AndroidHealthClinic

Beginnerswedstrijd Powerliften 22 mei

Thanks man!

• Topic Starter Topic Starter
Ik vond het DL & SQ bij velen indrukwekkend...ik vermoed dat velen Strong Man gericht trainen en daardoor een sterke rug en benen hebben.
Velen van jullie doen waarschijnlijk meer Overhead Press dan Bench Press neem ik aan...omdat OP ook een terugkerend onderdeel op SM wedstrijden is. Maar je kunt ook beiden combineren...Alex Moonen is sterk op de loglift en heeft ook een sterke bank! :cool:

Hoe dan ook...suc6 met jullie verdere doelstellingen! :)

het was een leuke wedstrijd inderdaad en een relaxte sfeer :)

Laatst bewerkt:
mooi om de positieve reacties te lezen. Voor 'ons' als selectie zijnde is het ook fijn om te merken dat er zoveel mensen op af zijn gekomen! En hopelijk dat er veel doorstromen naar de officiële wedstrijden!!!!

mbt het wegglijden van de voeten is er op die locatie helaas geen andere oplossing. Wat je had kunnen doen is de onderkant van je schoenen een beetje stroever/vochtiger maken. Op een wedstrijdplankier zul je hier bijna geen last van hebben.

ondanks mn enorme kater en korte nachtrust vond ik het ook zeer zeker een geslaagde dag!
dus mijn complimenten aan iedereen die getilt heeft!!

Slechte grip op schoenen kan je alleen op jezelf verwijten, klaar. Toch top dat je ondanks je enorme kater en korte nachtrust aanwezig kon zijn, als ik kijk hoe :) ik me nu voel ......zal ik morgen niet zo vroeg me nest uit zijn.

Zeg dat wel, fantastisch! :bow:

vandaag ook meegedaan met de beginnerswedstrijd, was erg leuk en gezellig, daarna nog gewerkt dus nu net thuis !

Squat
155kg - Makkelijk.
165kg - Fail :( (voelde niet zwaar en was er al bijna.... )
165kg - Evenaring PR (beter geconcentreerd en meer mijn best gedaan)

Bench Press
110kg - Easy
120kg - evenaring paused pr
125kg - Fail

Deadlift
210kg - ging erg vlot
230kg - ging ook erg goed
245kg - Fail....die lift geen heel erg goed, en ik had helemaal bovenaan een super mini hitchje en werd afgekeurd.....:(

overal toch wel tevreden, was erg leuk en leerzaam, organisatie bedankt
!!
Je hebt een mooie wedstrijd gedraaid man. :thumb:
Jammer van je deadlift, maar volgens mij konden ze niet anders omdat ze van die hele lange vent steeds afkeurden, en jij een heel klein beetje deed wat hij deed... ;)
Mooi resultaat hoor.

Ferme Squat er uit geperst Wim :thumb:
Nogmaals. :bow:

Hahaha, inderdaad!

Slechte Toch top dat je ondanks je enorme kater en korte nachtrust aanwezig kon zijn, als ik kijk hoe :) ik me nu voel ......zal ik morgen niet zo vroeg me nest uit zijn.
Mietje man! :D

:jk: Big guy! ;)

@ Dj phreak
ken jij Johnny wahlqvist... daar doe je mij aan denken met die baard van je! en op die deadlift van je kon ook nog wel wat bij hè ;) goeie bank trouwens!

Dan moet mijn baard nog wel even doorgroeien. Ik zou al blij zijn als ik op Doyle Kenady ga lijken:
med_1269841608-Doyle_Kenady.jpg

Wel liefst ook net zoveel deadliften, natuurlijk. :)

Laatst bewerkt:
Ook met dat kleine baartje ben je al een bijzondere verschijning hoor Phreak. ;)
En dan doe je ook nog eens zulke teenschoentjes aan!
Wat dacht je..?
Anders weet niemand wie ik ben? :roflol:
Ik had ineens zoiets van...
Hé da's de Freak, kijk die schoenen!
Ik dacht eerst dat je op je sokken liep. :D
En je vrouw had toch ook wel zulke schoenen aan..?

Ik had het er op de wedstrijd al over met mijn vrouw, die dan de plicht zal hebben mij op wedstrijden te voeren, en ik sta er niet negatief tegenover.
Alsof ik zo'n 'feeder' ben! Nu ja, misschien dat mensen dat wel denken als ze jouw postuur zien. :D

Maar ja, ik ga natuurlijk met je mee als je wedstrijden gaat doen.

En over mijn schoenen: bizar dat 1 van de mensen die ik vroeger als idool had (Wolders) mij om een foto van mijn schoenen komt vragen. ???:p
:D

Ook met dat kleine baartje ben je al een bijzondere verschijning hoor Phreak. ;)
En dan doe je ook nog eens zulke teenschoentjes aan!
Wat dacht je..?
Anders weet niemand wie ik ben? :roflol:
Ik had ineens zoiets van...
Hé da's de Freak, kijk die schoenen!
Ik dacht eerst dat je op je sokken liep. :D
En je vrouw had toch ook wel zulke schoenen aan..?

Klopt, ja: mijn vrouw draagt dezelfde schoenen, maar dan in grijs met lila. Mocht je ze zelf willen bestellen: [Link niet meer beschikbaar]

Trouwens wel raar: zo'n stoere sport, en dan lopen mannen naar andermans schoenen te kijken.:eek::p

Je daagde het wel uit natuurlijk éh..? ;)

En hij ging nog erg makkelijk ook :eek: dat belooft weer wat voor de toekomst Wim, hoe zoiets kleins toch grote resultaten geeft is leuk, je kwam echt easy op de goede diepte, impressive!

Ja, soms kan het dus om details gaan. Nu komt mijn oude wedstrijd pr dichterbij :-), daarna bank en dan misschien ook weer mijn deadlift :-)
ik ga nu naar Lopik om te "kijken" hoe mijn pupillen het doen. Grt, Wim

Je hebt een mooie wedstrijd gedraaid man. :thumb:
Jammer van je deadlift, maar volgens mij konden ze niet anders omdat ze van die hele lange vent steeds afkeurden, en jij een heel klein beetje deed wat hij deed... ;)
Mooi resultaat hoor.

dank je, en ik snap het wel dat ze het afkeurden, maar toch baal ik ervan haha, en leuk jou ook eens in het echt te zien :D

Laatst bewerkt:
Chiel1990, hoe staat het met je filmpjes:)?

Terug
Naar boven