AndroidHealthClinic

BBosman: Beachproof 2013

Bezoekers in dit topic

potverdomme jongens :roflol:

ik had jullie allemaal toch een stuk slimmer geacht :roflol: zeker nu t al echt een paar keer is gezegd :roflol:

nogmaals: de topic titel is een troll, ik ga niet cutten naar 8% en al helemaal niet voor ''beachproof'' trainen :roflol:

sta binnekort weer lekker onder de halter

Zou je wel beter passen denk ik
 
potverdomme jongens :roflol:

ik had jullie allemaal toch een stuk slimmer geacht :roflol: zeker nu t al echt een paar keer is gezegd :roflol:

nogmaals: de topic titel is een troll, ik ga niet cutten naar 8% en al helemaal niet voor ''beachproof'' trainen :roflol:

sta binnekort weer lekker onder de halter

Haha, grappig.
 
kan wel zeggen dat 't allemaal een grappige troll was enzo, maar je bent wel 15+kg afgevallen. wat is nu je doel? opnieuwe langzaam bulken en leniger worden? strongman ambities?
 
kan wel zeggen dat 't allemaal een grappige troll was enzo, maar je bent wel 15+kg afgevallen. wat is nu je doel? opnieuwe langzaam bulken en leniger worden? strongman ambities?

Klopt, maar als je 4/5 maanden slecht/amper trained, veel feest en niet bepaald goed eet gaat t hard.

Geen idee wat mn doel nu is, eerst maar ff lekker trainen en ik zie wel wat t word.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
DBB: more serious than training itself
 
vandaag,

week 2 day 1 100 pushups
14-14-10-10-11

slappe hap, maar voel wel dat de rechter schouder (zwakke supra spinatus oa) er best flink mee aangepakt word.

nog steeds flinke spierpijn van dinsdag, niks gewend meer.

Vanavond na tentamen (uur of 9 pas) ff kijken hoe t zit met spierpijn en dan deadlifts + lichte squats, of evt naar morgen verzetten.
 
ff wat motivatie 4x5=20 dus legit
YzgVM.gif

YzgVM.gif

YzgVM.gif

YzgVM.gif
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
haha mooi logje dit
 
naaah, krijg ik nog meer meiden achter me aan, kom ik helemaal niet meer aan trainen toe...

Dan hoef je er in ieder geval zelf niet meer heel de dag achteraan te lopen met een camera, toch?
 
Back
Naar boven