MuscleMeat

APW´S Powerbuilding Log

  • Topic starter Apw
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 121K
  • Volgers 50

Bezoekers in dit topic

Gewoon zelf roaccutane kopen als ze niet helpen
Ja d8 ik al aan idd, voordat ik ging twijfelde ik maar toch eerst dokter gegaan. Als dit idd niet helpt gwn roa, maar denk eerlijk gezegd dat mijn dokter deze wel voor zal schrijven mocht dit niet helpen, we wachten ff af
 
Ja d8 ik al aan idd, voordat ik ging twijfelde ik maar toch eerst dokter gegaan. Als dit idd niet helpt gwn roa, maar denk eerlijk gezegd dat mijn dokter deze wel voor zal schrijven mocht dit niet helpen, we wachten ff af
Vriend van mij kreeg Roa op recept, zei de dokter dat ie moest stoppen met trainen:roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Vriend van mij kreeg Roa op recept, zei de dokter dat ie moest stoppen met trainen:roflol:
Ja vgm kan roa zorgen voor spier/gewrichtspijn bij jongeren als ze intensief sporten en dit gebruiken. But who gives a fuck right
 
Is het wel echt zo drastisch nodig? Ik was vroeger echt een kratereiland man maar dat is nu allemaal gone. Was een kwestie van geduld, nu af en toe zonnebank en nergens last van enige wat kut is zijn een paar van die littekens maar meer niet
 
Is het wel echt zo drastisch nodig? Ik was vroeger echt een kratereiland man maar dat is nu allemaal gone. Was een kwestie van geduld, nu af en toe zonnebank en nergens last van enige wat kut is zijn een paar van die littekens maar meer niet
Nee roa is op dit moment niet nodig imo gewoon die zalf maandje gebruiken en die antibiotica nemen en dan zal het al een stuk minder zijn denk ik, een aantal plekjes vind ik niet zo erg. Komt wel goed
Edit: oja zonnebank is geen optie want daar mag ik niet onder. Heb al jaren last van acne en mij boeit het niet zo erg, maar nu werd het wel vrij erg en ging ik er telkens aanzitten, wat het weer verergert dus vandaar
 
Nee roa is op dit moment niet nodig imo gewoon die zalf maandje gebruiken en die antibiotica nemen en dan zal het al een stuk minder zijn denk ik, een aantal plekjes vind ik niet zo erg. Komt wel goed
Edit: oja zonnebank is geen optie want daar mag ik niet onder. Heb al jaren last van acne en mij boeit het niet zo erg, maar nu werd het wel vrij erg en ging ik er telkens aanzitten, wat het weer verergert dus vandaar
Ja herken het qua eraan zitten verergert t idd zeker
Die zalfjes werkte bij mij wel maar mn hele huid werd tering rood dus ook maar mee gestopt
Wil die littekens ook weg laten halen want t is gewoon lelijk
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Is het wel echt zo drastisch nodig? Ik was vroeger echt een kratereiland man maar dat is nu allemaal gone. Was een kwestie van geduld, nu af en toe zonnebank en nergens last van enige wat kut is zijn een paar van die littekens maar meer niet

Ik had vroeger als tiener ook een fase waarin ik flinke acne had. Indien ik toen van roa had geweten had ik dit absoluut genomen.
 
Ik had vroeger als tiener ook een fase waarin ik flinke acne had. Indien ik toen van roa had geweten had ik dit absoluut genomen.
Ja ik misschien ook aangezien ik nu die littekens heb
Maar heb me nooit ingelezen over roa voor de rest
Uiteindelijk is het met de tijd voorderest wel goed gekomen :)
 
Jooww ben ik weer
Vanaf za/zo/ma rust gehad, muv cardio en armen. Na gisteren 1 bus te hebben gemist omdat hij plotseling verviel, daarna opnieuw naar de halte gaan een halfuur later omdat op 9292 staat dat hij om 10:54 vertrekt, ben ik daar express 5 minuten eerder, is hij ineens 10:44 vertrokken. Toen besloten om die van 11:46 te pakken om 12:30 aan te komen op school en dan mijn tentamen alsnog te maken (begon om 11:30). Na 3 kwartier in de bus op school aangekomen is het hele lokaal leeg en de surveillant vertrokken:grumble:
Toen weer 1 uur terug, lekker geleerd, training geskipt om vervolgens alsnog te herkansen. Heerlijke dag dus, kon er met trainen ook moeilijk in komen maar goed.
Skwats
1x5x20
1x5x60
1x2x100
1x140
1x160
1x180
1x192,5 -> verloor balans dus gooide stang eraf
1x192,5
2x200
Deadlift
1x5x60
1x100
1x140
4x160
2x165
2x170
Zo, wel blij met de squats ondanks de kut dag, rep waarop ik balans verloor en diepte op 1e rep 200 die net aan was.
Hier de filmpjes:
Sterk uiteraard, maar je zit hier echt niet diep genoeg.
 
