MuscleMeat

Beginnerswedstrijd Powerliften 22 mei

Zijn er ergen filmpjes te vinden van deze dag?

Een neefje van mij heeft ook wel wat sfeerbeelden gemaakt geloof ik :D Zal wel is vragen of ie het een keer doorstuurt.

en hoe is t allemaal gegaan?

Iemand al de foto's gespot op de NPB site?

Nope, kan ze ook niet vinden:p

• Topic Starter Topic Starter
Nope, kan ze ook niet vinden:p

Jongens ik ben in deze afhankelijk van degene die foto's heeft gemaakt - Ab Wolders - zou ze me toesturen...als hij ze niet gewist heeft - want hij heeft volgens mij meer verstand van krachtsport dan van digitale fotocamera's ;) .

Wat de uitslagen betreft het volgende...op officiële wedstrijden worden de uitslagen elektronisch bijgehouden en zijn deze uiteraard op de wedstrijd zelf actueel en bekend. Op de beginnerswedstrijd is dat op de traditionele manier "met pen en papier" gebeurd...hetgeen wat meer tijd in beslag neemt...het ontcijferen van andermans handschrift is al een hele opgave ;).

Op het moment dat ik foto's en/of uitslagen heb kan ik e.e.a plaatsen...a.u.b. geduld in deze :)

ja wel jammer dat het nu wat minder snel gaat. ben best benieuwd wat de rest van de uitslag nou was.

Jongens ik ben in deze afhankelijk van degene die foto's heeft gemaakt - Ab Wolders - zou ze me toesturen...als hij ze niet gewist heeft - want hij heeft volgens mij meer verstand van krachtsport dan van digitale fotocamera's ;) .

Wat de uitslagen betreft het volgende...op officiële wedstrijden worden de uitslagen elektronisch bijgehouden en zijn deze uiteraard op de wedstrijd zelf actueel en bekend. Op de beginnerswedstrijd is dat op de traditionele manier "met pen en papier" gebeurd...hetgeen wat meer tijd in beslag neemt...het ontcijferen van andermans handschrift is al een hele opgave ;).

Op het moment dat ik foto's en/of uitslagen heb kan ik e.e.a plaatsen...a.u.b. geduld in deze :)

Oh haha ik dacht dat Jopthelis ze al had gezien en ze er dus stonden en ik zo lomp was dat ik het niet kon vinden:p. Maar geduld heb ik wel!

Dame & Heren,

De uitslagen & foto's staan inmiddels op de site van de NPB! :)

www.powerliftingbond.nl

Onder "Laatste Nieuws"
Als je op de site bent, iets naar onder scrollen...je vindt het ook door links op de pagina in blauwe kolom op het item "nieuws" te klikken!

Zou er bij de uitslagen eventueel een foutje zijn binnengeslopen, dan meldt dat even.

Veel plezier ermee!

P.S. als iemand de foto's hiernaar toe wil/kan kopiëren, prima...ik zou helaas niet weten hoe dat precies in zijn werk gaat :o

Ik wil die persoon ook wel eventueel de jpg bestanden toesturen!

Laatst bewerkt:
damn, net geen 300 Wilks! :( Volgende wedstrijd dan maar. :)

mooie opkomst zeg!

Qua Wilkspunten ben ik hoger geëindigd dan de helft van de deelnemers. :D Of is dat toch weer anders omdat de berekening van Wilks anders is bij vrouwen dan bij mannen?

Epic foto's!

idd, mooie foto's

en ik ben toch nog 5e geworden !! nice !!

Foto's zijn niet echt ehm ja geweldig genomen op mijn lifts maar goed. :D

13e geworden, dus niet slecht. :)

Word er volgend jaar weer zoiets georganiseerd? Het lijkt me wel leuk om eens een buitenlandse wedstrijd mee te maken en wat internationale ervaring op te doen:D

Word er volgend jaar weer zoiets georganiseerd? Het lijkt me wel leuk om eens een buitenlandse wedstrijd mee te maken en wat internationale ervaring op te doen:D

Ben ik ook benieuwd naar, want dan doe ik zeker mee.

Mooie foto's op de NPB-site: ze geven goed de (gemoedelijke) sfeer weer en je ziet dat er ook hard gewerkt werd! ;)

P.S. Wie is de winnaar;ook een DBB-er? Gefeliciteerd!!

Laatst bewerkt:
Qua Wilkspunten ben ik hoger geëindigd dan de helft van de deelnemers. :D Of is dat toch weer anders omdat de berekening van Wilks anders is bij vrouwen dan bij mannen?

De wilksfactor wordt bij vrouwen inderdaad anders berekend dan bij mannen...een voorbeeld:
Als een man van 75kg een totaal heeft getild van 500kg dan is dat 356 Wilkspunten...voor een vrouw van 75kg die 500kg totaal tild is dat 475 Wilkspunten. Desondanks is dit eerlijk...mannen hebben nu eenmaal genetisch (normaal gesproken) op het gebied van lichamelijke kracht/spiermassa een voordeel tegenover vrouwen.
Je mag dus stellen dat je in "verhouding" inderdaad sterker bent dan menig mannelijk deelnemer!

Wilkspunten is zo ontwikkeld dat het rekening houdt met BDW en geslacht...en je kunt op die manier het beste bepalen wie verhoudingsgewijs "de sterkste" is :)

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

Ben ik ook benieuwd naar, want dan doe ik zeker mee.

Mooie foto's op de NPB-site: ze geven goed de (gemoedelijke) sfeer weer en je ziet dat er ook hard gewerkt werd! ;)

P.S. Wie is de winnaar;ook een DBB-er? Gefeliciteerd!!

Volgend jaar is de beginnerswedstrijd gepland op 21 mei!
Noteer hem dus maar alvast in je agenda! :)

Anton de Wit was de winnaar...volgens mij geen DBB-er.

Terug
Naar boven