guardian
Huge Freak
- Waardering
- 176
Waarom zou je fysieke agressie afwimpelen, terwijl je vaak zelf aan verbale agressie doet ? Is er zo'n verschil tussen beide ? Waarom zou je je eigen ook laten doen ? (je kan jezelf als hoger achtten, maar dat is gewoon een gedachtensus truc zodat je jezelf toch beter vindt)
De beste redenen om niet op vuist te gaan zijn de negatieve gevolgen en zelfs dat is zelfs verwaarloosbaar. Grenzen zijn moeilijk te trekken, maar dat moet je zelf zo'n beetje incalcureren.
Kijk, wat voor jou verbale agressie is, is dat voor mij mss niet. Mss zou je beter wat relativeren en dat misplaatste eergevoel opzij zetten. Lach ermee en zie het in de juiste context. Iemand die bij het minste woord zich al meteen zo diep gekrenkt voelt dat hij op de vuist moet gaan past hier niet imo.
Daarnaast ken ik tal van gevallen waarbij er compleet geen aanleiding was of er gewoon 1 gezocht werd. Ik spreek hier niet alleen over allochtonen. Laten we niet doen alsof er aan elke vechtpartij grove beledigingen voorafgegaan zijn. Integendeel, 99% van de keren is de aanleiding te belachelijk voor woorden. We hebben dan te maken met uitschot van het laagste soort dat in principe zo snel mogelijk vernietigt dient te worden.

de marokaanse en turkse wijfen die met jou omgaan die doen het aleen maar voor het geld
voro dat je het weet ebn je flink wat euros lichter