Ja vgm kan roa zorgen voor spier/gewrichtspijn bij jongeren als ze intensief sporten en dit gebruiken. But who gives a fuck right
deze pijn moet je niet onderschatten, het is echt een fucking hel :o ik heb zelf ook op recept roa gehad toen ik niet eens trainde en ik had gewoon pijn zonder iets te doen, laat staan met trainen. ken andere mensen die hier ook wel last van hebben gehad en wel trainden en die gingen echt kapot met squatten.

maar then again heeft iedereen andere bijwerkingen, dus kan zo maar zijn dat je nergens last van hebt en andere bijwerkingen krijgt.

denk trouwens ook wel dat je t gewoon voorschreven krijgt als ik het zo hoor, als huisarts moeten ze dit protocol gewoon aanhouden want roa wordt beschouwd als “heftig” middel en gewoon als last resort. dus inderdaad eerst ff testen met de rest of dat niet helpt voordat ze je het geven. mocht die benzo en antibiotica niet helpen zou ik gewoon zelf voorstellen om gebruik te maken van roa omdat je zoveel positieve ervaringen hebt gehoord en de acne niet meehelpt met je zelfbeeld, dat het je mentaal kapot maakt, dan zijn ze eerder geneigd het voor te schrijven :p
 
  • Like
Waarderingen: Apw
deze pijn moet je niet onderschatten, het is echt een fucking hel :o ik heb zelf ook op recept roa gehad toen ik niet eens trainde en ik had gewoon pijn zonder iets te doen, laat staan met trainen. ken andere mensen die hier ook wel last van hebben gehad en wel trainden en die gingen echt kapot met squatten.

maar then again heeft iedereen andere bijwerkingen, dus kan zo maar zijn dat je nergens last van hebt en andere bijwerkingen krijgt.

denk trouwens ook wel dat je t gewoon voorschreven krijgt als ik het zo hoor, als huisarts moeten ze dit protocol gewoon aanhouden want roa wordt beschouwd als “heftig” middel en gewoon als last resort. dus inderdaad eerst ff testen met de rest of dat niet helpt voordat ze je het geven. mocht die benzo en antibiotica niet helpen zou ik gewoon zelf voorstellen om gebruik te maken van roa omdat je zoveel positieve ervaringen hebt gehoord en de acne niet meehelpt met je zelfbeeld, dat het je mentaal kapot maakt, dan zijn ze eerder geneigd het voor te schrijven :p
Wanneer merkte je die pijn? Ik had roa zelf niet zolang gebruikt en merkte alleen droge lippen
 
Wanneer merkte je die pijn? Ik had roa zelf niet zolang gebruikt en merkte alleen droge lippen
kuurders die doorgaans roa gebruiken zullen dat niet op hoge dosis doen, dus die zullen er niet veel van merken idd

als protocol wanneer je het echt gebruikt om acne te bestrijden zonder dat het hormonaal geïnduceerd is, hoor je in een kort tijdsbestek op uiteindelijk 1mg/kg lichaamsgewicht te zitten. dus stel je weegt 100kg, dan hoor je na ongeveer 6 maanden op dagelijks 100mg te zitten. ikzelf merkte de pijn in de laatste 2 maanden, toen zat ik op een dosis van 60 a 70 mg per dag (mijn bw was toen 67-68kg)
 
Sterk uiteraard, maar je zit hier echt niet diep genoeg.
Geen wedstrijddiepte idd, vanaf nieuwe schema focus op competition lifts zodat ik het best voorbereid ben. Dus even oefenen met commando's, diepte, pause etc.
deze pijn moet je niet onderschatten, het is echt een fucking hel :o ik heb zelf ook op recept roa gehad toen ik niet eens trainde en ik had gewoon pijn zonder iets te doen, laat staan met trainen. ken andere mensen die hier ook wel last van hebben gehad en wel trainden en die gingen echt kapot met squatten.

maar then again heeft iedereen andere bijwerkingen, dus kan zo maar zijn dat je nergens last van hebt en andere bijwerkingen krijgt.

denk trouwens ook wel dat je t gewoon voorschreven krijgt als ik het zo hoor, als huisarts moeten ze dit protocol gewoon aanhouden want roa wordt beschouwd als “heftig” middel en gewoon als last resort. dus inderdaad eerst ff testen met de rest of dat niet helpt voordat ze je het geven. mocht die benzo en antibiotica niet helpen zou ik gewoon zelf voorstellen om gebruik te maken van roa omdat je zoveel positieve ervaringen hebt gehoord en de acne niet meehelpt met je zelfbeeld, dat het je mentaal kapot maakt, dan zijn ze eerder geneigd het voor te schrijven :p
Dat klinkt niet best voor je, die pijn. Ben benieuwd hoe dit gaat werken, zo'n hele erge kraterbek heb ik nou ook weer niet maar zoals Vypaw als zei, die littekens etc zit ik niet op te wachten.
 
