- Waardering
- 20
Cool man... Ik hoop ook met een jaartje of over 2 jaar eens een wedstrijd mee te draaien, ik knok hard om mijn fysiek in shape te krijgen...
Wat zijn je huidige stats en hebbie ook recente pics? Ben benieuwd hoe je erbij staat bro![]()
Was weer aan het schommelen en zit inmiddels weer op 79,5 kg ... bovenlichaam is nu iets minder
en de benen gaan nu wat beter. Verschilt niet veel van de foto contest:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Thanks,
Lang geleden dat ik je logje nog eens bezocht heb maar zo te zien gaat het nog steeds lekker vooruit.
Ik ben erg benieuwd als je aan een wedstrijd gaat meedoen..hopelijk met de verassing dat je als eerste eindigt..
Hoe bevalt dit nieuwe schema je eigenlijk? 12 reppers lijkt me wel zwaar, maar wel effectief!
Dat zou mooi zijn uiteraard
.. we zullen zien tegen die tijd. De benen beginnen er nu al wel aan te wennen maar de gewichten kunnen nog veel verder omhoog.
Voor mijn bovenlichaam was dit de eerste training met 12 reppers en ook weer de eerste
UB in 3 weken tijd volgens mij. Over 8 weken maar eens oordelen.
Wat is met de gewichten gebeurd? Dacht dat jij stukken zwaarder kon op deze reps.
Ben voornamelijk de 8 reps gewend, veelal 3 of 4 sets .. 12 reps heb ik nog niet veel op getraint.
Bovenlichaam ben ik ook nog niet terug op niveau geweest na mijn schouderblessure
eerder dit jaar, behalve dan met de borst trainingen eigenlijk alleen de incline dumbbell press.
Nu al 3 weken niks voor mijn UB gedaan.
Moet zeggen dat de laatste 2 sets vanaf de 2e oefening me al wel op begint te breken.
Wordt wel weer beter na een tijdje, voeding moet weer eens op gang komen

..
En je hebt je tint ook mee, hehe 
"