat moment woog ik zo rond de 90kg. Die laatste kilo's nu zijn erg lastig om vanaf te komen, maar wil naar de 80kg. Met mijn huidige spiermassa is dat gewoon een prima gewicht, en in de spiegel ben ik dan zeer tevreden.![]()
Dankjewel! Staan in de OP:Hats off voor je doorzettingsvermogen man! De instelling is in iedergeval goed!
Wat zijn precies je doelen?
Mijn doelen zijn sterker en atletischer worden. In de toekomst wil ik misschien een powerlifting meet proberen. Ik gebruik een mix van Starting Strength en StrongLifts 5x5 principes voor wat betreft mijn training.
Goals voor 2018 (1RM):
- Squat: 140kg
- Bench: 100kg
- Deadlift: 180kg