Dagelijks 40mg zink, 12 tabletten biergist, Vit D3 en visolie. Dat werkt echt super goed man! Heeft mij ook een hoop geholpen
 
deze pijn moet je niet onderschatten, het is echt een fucking hel :o ik heb zelf ook op recept roa gehad toen ik niet eens trainde en ik had gewoon pijn zonder iets te doen, laat staan met trainen. ken andere mensen die hier ook wel last van hebben gehad en wel trainden en die gingen echt kapot met squatten.

maar then again heeft iedereen andere bijwerkingen, dus kan zo maar zijn dat je nergens last van hebt en andere bijwerkingen krijgt.

denk trouwens ook wel dat je t gewoon voorschreven krijgt als ik het zo hoor, als huisarts moeten ze dit protocol gewoon aanhouden want roa wordt beschouwd als “heftig” middel en gewoon als last resort. dus inderdaad eerst ff testen met de rest of dat niet helpt voordat ze je het geven. mocht die benzo en antibiotica niet helpen zou ik gewoon zelf voorstellen om gebruik te maken van roa omdat je zoveel positieve ervaringen hebt gehoord en de acne niet meehelpt met je zelfbeeld, dat het je mentaal kapot maakt, dan zijn ze eerder geneigd het voor te schrijven :p
Kan dit beamen, met alle middelen die ik al heb genomen haat ik roa het hardste, echt veel bijwerkingen
 
Kan dit beamen, met alle middelen die ik al heb genomen haat ik roa het hardste, echt veel bijwerkingen
hmm, klinkt klote. Gebruikte jij roa on of off? Aangezien Zeenius dat kuurders een lagere dosis gebruiken, hoeveel gebruikte jij? Ben gwn benieuwd
 
Nee roa is op dit moment niet nodig imo gewoon die zalf maandje gebruiken en die antibiotica nemen en dan zal het al een stuk minder zijn denk ik, een aantal plekjes vind ik niet zo erg. Komt wel goed
Edit: oja zonnebank is geen optie want daar mag ik niet onder. Heb al jaren last van acne en mij boeit het niet zo erg, maar nu werd het wel vrij erg en ging ik er telkens aanzitten, wat het weer verergert dus vandaar
Ik heb ook pillen gepakt voor acne, isotretinoïne. Ik zou het wel gewoon nemen als het kan/mag. Heb t zo'n 9 tal maand gepakt denk ik, switchen tussen 40mg/dag en 60mg/dag en grootste nadeel waar ik écht last van had was mijn mondhoeken die scheuren en extreem droge lippen. Maar zó vlug goed resultaat, en nog niet die acne terug gekregen. Af en toe eentje hier en daar, maar niet zo erg.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Oja, aangezien trainen aankomende weken een stuk moeilijker gaat zijn was het lastig om een schema te vinden dat goed aansluit. Ik denk dat 4 dagen in de week trainen wel moet gaan lukken, daarom heb ik het volgende schema (zie bijlage)
Dit schema duurt 3 weken, lijkt me een prima schema om de techniek even te optimaliseren en ook sterker te worden. Ik verwacht van een 3 weken schema uiteraard geen zieke sprongen in kracht, als ik maar in deze barre tijden mijn kracht minimaal kan behouden tot 9 februari en dan hopen dat de gym open kan, al heb ik er weinig vertrouwen in dat dit gaat gebeuren.
Cardio blijft dagelijks erin, thuis zal ik nog wat abwork doen naast stretches etc.
 

Bijlagen

  • Schema.xlsx
    473,1 KB · Weergaven: 59
Ik heb ook pillen gepakt voor acne, isotretinoïne. Ik zou het wel gewoon nemen als het kan/mag. Heb t zo'n 9 tal maand gepakt denk ik, switchen tussen 40mg/dag en 60mg/dag en grootste nadeel waar ik écht last van had was mijn mondhoeken die scheuren en extreem droge lippen. Maar zó vlug goed resultaat, en nog niet die acne terug gekregen. Af en toe eentje hier en daar, maar niet zo erg.
gelukkig voor je dat het in ieder geval sterk verminderd is.
wat ik hier dus kan concluderen is dat aan de ene kant Roa een zeer effectief middel tegen acne is, maar aan de andere kant wel voor bijwerkingen kan zorgen (verschilt dan wel per persoon in welke mate)
Zolang het geen invloed heeft op mijn kracht neem ik die andere bijwerkingen (die jij bijvoorbeeld noemt) voor lief.
 
gelukkig voor je dat het in ieder geval sterk verminderd is.
wat ik hier dus kan concluderen is dat aan de ene kant Roa een zeer effectief middel tegen acne is, maar aan de andere kant wel voor bijwerkingen kan zorgen (verschilt dan wel per persoon in welke mate)
Zolang het geen invloed heeft op mijn kracht neem ik die andere bijwerkingen (die jij bijvoorbeeld noemt) voor lief.
Ik durf te wedden dat je geen merkbaar verschil zult voelen, we zijn nog jonkies en maken sowieso al goeie progress. Met of zonder van die pilletjes
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Back
Naar boven