wimwam
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 120kg
Ik heb me ingehouden en er rekening mee gehouden dat Floris ook nog wat wilde![]()
Jullie hebben mazzel dat ik er niet was

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb me ingehouden en er rekening mee gehouden dat Floris ook nog wat wilde![]()

Origineel gepost door floris2 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
vandaar dat ik zo lang moest wachten bij de mac eer ik mijn bestelling had, jij was me voor geweest
Veel kindertjes gingen huilend naar huis....alle happy meals op....
...mja...ik moest toch nog wat voor onderweg hebben...het was immers minstens nog 1,5 uur rijden voordat we thuis waren 
Ab Wolders (effies kijken of ik nu wel AB i.p.v. AD heb geschreven)heeft van iedereen een foto gemaakt...hij zal ze me doorsturen en ik zet ze dan op de site van de NPB!
![]()
Chiel1990 heeft filmpjes (dl groep 2). Ben benieuwd.

we zullen volgende keer maar gewoon shandy bestellen voor je

Ja, uitslagen staan op mijn site. Het gezien voor mij om mijn buigen en dat ging top! dus een mooie basis voor het EK. Zie filmpje![]()
Denk dat we de Mc eens moeten polsen of ze niet sponsor van de NPB willen worden
Indrukwekkend overigens Wim, die 322,5kg buigen!
---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------
...mja...ik moest toch nog wat voor onderweg hebben...het was immers minstens nog 1,5 uur rijden voordat we thuis waren
![]()
Had wel meteen een negatief effect op het brandstofverbruik van mijn auto. Normaal is 1 op 20 haalbaar... nu 1 op 10....

(voelde niet zwaar en was er al bijna.... )
vandaag ook meegedaan met de beginnerswedstrijd, was erg leuk en gezellig, daarna nog gewerkt dus nu net thuis !
Squat
155kg - Makkelijk.
165kg - Fail(voelde niet zwaar en was er al bijna.... )
165kg - Evenaring PR (beter geconcentreerd en meer mijn best gedaan)
Bench Press
110kg - Easy
120kg - evenaring paused pr
125kg - Fail
Deadlift
210kg - ging erg vlot
230kg - ging ook erg goed
245kg - Fail....die lift geen heel erg goed, en ik had helemaal bovenaan een super mini hitchje en werd afgekeurd.....
overal toch wel tevreden, was erg leuk
Ik vond je op de DL supersterk...dat is toch wel je onderdeel, hé![]()
Beginnerswedstrijd Powerliftten, Papendal 22 mei
Vooraf voelde ik me redelijk fit en ik had er wel vertrouwen in, maar was toch een beetje zenuwachtig voor al die mensen te moeten liften.
Squat
180kg - Makkelijk.
190kg - Fail op diepte
190kg - Makkelijker dan de 2e lift, hoewel dieper. Pr
Bench Press
80kg - Easy
90kg - Redelijk easy, paused pr
100kg - Fail, wel verwacht, maar voelde geenszins onmogelijk, de 100 komt binnekort!
Deadlift
210kg - Redelijk simpel
225kg - Fijne lift
240kg - Flink gevecht tegen de barbell, maar wel gehaald. Dik Pr
Over alles wel tevreden, vooral over de deadlift, daar heb ik wel alles uitgehaald.
Was al met al een leuke dag, aantal bekende gezichten gezien ook en iedereen lifte wel sterk.
Bedankt voor de organisatie, ging allemaal soepel, en wie weet doe ik nog wel een keer mee aan een wedstrijd!