Fitness Seller

Ben je bang voor Marokkanen?? reactie ensow

voor 1 kwaadwillige marrokaan ben ik niet bang,voor 2 ook niet!een groep kwaadwillende marrokanen dan loop ik wel weg,maar goed dat geld ook voor boze belgen,friezen,groningers,duitsers etc. etc.

vind wel dat marocs snel agressief worden,sneller dan onze autochtone medemens!
Zeiden ze eerst ook over antillianen, en dan over turken, en toen over polen, en nu over marokkanen.
Lijkt wel of ze 1 voor 1 de groepen langsgaan :rolleyes:

Maar goed, ik ren ook gewoon weg voor een groepje doorgedraaide fl**kers.
Denk er nooit aan op dat moment, maar als ze een grote stuk uit elkaar zijn kan je ze toch gewoon 1 voor 1 pakken? :D

@klaas2 ik generaliseer graag:marrokanen zijn bij mij marrokanen,turken,koerden,antillianen,polen etc etc!alles wat hier gast is en zich niet zo gedraagt!:D

wat een topic iedereen heeft 2 armen en 2 benen lekker belangrijk waar die vandaan komt als het los gaat gaat het los, of wil je eerst weten waar iemand vandaan komt.

Gast geen enkele Marrokaan heeft mij ooit buiten de ring verslagen in een straatgevecht.

Stelletje messentrekkers dat ook nog eens in puin wordt geslagen omdat ze niet met hun eigen wapen om kunnen gaan.

Dat nog buiten al die Marrokaanse en Turkse wijven die me benaderen omdat ze eens een Nederlandse pik willen voelen en zich van Allah af willen keren door zich te wijden aan het Odinisme en natuurgoden.

:roflol::roflol::hahaha::haha: de marokaanse en turkse wijfen die met jou omgaan die doen het aleen maar voor het geld;) voro dat je het weet ebn je flink wat euros lichter:rolleyes:

:roflol::roflol::hahaha::haha: de marokaanse en turkse wijfen die met jou omgaan die doen het aleen maar voor het geld;) voro dat je het weet ebn je flink wat euros lichter:rolleyes:

No way. Bij dat soort types trap je daar toch niet in. Geld eraan besteden doe je toch niet voordat je gedoet hebt. Neuken kun je ze niet want ze zitten dicht genaaid.

Een turkse wijf die met een belgische/nederlandse jongen omgaat telt niet als een turk.

Dat kan best. Je zegt zelf dat het "even laag" is, dus voel je jezelf mss toch wel een beetje "verheven". Ik veronderstel dat je niet op eenzelfde niveau geplaatst wil worden. Waarom jezelf naar beneden halen vraag ik me dan af? Als een bepaalde opmerking je stoort, laat dan die persoon lekker gaarkoken en laat zien dat je ook daadwerkelijk een hoger wezen bent. De meeste drollen worden vanzelf wel opgeschept.

Waarom zou je fysieke agressie afwimpelen, terwijl je vaak zelf aan verbale agressie doet ? Is er zo'n verschil tussen beide ? Waarom zou je je eigen ook laten doen ? (je kan jezelf als hoger achtten, maar dat is gewoon een gedachtensus truc zodat je jezelf toch beter vindt)

De beste redenen om niet op vuist te gaan zijn de negatieve gevolgen en zelfs dat is zelfs verwaarloosbaar. Grenzen zijn moeilijk te trekken, maar dat moet je zelf zo'n beetje incalcureren.

daar sla je de spijker op z'n kop. En niet te vergeten dat menig mens dingen heeft te verliezen wanneer hij een strafblad krijgt. Iets waar die marokkanen niet om malen. Ga je een gevecht in, dan klagen ze aan, heb je een punt op je strafblad en kun je het schudden als je pech hebt. Ik ga ze liever uit de weg. Veel teveel te verliezen voor zoiets.

+1

Kijk ik zal niet ontkennen dat jonge marocs vaak ruziezoekers zijn, maar daar ligt het probleem niet. Waar het probleem ligt is dat vele blanke Nederlanders/ Belgen simpelweg gewoon geen ballen hebben, in Nederland heerst ook geen machocultuur ( zoals dit wel het geval is in veel andere landen, waaronder Marokko) dus het is ook wel te begrijpen. Het bewijs hiervoor is regelmatig te horen/ lezen, want hoe vaak hoor je niet dat één persoon in een groepje blanken ( zo zal ik het voor het gemak ff benoemen) ruzie krijgt/ het mikpunt is met een groepje van evenzoveel of zelfs minder Marocs en dat de rest van zijn "maten" er tussen uit naait.

Ik kan me wel vinden in deze reply.

