XXL Nutrition

At least 52 weeks out ...

• Topic Starter Topic Starter
Cool man... Ik hoop ook met een jaartje of over 2 jaar eens een wedstrijd mee te draaien, ik knok hard om mijn fysiek in shape te krijgen...

Wat zijn je huidige stats en hebbie ook recente pics? Ben benieuwd hoe je erbij staat bro ;)

Was weer aan het schommelen en zit inmiddels weer op 79,5 kg ... bovenlichaam is nu iets minder
en de benen gaan nu wat beter. Verschilt niet veel van de foto contest:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wow je traps zijn echt wel je sterk punt succes

Thanks, :thumbs:

Lang geleden dat ik je logje nog eens bezocht heb maar zo te zien gaat het nog steeds lekker vooruit.

Ik ben erg benieuwd als je aan een wedstrijd gaat meedoen..hopelijk met de verassing dat je als eerste eindigt:rolleyes:..

Hoe bevalt dit nieuwe schema je eigenlijk? 12 reppers lijkt me wel zwaar, maar wel effectief!

Dat zou mooi zijn uiteraard :) .. we zullen zien tegen die tijd. De benen beginnen er nu
al wel aan te wennen maar de gewichten kunnen nog veel verder omhoog.

Voor mijn bovenlichaam was dit de eerste training met 12 reppers en ook weer de eerste
UB in 3 weken tijd volgens mij. Over 8 weken maar eens oordelen.

Wat is met de gewichten gebeurd? Dacht dat jij stukken zwaarder kon op deze reps.

Ben voornamelijk de 8 reps gewend, veelal 3 of 4 sets .. 12 reps heb ik nog niet veel op getraint.
Bovenlichaam ben ik ook nog niet terug op niveau geweest na mijn schouderblessure
eerder dit jaar, behalve dan met de borst trainingen eigenlijk alleen de incline dumbbell press.
Nu al 3 weken niks voor mijn UB gedaan.

Moet zeggen dat de laatste 2 sets vanaf de 2e oefening me al wel op begint te breken.
Wordt wel weer beter na een tijdje, voeding moet weer eens op gang komen :o

deed je met 8 reppers ook opbouwende sets? Of same weight?
Goeie pixx

Je rug en schouders zijn erg goed kerel ;) :bow: En je hebt je tint ook mee, hehe ;) Goed droog ook.

deed je met 8 reppers ook opbouwende sets? Of same weight?
Goeie pixx

Voornamelijk opbouwend, af en toe een stapje terug omdat het te zwaar werd om het met
een goede techniek uit te voeren. Thanks :)

Je rug en schouders zijn erg goed kerel ;) :bow: En je hebt je tint ook mee, hehe ;) Goed droog ook.

Dankje .. hoop dat het binnenkort toch minder gaat opvallen ;)

Update
Ondanks dat ik gister al getraind heb wil ik vanavond toch ook nog weer ff knallen,
heb de smaak te pakken. Zal weer een UB training zijn, morgen of woensdag weer een
benensessie.

Voor ca. 80kg sta je er erg sterk en qua fysiek erg goed bij! :thumbs:
Traps zijn nog altijd ziek bij jou. :p

Ziet er weer ****ing nice uit Mass! Maar ik blijf het zeggen: "Je moet ook je hoofd trainen;), je lijf is te groot:D"

Goed bezig indo!
Foto's zien er goed uit, nice quads en hams ook!

Enige nadeel van jou zijn je lange armen he, moeilijk om een piek op die biceps te krijgen.

Maar je fysiek ziet er goed uit, geen zwakke punten. Nice job!

Goed bezig indo!

Enige nadeel van jou zijn je lange armen he, moeilijk om een piek op die biceps te krijgen.

Maar je fysie ziet er goed uit, geen zwakke punten. Nice job!

Valt me nu pas op. :p
Ja, dat is wel moeilijk om te pieken dan, maar eenmaal zover vind ik het nog gruwelijker uitzien. :cool:

Ziet er weer ****ing nice uit Mass! Maar ik blijf het zeggen: "Je moet ook je hoofd trainen;), je lijf is te groot:D"

Haha, ja dat was jij altijd met die opmerking. Mensen vinden me nu een ingevallen gezicht hebben :o
Tijd voor wat meer fastfood :D

Goed bezig indo!

Maar je fysiek ziet er goed uit, geen zwakke punten. Nice job!

Is wel een nadeel, daarbij ook de hogere aanhechting van de biceps, daarom moeten mijn
onderarmen ook dikker om dat gat op te vullen. Daarnaast beginnen de armen nu wel te komen
besteedde hier eerlijk gezegd ook weinig tijd aan vergeleken met nu. Was de traps schouders man
vroeger i.p.v. de borst biceps persoon.

Vanaf de voorkant zien de benen er wel ok uit, echter een side pose mogen de benen nog
een pak meer massa hebben. Schaam me gewoon voor die pose nu :o

Valt me nu pas op. :p
Ja, dat is wel moeilijk om te pieken dan, maar eenmaal zover vind ik het nog gruwelijker uitzien. :cool:

Het komt geleidelijk aan, ben er niet bang meer voor dat het niet wat gaat worden met die armen
binnen aanzienlijke tijd.

