AndroidHealthClinic

Beginnerswedstrijd Powerliften 22 mei

Dat mag toch sowieso niet, bij geen enkele bond?

deelname beginnerswedstrijd

Inmiddels hebben 7 personen zich aangemeld om deel te nemen aan de beginnerswedstrijd.
Nu blijkt toch dat er veel krachtsporters met het idee rondlopen om deel te nemen maar de stap niet durven zetten. Op die manier zul je nooit ervaren wat het met je doet om de wedstrijd spanning om te zetten in goede prestaties. De gedachte om deel te nemen geeft je in de voorbereiding zoveel extra stimulans om harder te trainen dan ooit.

Daarom bij deze, twijfel niet en doe mee!!!!!!!!

grt Leon

• Topic Starter Topic Starter
Inmiddels hebben 7 personen zich aangemeld om deel te nemen aan de beginnerswedstrijd.
Nu blijkt toch dat er veel krachtsporters met het idee rondlopen om deel te nemen maar de stap niet durven zetten. Op die manier zul je nooit ervaren wat het met je doet om de wedstrijd spanning om te zetten in goede prestaties. De gedachte om deel te nemen geeft je in de voorbereiding zoveel extra stimulans om harder te trainen dan ooit.

Daarom bij deze, twijfel niet en doe mee!!!!!!!!

grt Leon

Helemaal mee eens! :thumbs:

Geweldig dat zich alreeds 7 man hebben ingeschreven! :clap:

---------- Toegevoegd om 10:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:18 ----------

En je mag geen lid zijn van een andere bond.

Ik ga er gemakshalve vanuit dat "beginners" in de meeste gevallen sowieso nog niet zijn aangesloten bij een bond.
Als je alreeds aangesloten bent bij een andere bond en wellicht al wedstrijden voor die bond hebt gedaan, hoor je niet tot de doelgroep waarvoor deze wedstrijd georganiseerd wordt lijkt me :).

@Hug of wimwam

Dit is een raw beginnerswedstrijd.
Maar zijn er nog meer wedstrijden die raw zijn per jaar?
Of rest allemaal met shirt enz?

helemaal mee eens!!! :)

Daarbij heb je voor de komende periode een mooi doel om voor te trainen.

---------- Toegevoegd om 10:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:26 ----------

@Hug of wimwam

Je mag altijd RAW tillen. Helaas is het nog niet gelukt (te weinig deelnemers) om een volledig RAW-wedstrijd te organiseren (door te laten gaan).

@Hug of wimwam

Wat wim zegt klopt...je kunt altijd raw meedoen, maar dan moet je al van heel goede huize komen om het met suc6 op te kunnen nemen tegen hen die in equipment liften.
Ik druk raw 190 en laatst op een wedstrijd in shirt 225kg...tis "maar" een verschil van 35kg ;).

In 2008 hadden we overigens met suc6 een raw bankdrukwedstrijd (waar ik nog zelf aan mee gedaan heb)..dit jaar zijn inderdaad door te weinig deelnemers de rawwedstrijd BD en PL afgelast.
Wellicht dat in 2011 (want we hebben nu alleen nog maar in principe NK's voor de deur staan) er weer meer animo is :).

je hoeft toch geen singlet aan?

maar ik heb ook wel interesse om mee te doen

Ik zou GRAAG eens een RAW wedstrijd zien! Dat lijkt me geweldig...

Ik ben weleens met 195 Nederlands kampioen bankdrukken geworden (met shirt) :D

Ik toevallig ook met 195kg in 2008 (ook in shirt) :)...mijn eerste seizoen.
Ik werd toen bij de Masters Nederlands Kampioen en 2e bij de Senioren...Badal Djindra (destijds nog senior) en ik waren overigens de enigen die meededen in de 125+ klasse :o

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

22 mei kan ik wel vrij houden. dus ik schrijf me eigen ook in.

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

Ik zou GRAAG eens een RAW wedstrijd zien! Dat lijkt me geweldig...

Het lijkt me nog geweldiger om aan een RAW wedstrijd mee te doen :p
Wellicht toch nog iets voor jou, die beginnerswedstrijd...want je hebt nog niet aan een powerliftwedstrijd meegedaan! ;)

Laatst bewerkt:
@Rene: Ja idd, daarom juist. Maar ik kan alleen de squat niet meedoen, hahaha. Wel leuk om eens RAW te kunnen benchen en deadliften. Kijken hoever ik kom.....

Zijn er ook nog kosten aan verbonden?

Misschien leuk om een deelnemerslijst bij te houden in de beginpost?!

Terug
Naar boven