De mentaliteit van de Nederlandse jongeren is gewoon heel anders dan die van Marrokanen. Ik wil Nederlanders niet laf noemen, maar een Nederlander zal een gevecht uit de weg gaan. Een Nederlander laat zichzelf liever uitschelden, vernederen, en kleineren dan dat hij hiertegen in opstand komt.
En Marrokanen weten dat. Ze weten dat ze het kunnen maken om Nederlanders te bedreigen. En ze weten, dat een Nederlander liever niet vecht, en bij het krijgen van klappen waarschijnlijk probeert te vluchten dan probeert terug te vechten.

En daar zit een deel van het probleem. Marrokanen zijn nog altijd in de minderheid hier, maar iedereen is altijd bang voor "groepjes Marrokanen". Dat komt omdat Marrokanen voor elkaar opkomen, en Nederlanders liever de andere kant op kijken als hun beste vriend ruzie krijgt.

Marrokanen zijn net honden, ze ruiken gewoon of je bang bent of niet.
Ze pikken ook altijd hun "slachtoffers" uit, ze zullen nooit ruzie zoeken met een groep jongens waarvan de kans groot is dat het op een brute vechtpartij uit loopt.

Uiteraard hebben we hier op DBB allemaal helden, die niet zo zijn.
Maar helaas zijn veel Nederlandse jongens wel zo, een gebrek aan zelfvertrouwen of eigenwaarde, of de angst voor het krijgen van klappen, maakt veel jongens laf.

Ik kan me wel vinden in deze reply.

De mentaliteit van de Nederlandse jongeren is gewoon heel anders dan die van Marrokanen. Ik wil Nederlanders niet laf noemen, maar een Nederlander zal een gevecht uit de weg gaan. Een Nederlander laat zichzelf liever uitschelden, vernederen, en kleineren dan dat hij hiertegen in opstand komt.
En Marrokanen weten dat. Ze weten dat ze het kunnen maken om Nederlanders te bedreigen. En ze weten, dat een Nederlander liever niet vecht, en bij het krijgen van klappen waarschijnlijk probeert te vluchten dan probeert terug te vechten.

En daar zit een deel van het probleem. Marrokanen zijn nog altijd in de minderheid hier, maar iedereen is altijd bang voor "groepjes Marrokanen". Dat komt omdat Marrokanen voor elkaar opkomen, en Nederlanders liever de andere kant op kijken als hun beste vriend ruzie krijgt.

Marrokanen zijn net honden, ze ruiken gewoon of je bang bent of niet.
Ze pikken ook altijd hun "slachtoffers" uit, ze zullen nooit ruzie zoeken met een groep jongens waarvan de kans groot is dat het op een brute vechtpartij uit loopt.

Uiteraard hebben we hier op DBB allemaal helden, die niet zo zijn.
Maar helaas zijn veel Nederlandse jongens wel zo, een gebrek aan zelfvertrouwen of eigenwaarde, of de angst voor het krijgen van klappen, maakt veel jongens laf.

en wat is je afkomst?

nederlanders geen ballen? ja dat verschilt per persoon, als je van die metro coïtusuele hebt zijn het inderdaad zachte eitjes. en hoezo is er in marokko een machocultuur? :roflol: volgens mij word je daar een stuk harder aangepakt als je fratsen uithaalt. dat volk wat hier al die shit veroorzaakt zijn gewoon stukken uitschot wat marokko liever kwijt dan rijk is.

ik vind marokkanen trouwens alles behalve macho, ze durven alleen in steden met grote groepen wat dingen te roepen en te dreigen. als ze een echte macho zijn komen ze maar met 1 of 2 man in een dorp zo'n bek open trekken

nederlanders geen ballen? ja dat verschilt per persoon, als je van die metro coïtusuele hebt zijn het inderdaad zachte eitjes. en hoezo is er in marokko een machocultuur? :roflol: volgens mij word je daar een stuk harder aangepakt als je fratsen uithaalt. dat volk wat hier al die shit veroorzaakt zijn gewoon stukken uitschot wat marokko liever kwijt dan rijk is.

ik vind marokkanen trouwens alles behalve macho, ze durven alleen in steden met grote groepen wat dingen te roepen en te dreigen. als ze een echte macho zijn komen ze maar met 1 of 2 man in een dorp zo'n bek open trekken

Ok, 'cutler'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

er wordt de marokkanen, turken, .. ook steeds een hand boven het hoofd gehouden met het feit dat als je ook maar zou terug proberen slagen, dat je al een racist bent ....

oké dan motten we er volgende keer maar met zijn allen op los, zien of dat het oplost dan:rolleyes:

Terug
Naar boven