Jopthelis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 185
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan de andere kant heb ik nooit als senior wedstrijden bij de IPF gedaan (maar wel bij de GPC).Tot op heden hebben zich 10 personen opgegeven voor de beginnerswedstrijd.
Om de sfeer te proeven van een "echte " wedstrijd zou het natuurlijk leuk zijn als jullie zondag naar het NK powerlifting komen kijken.
Goed voor de sfeer, motivatie , en vooral voor de powerlift sport.
Wellicht tot zondag,
Leon
Je kent die mensen van de sportschool toch al?ik ben er zondag wss bij, zullen redelijk wat mensen liften die ik ken van de sportschool dusja. moet alleen ff kijken of er iemand meegaat.
Ik kom denk ik zondag wel kijken, maar aan de beginnerswedstrijd durf ik nog even niet mee te doen.
Ik ben er niet zeker van dat ik lang genoeg heel blijf...![]()
Misschien kan ik dan meedoen.......... ...!?! haha lol.
Jezus Hummer, wij zijn oudjes, maar toch nog niet helemaal versleten ??
Hoeveel doen er mee in de masters? Als er max 3 meedoen maak ik nog een kans op een podiumplek, haha.
Ik ga ook wel eerst een keer kijken naar een wedstrijd. Ik duik er ook niet zomaar even in. Ben ook al op de weg terug, dus om dan nog eens te gaan toppen. Maar wie weet, hoe meer er stoppen op leeftijd hoe meer kans op iets te winnen.

Op 28 maart wordt het NK Masters (ook sub/junioren) gehouden bij SSS Alkmaar, dus daar kan je komen kijken![]()
Ik ga ook wel eerst een keer kijken naar een wedstrijd. Ik duik er ook niet zomaar even in. Ben ook al op de weg terug, dus om dan nog eens te gaan toppen. Maar wie weet, hoe meer er stoppen op leeftijd hoe meer kans op iets te winnen.

okee,
zal eens kijken of ik dat red.
wat voor dag valt dat eigenlijk ?? En tijden ?
thanks.

is dan weer wel positief natuurlijk, anders haakte ik gelijk definitief af! 
Als mijn kuurtje goed aanslaat doe ik mee. Even met m'n supplier overleggen, laat nog weten.

.Ik zat eigenlijk ook te wachten op reactie's over die post van de kuur, en op jou reactie. Volgens mij was die post om reactie's uit te lokken ofzo ??
Ik train lekker clean en dat blijft ook zo en ga heel goed vooruit!
).