- Waardering
- 1.500
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Gefeliciteerd met je eerste plaats.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gefeliciteerd met je eerste plaats.
Na van verschillende mensen gehoord de hebben, "Zit je ook op het forum, wat is je nick dan?", ook maar eens een post van mij
Heb me ook erg vermaakt tijdens de wedstrijd. Had geen idee wat ik ervan moest verwachten, kende (nog) niemand daar, maar de sfeer was goed, allemaal gezellige mensen idd, en ook de organisatie was prima, dus de volgende keer zeker weer
Hopelijk kan ik dan ook wat meer liften, ben pas een half jaartje bezig, dus er moet nog wel wat vooruitgang inzitten
Squat:
90kg eitje
100kg lastig, was ook niet diep genoeg, fail
100kg redelijk simpel
Benchpress:
75kg gemakkelijk
80kg ging lekker
85kg fail
Had gehoopt mn BW (81kg) te kunnen liften, maar dat moet nu toch nog even wachten, nu eerst paar weekjes recoveren.
Deadlift:
155kg
165kg (enkele minuten PR)
170kg PR
Riem tijdens DL was ook wel prettig, bedankt aan diegene van wie ik het mocht lenen!

ah toch maar eens iets erop gezet? xD
(we hebben aan het eind gepraat toch?)
als je bent wie ik denk![]()

...maar gelukkig hadden ze snel genoeg door dat dat niet opschoot (ik was blij dat Pardeep deze taak van me overnam).
.
)Gefeliciteerd met je eerste plaats. Je hebt fantastisch gelift vandaag!![]()
Bedankt mannen!

Was een leuke meet! En vooral ook lekker snel, dat scheelt ook.
SQ:
140 makkelijk, alhoewel ik zelf niet eens herinner de beurt gedaan te hebben
150 ook makkelijk
160 gevoelsmatig zwaar, maar volgens anderen zag het er nog steeds makkelijk uit.
BP:
opwarmen ging onverwacht te makkelijk. Ik wilde met 140 openen, maar omdat unclez dat als opwarmertje tussendoor deed, wilde ik hem ook proberen. Ging zo makkelijk dat ik mijn eerste beurt heb verhoogd naar 150.
150 eitje
160 dacht dat dit 99% zeker een fail zou worden, maar ook nog makkelijk
170 Net bovenin gemist, helaas. Te hebberig: 165 had zeker gelukt.
DL:
Ondanks dat ik er een hekel aan heb (en het een beetje "weinig" train) wil je je toch niet laten kennen. Het getal 200 staat gewoon leuk op een lijstje, dus dat was vanaf het begin het doel.
170 peanuts
190 makkie
200 voelde zwaar, ik voelde de stang wat opstropen op mijn benen, maar toch netjes afgemaakt. En weer heel stil neergelegd ook. Krijg ik daar een extra prijs voor?![]()
).Ook jij hebt vandaag zeker indruk gemaakt (niet alleen met liften maar ook met je schoenen).
We hebben het na afloop toen we met de NL selectie en de vrijwilligers samenzaten nog over jou (in positieve zin) gehad.
We hadden inderdaad de indruk dat het allemaal wat te makkelijk voor jou ging...althans zo zag het voor ons uit.
Ik hoop dat je weer de smaak te pakken hebt gekregen en dat we je wellicht in het komende seizoen op het powerliftplankier mogen verwelkomen!

Iemand op film mijn lift van 230 dead? (had een bruin shirt aan)

Ik had het er op de wedstrijd al over met mijn vrouw, die dan de plicht zal hebben mij op wedstrijden te voeren, en ik sta er niet negatief tegenover. Alleen dan is de vraag: wanneer komt de wedstrijdkalender voor volgend seizoen online?
En over mijn schoenen: bizar dat 1 van de mensen die ik vroeger als idool had (Wolders) mij om een foto van mijn schoenen komt vragen.![]()