XXL Nutrition

Beginnerswedstrijd Powerliften 22 mei

• Topic Starter Topic Starter

Ja, Ab was helemaal hoteldebotel van jouw schoenen.
Ik heb vandaag nog effies met Ab persoonlijk gesproken...tis een sympathieke man en heeft een bepaald charisma.
Ik vertelde hem dat ik vroeger als kind aan de buis gekluisterd zat als hij en die andere sterke kerels op t.v. waren. Daarbij heeft Ad op het NK PL voor Masters dit jaar nog 690kg totaal getild (zo'n 700 is WR bij de Masters 3 wat hij in 2011 is)...hij doet het dus nog altijd goed...die andere sterke kerels van destijds zijn alreeds dood of zitten in de gevangenis ;)

Had ik toch nog twee goede beurten en een foute...daar mag je tevreden mee zijn ;) Type foutje...moet kunnen :o

toch maar beter dat biertje niet kunnen nemen hè ;) haha

Laatst bewerkt:
I know ;) vraag maar aan pardeep en pjotr ;)

Het was inderdaad een geslaagde dag. Complimenten aan alle deelnemers en de organisatie.
Hopelijk dat deze dag voor veel mensen een motivatie is om in de toekomst deel te nemen aan wedstrijden van de NPB....

I know ;) vraag maar aan pardeep en pjotr ;)

Ik was echt opgelucht toen jij uiteindelijk als eerste een biertje bestelde (nou ja, "biertje"...het was geloof ik een halve liter )...kon ik tenmiste ook alsnog een half litertje naar binnenwerken...achteraf heb ik wel spijt dat ik niet toch nog een 2e heb genomen ;)

Lijkt me wel gezellig als jullie samen naar een internationale wedstrijd gaan...ik ga er wel effies vanuit dat het "feest" pas begint na de de wedstrijd, èh? ;) Je bent een sterke èn gezellige vent...houden zo! :)

Goed te lezen dat er vandaag 29 deelnemers waren. klasse!

Groeten, WimWam

ps. zodra ik de uitslagen heb, zal ik ze op mijn site zetten en de deelnemers opnemen in mijn toplijst 2009-2010 ;)

Het was inderdaad een geslaagde dag. Complimenten aan alle deelnemers en de organisatie.
Hopelijk dat deze dag voor veel mensen een motivatie is om in de toekomst deel te nemen aan wedstrijden van de NPB....

Jij ook bedankt voor je werk als vanger/lader...het vlot verlopen van een wedstrijd is afhankelijk van mensen als jou! :)

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

Kan ook komen door de genoten "big tasty menu" en de "chicken sensation".... Fastfood doet soms rare dingen met mensen....:D

Hola, sommigen hier denken dat ik nog op dieet ben...(niet vermelden dat ik een Big Mac menu, een chicken sensation en twee milkshakes heb gehad) :o

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

Goed te lezen dat er vandaag 29 deelnemers waren. klasse!

Groeten, WimWam

ps. zodra ik de uitslagen heb, zal ik ze op mijn site zetten en de deelnemers opnemen in mijn toplijst 2009-2010 ;)

Hoi Wim,

Ja we waren zeer blij met de opkomst!
We kunnen stellen dat door de aandacht wat de beginnerswedstrijd op dit forum heeft gekregen we toch nog een bepaalde doelgroep hebben kunnen bereiken waardoor de opkomst groter was.

Pardeep heeft overigens inmiddels diverse aanmeldingen binnen van mensen die lid willen worden van de NPB, en er waren alreeds deelnemers op deze dag die vrij recent nog lid zijn geworden.
Er zijn dus mensen die de smaak te pakken hebben gekregen! :)

vandaar dat ik zo lang moest wachten bij de mac eer ik mijn bestelling had, jij was me voor geweest

Macspam:p

Nice slowchat mannen :gay:

:D

Dat is mooi, weer nieuwe leden voor de NPB. Bij Spartacus deden vandaag ook weer een paar nieuwe jongens mee, dus de sport groeit :-)

weet iemand al of der foto's zijn of waar die komen als ze er zijn ?

Dat is mooi, weer nieuwe leden voor de NPB. Bij Spartacus deden vandaag ook weer een paar nieuwe jongens mee, dus de sport groeit :-)

Dat is heel mooi om te horen!
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde ;)

Heb je ook een leuke wedstrijd gehad?

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

weet iemand al of der foto's zijn of waar die komen als ze er zijn ?

Ab Wolders (effies kijken of ik nu wel AB i.p.v. AD heb geschreven ;))heeft van iedereen een foto gemaakt...hij zal ze me doorsturen en ik zet ze dan op de site van de NPB!:)

Terug
Naar boven