XXL Nutrition

APW´S Powerbuilding Log

  • Topic starter Apw
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 121K
  • Volgers 50

Bezoekers in dit topic

Heb maandag avond een bestelling bij sbd gedaan, die kutzooi is nu nog niet verzonden. Goede kwali die spullen maar dat verzenden bij hun is echt helemaal kut.
Oja zo niet alleen heavy squats maar ook deadlifts
Wat heb je besteld?
 
yooo
net terug van lowerbodysessie, squats gingen erg lekker daarna deadlifts erachteraan en dat was weer even wennen. Voor rest niks spannends
skwatjes
1x10x20
1x5x60
1x100
1x140
1x160
1x180
3x187,5
2x195
deadlifts
3x1x100
1x140
1x180
1x200
3x217,5
1x227,5
leg extensions 2 sets
leg curls 2 sets
prima training. De squats gingen vooral erg goed. Daarna de deadlifts ook maar bij die laatste set (single) was ik ziek uitgeput wat veel invloed had op de snelheid. zie hier
 
Skip die beanie bro haha
 
  • Haha
Waarderingen: Apw
Wat is dat voor lijpe homegym man tering
 
Skip die beanie bro haha
Hahah i know i know maar mijn haar moet geknipt worden morgen en nu ziet et er niet uit, dus zelf met muts op is beter lol
 
  • Haha
Waarderingen: TT&A
Wat is dat voor lijpe homegym man tering
De familie van een vriend van me trainen daar, is eig gwn een complete gym. Ze hebben meer equipment dan de gym waar ik normaal train iig lol
 
Die gym ziet er inderdaad echt ziek uit.

Jammer dat je zowat alleen SBD doet :p
Ja af en toe doe ik wel een liggende t bar row of zo'n unilateral lat pulldown in zo'n machine ofzo. Maar ik train daar al sinds t begin 1 of 2x in de week (nu ofc meer) dus dan heb je t wel gezien hoor.
 
hahah die muziek is heeft ook een perfecte timing, leipe shit ouwe!
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Yoo
Toch vandaag gaan trainen ipv morgen. Maandag 1 na laatste tentamen dus daar kan ik dit weekend dan even voor leren. Dinsdag laatste tentamen en dan is de tentamenweek voorbij. Dus de training van maandag gaat naar dinsdag om te vieren dat het voorbij is, andere trainingen die week schuiven dus ook 1 dag op.
Bench
1x10x20
1x3x40
1x3x60
1x80
1x90
3x100
2x102,5
1x110
OHP 3x3x62,5 --> xtje proberen zwaarder te gaan aangezien mijn ohp shit is
T bar rows 3 sets
Pulldowns 4 sets
Rear delts 2 sets
Pec fly 2 sets
Armen 10 sets
Ff goede pomp training aangezien de eerste training dinsdag pas weer is. Bench voelde mwa, cns is nog fucked door gisteren merk ik. Voor de rest gwn goals gehaald dus tevreden zo.
Morgen komt singlet binnen (eindelijk) en dan hopen dat ie past. Dinsdag wil ik knallen op squat, 200 voor minimaal 2 reps moet gwn lukken, whatever it takes.
Joe
 
Die OHP zal wel goed komen gezien al de rest ;)
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Jooww ben ik weer
Vanaf za/zo/ma rust gehad, muv cardio en armen. Na gisteren 1 bus te hebben gemist omdat hij plotseling verviel, daarna opnieuw naar de halte gaan een halfuur later omdat op 9292 staat dat hij om 10:54 vertrekt, ben ik daar express 5 minuten eerder, is hij ineens 10:44 vertrokken. Toen besloten om die van 11:46 te pakken om 12:30 aan te komen op school en dan mijn tentamen alsnog te maken (begon om 11:30). Na 3 kwartier in de bus op school aangekomen is het hele lokaal leeg en de surveillant vertrokken:grumble:
Toen weer 1 uur terug, lekker geleerd, training geskipt om vervolgens alsnog te herkansen. Heerlijke dag dus, kon er met trainen ook moeilijk in komen maar goed.
Skwats
1x5x20
1x5x60
1x2x100
1x140
1x160
1x180
1x192,5 -> verloor balans dus gooide stang eraf
1x192,5
2x200
Deadlift
1x5x60
1x100
1x140
4x160
2x165
2x170
Zo, wel blij met de squats ondanks de kut dag, rep waarop ik balans verloor en diepte op 1e rep 200 die net aan was.
Hier de filmpjes:
 
Oja deze spots moet je niet te serieus nemen, meer voor de slaps en als ik faal gooi ik de stang gewoon af
 
zieke squats man!
 
  • Like
Waarderingen: Apw
very good busy
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Lekker bezig zo!!
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Back
Naar boven