- Waardering
- 7.025
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

. Pr
. Dik Pr
.Ik heb bij 't deadliften van groep 2 volgens mij van iedere lift een filmpje gemaakt. Als youtube meewerkt en mij m'n wachtwoord eens toezend dan probeer ik ze zo snel mogelijk te uploaden.
Gefelicteerd trouwens voor de nr. 1, 2 en 3!

)
Nu weet ik gelijk wie jij bent.Deadlift ging eigenlijk ook prima, maar derde beurt schoot het in mijn rug,

En jij bent dus Jopthelis!

+1Was al met al een leuke dag, aantal bekende gezichten gezien ook en iedereen lifte wel sterk.
Ja, daar schrok ik ook even van!

Ik heb het op filmpjes wel eens minder gezien.kreeg te horen dat me techniek pico bello was, nice

Weet iemand trouwens een programma om meerdere filmpjes snel op youtube te zetten? Ik heb namelijk allemaal korte filmpjes en als ik ze stuk voor stuk moet uploaden kost dat nogal wat werk denk ik..
Nu weet ik gelijk wie jij bent.
Grappig om te zien hoe jij je probeerde op te laden voor je lifts.![]()
.

Weer wat geleerd.Na van verschillende mensen gehoord de hebben, "Zit je ook op het forum, wat is je nick dan?", ook maar eens een post van mij
Heb me ook erg vermaakt tijdens de wedstrijd. Had geen idee wat ik ervan moest verwachten, kende (nog) niemand daar, maar de sfeer was goed, allemaal gezellige mensen idd, en ook de organisatie was prima, dus de volgende keer zeker weer
Hopelijk kan ik dan ook wat meer liften, ben pas een half jaartje bezig, dus er moet nog wel wat vooruitgang inzitten
Squat:
90kg eitje
100kg lastig, was ook niet diep genoeg, fail
100kg redelijk simpel
Benchpress:
75kg gemakkelijk
80kg ging lekker
85kg fail
Had gehoopt mn BW (81kg) te kunnen liften, maar dat moet nu toch nog even wachten, nu eerst paar weekjes recoveren.
Deadlift:
155kg
165kg (enkele minuten PR)
170kg PR
Riem tijdens DL was ook wel prettig, bedankt aan diegene van wie ik het mocht lenen!