simsonleeuw
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
.
Jongens ik ben in deze afhankelijk van degene die foto's heeft gemaakt - Ab Wolders - zou ze me toesturen...als hij ze niet gewist heeft - want hij heeft volgens mij meer verstand van krachtsport dan van digitale fotocamera's.
Wat de uitslagen betreft het volgende...op officiële wedstrijden worden de uitslagen elektronisch bijgehouden en zijn deze uiteraard op de wedstrijd zelf actueel en bekend. Op de beginnerswedstrijd is dat op de traditionele manier "met pen en papier" gebeurd...hetgeen wat meer tijd in beslag neemt...het ontcijferen van andermans handschrift is al een hele opgave.
Op het moment dat ik foto's en/of uitslagen heb kan ik e.e.a plaatsen...a.u.b. geduld in deze![]()
. Maar geduld heb ik wel!

Qua Wilkspunten ben ik hoger geëindigd dan de helft van de deelnemers.Of is dat toch weer anders omdat de berekening van Wilks anders is bij vrouwen dan bij mannen?

Word er volgend jaar weer zoiets georganiseerd? Het lijkt me wel leuk om eens een buitenlandse wedstrijd mee te maken en wat internationale ervaring op te doen![]()

Qua Wilkspunten ben ik hoger geëindigd dan de helft van de deelnemers.Of is dat toch weer anders omdat de berekening van Wilks anders is bij vrouwen dan bij mannen?

Ben ik ook benieuwd naar, want dan doe ik zeker mee.
Mooie foto's op de NPB-site: ze geven goed de (gemoedelijke) sfeer weer en je ziet dat er ook hard gewerkt werd!
P.S. Wie is de winnaar;ook een DBB-er? Gefeliciteerd!!