- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Is er nog plaats eigenlijk op die beginners wedstrijd?
Ofcourse!

Gewoon meedoen!
Het kost niets en je hebt geen enkele verplichting!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er nog plaats eigenlijk op die beginners wedstrijd?

Had ik helaas ook vaker last van...bij mij viel het beeld vaker stil en inderdaad "stotteren"...mja...de EPF had er ook geen rekening mee gehouden dat zoveel mensen van het DBB forum zouden kijken
Gelukkig heb ik het grotendeels goed kunnen volgen vanuit mijn luie stoel voor de pc
Vond je niet ook dat de Oostbloklanden oppermachtig waren?
De scandinaviërs hadden het nakijken en vanuit West Europa waren er nauwelijks atleten die meededen voor een topklassering, behalve onze Ielja dan.
Jongens het wordt tijd dat er weer Nederlanders opstaan zoals Siem Wulfse & co die ook een totaal hadden van 1000kg...wie weet zijn er bij de beginnerswedstrijd wel enkele zeer veel belovende talenten die binnen enkele jaren op het hoogste niveau NL mogen vertegenwoordigen op het powerliftplankier?![]()
Ja maarja ik vraag me wel is af als je bijv alexey lesukov ziet die al 9x200kg benched en dan dat volk wat op die PL wedstrijden rondloopt hoe worden die zo beresterk er zit volgensmij iets in hun slootwater ofzo want zo rijk zijn ze niet in rusland en omgelegen landen.
We zullen het volgende week zien. Ik ben niet zo beresterk dus het zal van andere jongens komen
.

In Rusland loop je gewoon naar de apotheek verderop in de straat, en je koopt al wat je wilt op het gebied van "jet fuel"
En als je daar dan vroeg genoeg mee begint, je traint hard, en eet ook de borsjt van je broertjes en zusjes braaf op, dan ben je op je 22ste een leeuw van een vent natuurlijk!![]()

Het is een armoede in NL.
Hier geven we "ons" geld liever uit aan "anderen" en krijgt voetbal belachelijk veel aandacht in vergelijking met de sporten waar "we" wel echt goed in zijn...
Treurig eigenlijk.

, vult je BDW en je Totaal gewicht van de 3 lifts (SQ BP DL) in...dan druk je op Enter en vervolgens krijg je de Wilkspunten te zien
.oh okee
dus de categorieën is niet meer belangrijk maar alleen de punten?
Ga daar maar vanuit.
We hebben 30 deelnemers...in sommige leeftijdsklassen of gewichtklassen zit b.v. maar één deelnemer...aangezien deelname gratis is, is het haast ondoenlijk om straks 20 "winnaars" een beker mee te geven.
Wilkspunten is overigens de meest eerlijke methode.