Apw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.468
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
101kg bodyweight
vind het nog beetje small, alles moet groterVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
101kg bodyweight
vind het nog beetje small, alles moet groter101kg t*ring maat ahaha101kg bodyweightvind het nog beetje small, alles moet groter

Beetje rustig aandoen, in november en december ging ik nog wel is 2 of 3x pw naar de mac lol. Soms 2 grote voordeelmenu's, 2 grote milkshakes, 2 saus, 20 kipnuggets en een koek. Maar soms ook alleen 1 hamburger, werd iets te gek, wel strong van geworden hahahBro neem crispy homestyle chicken voordeelmenu ipv 3 cheeseburgers
Bearmode neefBeetje rustig aandoen, in november en december ging ik nog wel is 2 of 3x pw naar de mac lol. Soms 2 grote voordeelmenu's, 2 grote milkshakes, 2 saus, 20 kipnuggets en een koek. Maar soms ook alleen 1 hamburger, werd iets te gek, wel strong van geworden hahah
Ty. We moeten naar die 260 toe voor mijn 18e

Zo is het. Als ik droog wil gaan ga ik er toch 100% voor. Eerst even massa aanzetten en strong af worden, als dat lukt
Foutje, 100 zit daar uiteraard nog tussen.Lekkerrr!!! Je maakt wel flinke stappen in je wu, van 60 naar 140. Het opwarmen duurt bij mij vaak langer dan de werksets zelf.

Hmm kan het proberen, door tijdnood ben ik vaak nogal gehaast in de warm up sets.