Is wel een nadeel, daarbij ook de hogere aanhechting van de biceps, daarom moeten mijn
onderarmen ook dikker om dat gat op te vullen. Daarnaast beginnen de armen nu wel te komen
besteedde hier eerlijk gezegd ook weinig tijd aan vergeleken met nu. Was de traps schouders man
vroeger i.p.v. de borst biceps persoon.
Het komt geleidelijk aan, ben er niet bang meer voor dat het niet wat gaat worden met die armen
binnen aanzienlijke tijd.

Heel veel die brachioradialis trainen inderdaad om dat gat wat op te vullen.
En tijdens curls goed die elleboog strekken, dan leg je meer de nadruk op het onderste gedeelte van die biceps.
Ik vind dumbbell curls op een scott bench altijd erg lekker om de nadruk op dat gedeelte te leggen, echt goed (langzaam) zakken met die dumbbell en dan eventueel met lichte spot weer omhoog. (als ie te zwaar is).

succes beest.

En tijdens curls goed die elleboog strekken, dan leg je meer de nadruk op het onderste gedeelte van die biceps.
Ik vind dumbbell curls op een scott bench altijd erg lekker om de nadruk op dat gedeelte te leggen, echt goed (langzaam) zakken met die dumbbell en dan eventueel met lichte spot weer omhoog. (als ie te zwaar is).

succes beest.

Thanks kerel gaat goed komen, moet zeggen dat ik die 12 reps met duimloze grip bij veel oefeningen
goed voel in die brachioradialis. Bijkomend pluspunt :)

Training dinsdag 13 oktober

Superset: Front lat pulldown widest grip / Seated rows
4x12x50 kg / 4x12x40 kg

Superset: Standing cable cross over decline / flat / incline
12x15 kg / 12x12.5 kg / 12x10 kg
12x15 kg / 12x12.5 kg / 12x10 kg
6x12,5 kg + 6x10 kg / 12x10 kg / 12x10 kg

Cable cross over vanaf onder
3x12x12,5 kg

Superset: Ez-curls small grip / Tricep v-bar pushdowns
12x30 kg / 12x25 kg
12x30 kg / 12x30 kg
10x30 kg / 12x30 kg

Triceps rope pulldown
2x12x20 kg
2x12x15 kg

Commentaar
Begin nu al wel te wennen aan die 12 reps, gewichten nog laag maar voel het echt goed.
Voer alles zo strict mogelijk uit, geen gecheat en gesmijt.

Spierpijn de avond zelf was al lekker, vandaag voel ik het echt overal :D ..
Vanavond de benen aan de beurt.

Training dinsdag 13 oktober

Fullsquat
6x12x70 kg

Standing leg curls - Op de leg extension
6x12x15 kg

Superset: Seated leg curls / Leg extensions
4x12x50 kg / 4x12x50 kg

Kuiten op de legpress
6x12x120 kg

Commentaar
Hebben het gister hier bij gehouden benen zaten al goed vol, daarnaast is vrijdag onze twee benen training weer
dus zit er maar weinig tijd tussen. Vrijdag geen squats, maar lunges en de 45 graden legpress.

Mooi volume bro? Maar het gewicht whats up with that was je moe ?:yell:

Lekker bezig Mas keep up the good work

succes beest.

n**ga, please :rolleyes:

Je bent fysio for crying out loud!

Mooi volume bro? Maar het gewicht whats up with that was je moe ?:yell:

Lekker bezig Mas keep up the good work

Ben nu elke training wat aan het opbouwen, maar als ik echt zoveel meer zou kunnen pakken zou ik het doen.
Maar goed met dit aantal reps en sets krijg ik er niet veel meer uitgeperst wil ik het gewicht hetzelfde
houden tijdens alle sets.

Ben nu elke training wat aan het opbouwen, maar als ik echt zoveel meer zou kunnen pakken zou ik het doen.
Maar goed met dit aantal reps en sets krijg ik er niet veel meer uitgeperst wil ik het gewicht hetzelfde
houden tijdens alle sets.

Ok bro rustig opbouwen inderdaad -->:thumbs:

succes ermee en hoe staat het met je traps ben je nog steeds de troon waardig van onze gang of kan ik er inmiddels op gaan zitten ik jaag erop dat weet je ?hehhehehe

Ok bro rustig opbouwen inderdaad -->:thumbs:

succes ermee en hoe staat het met je traps ben je nog steeds de troon waardig van onze gang of kan ik er inmiddels op gaan zitten ik jaag erop dat weet je ?hehhehehe

Jij moet ze nog trainen, ik hoef er niks voor te doen en ze groeien al ;) ... Zal nog wel een half jaar duren
voordat ik ze weer ga trainen, anders zijn ze veelste snel weer uit verhouding :p

Terug
Naar boven