- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt mij totaal niet fijn om te winnen doordat er zo weinig deelnemers zijn. (en als er geen zijn al helemaal niet)
Ik word liever 10e uit de 15 dan 3e uit de 3.

. Doe het puur voor mezelf, in de eerste plaats om een goede fysiek te krijgen!
Ik had me ondanks mn anabolengebruik wel aangemeld. Ten eerste had ik er helemaal niet bij nagedacht. Het leek me gewoon leuk is een keer de sfeer te proeven met scheidsrechters etc. Zou absoluut niet meedoen met de bedoeling te winnen, ookal denk ik niet dat ik veel kans maken met mn stats binnen de senioren klasse... Heb voor de rest helemaal geen wedstrijdambities, en als ik dat wel had had ik nooit anabolen gebruikt want dan zou ik niet meer lekker kunnen slapen denk ik. Doe het puur voor mezelf, in de eerste plaats om een goede fysiek te krijgen!
Ik had er echt totaal niet over nagedacht, ben er ook altijd eerlijk over (tegen iedereen btw, ook familie vrienden en wildvreemden die er naar vragen). Maar is toch wel oneerlijk nu ik erover nadenk, dus kan mn aanmelding beter intrekken. Tenzij er een spek&bonen klasse is oid![]()
Ik zou er niet al te zwaar aan tillen Daster. Het is een wedstrijdje om ervaring op te doen. Als het nu een echte serieuze wedstrijd was dan zou het in mijn ogen heel anders zijn. En dan ben ik het met Huggy eensch dat het oneerlijk is om als AS gebruiker te strijden tegen degene die dit niet doen. Maar waarom zou jij uitgesloten moeten worden voor een kennismakings wedstrijd? Heel dat gebeuren is in mijn ogen een spek en bonen klasse puur om mensen kennis te laten maken met powerliften en wedstrijden. De eindresultaten zal men echt niet zwaar aan tillen.
Hij is gewetenloos!

....................... 
En als het Daster dan goed bevalt, kan hij zich inschrijven bij die "andere" bond.Het is JUIST geen officiële wedstrijd. Het is bedoeld als kennismaking met de Powerliftsport.
Gewoon lekker tillen en aan andere: schrijf je gewoon lekker in.
Tillen ..........................................
![]()

Er zullen verder geen dopingcontroles zijn op de beginnerswedstrijd, maar dat wil niet zeggen dat deze wedstrijd een vrijbrief is voor hen die "kuren"...hiervoor is deze wedstrijd niet in het leven geroepen!
Als je er zin in hebt, gewoon meedoen.Uit de post van huggybear begreep ik dat het niet echt gewenst was?
Wanneer is de uiterste inschrijfdatum?
Ik klooi nog met mijn schouder en kan nog niet bankdrukken. Ik hoef geen PR te zetten op de wedstrijd, maar ik wil wel een geldige beurt kunnen maken...
Zijn er al veel inschrijvingen in de klasse tot 125kg en tot 110kg? Ik zit op het randje en zou nog kunnen kiezen. Dan doe ik het liefste mee in de klasse waar de meeste deelnemers zijn...
Ik zou toch niet meegedaan hebben om te winnen, ik zag het gewoon niet echt als een officiële wedstrijd. Als ik aan een 'echte' wedstrijd meegedaan zou hebben en mn gebruik achter zou houden zou mn geweten wel opspelen uiteraard, maargoed zo zag ik het dus niet. Tegenover de mensen voor wie plaatsing wel belangrijk is, is het uiteraard wel oneerlijk.
.ik zou er geen problemen mee hebben als er een lijst van alle deelnemers word gepost.