XXL Nutrition

Bertje's log

bascross

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
2.879
Lengte
1m97
Massa
108kg
Vetpercentage
14%
Ik open dus ook even een log, om me eigen progressie bij te houden:) Niet dat ik sterk ben ofzo:o

Eerst maar verhaaltje:
Begon in sep 2005 na het fitness/bodybuilding topic op scooterforum door te lezen. Daarna snel hier beland, en veel geleerd over voeding en training. Begon met 58kg @ 1.95:o :o Maarja training ging na tijdje wel lekker, ging 3x pw met splitschema en lette op voeding. Toen in Januari, na 5 maanden dus 68kg @ 1.95. 10kg aangekomen dus, vetpercentage nauwelijks gestegen, beginnergains he;) Toen brak ik 25januari mijn heup, door te vallen met de fiets. Geopereerd, pennen derin, en 2 maanden thuis zitten. Nu loop ik net weer sinds 2weken, en squat ook weer:D Wel aardig afgevallen naar 60kg:mad: Zit nu gelukkig weer op 65kg en komen nog vele kilo's bij, 1e doel is rond aug, 75kg te wegen, lijkt me realistisch. Dat was me verhaaltje dus.

Ik train nu met een ub/lb schema, sinds een week.
Maandag: ub
Dinsdag: lb
Donderdag ub
Vrijdag: lb

training 27/03

Bankdrukken
8x20(opwarmen)
5x30
5x35
5x37,5
5x30

Flyes
8x8
8x8
8x8

Chinnen
6xbw
6xbw
4xbw
3xbw

Bent over row(1e keer)
8x20
8x25
8x30
6x30

Mil.press
8x20
8x20
8x20
8x22,5

Front raise
8x6
8x6
8x8

Cuban press(rc)

Dippen
8xbw
8xbw
8xbw

Cable curl
8x10
8x15
8x25

Dit was mijn training. Ben niet sterk, nog;)

Morgen lb:D

Rome is ook niet in 1 dag gebouwd, dus maak je niet druk.

Je begint erg jong, dus je hebt tijd genoeg.
Succes met je log en trainingen bro :thumbs:

UB-schema ziet er goed uit, wel wat veel oefeningen, ik zou de front raise eruit halen, want Military press is wel genoeg voor de voorkant schouders. Hoe ziet je LB schema eruit?

PS: 58kg @ 1.95 :eek: :D

In 5 maand 10 kilo aankomen? Is wel een hoge lat. Hoop natuurlijk dat je het haalt. Doe je best! Ik zal de log blijven lezen.

ps.. zal je nog wel tegen komen op het andere forum.

• Topic Starter Topic Starter
@mike, bedankt, en nogmaals bedankt voor je hulp;)

@zelda. zal de front raise eruit halen dan.

lb morgen:
squat 5x5
frontsquat 5x5
back extensions 4x10
pullthrough 4x15
stiffed deadlift 4x10
calf raises 4x10
crunches 4x10

@rickn, wie ben je op sf? ik ben trouwens Bertje op sf;)
En 10kg is inderdaad misschien wat veel, maar zat hiervoor op 68, dus dan zou het 7kg derbij zijn. Komt wel goed hopelijk.

Hee een scooterforum member ;)
is je Heupbreuk nu al volledig hersteld? toch nog vrij vlot gegaan dan of niet?:)
iig succes, ik zal het hier bij blijven houden!

Jules88 zei:
Hee een scooterforum member ;)
is je Heupbreuk nu al volledig hersteld? toch nog vrij vlot gegaan dan of niet?:)
iig succes, ik zal het hier bij blijven houden!
Jep, is weer klaar. Alleen mag ik nog 3 maanden niet voetballen enzo. En volgend jaar moet ik weer geopereerd, om die pennen deruit te halen:mad:

hey anaal piraat bert, voetballen is toch alleen maar extra kcals verbrandt dus wees blij:D! die 75kg lukt je denk ik wel in 5 maanden.

Ik zou trouwens stiff legged DL vervangen voor romanian Dl in je schema;)

AlexT zei:
hey anaal piraat bert, voetballen is toch alleen maar extra kcals verbrandt dus wees blij:D! die 75kg lukt je denk ik wel in 5 maanden.

Ik zou trouwens stiff legged DL vervangen voor romanian Dl in je schema;)
hey dikke endo alex, voetbal is idd toch nutteloos:D Maar die 75kg gaat ook lukken;)

Argument?:) waarom romanian dl?

flys en frontraise eruit bij ub, pulltrough afwisselen met hyperextension per week

succes kerel ;)

bascross zei:
hey dikke endo alex, voetbal is idd toch nutteloos:D Maar die 75kg gaat ook lukken;)

Argument?:) waarom romanian dl?

stiff legged dl hou je meestal je rug niet goed recht, bij romanian dl wordt dit opgelost doordat je een klein beetje door je knieeen zakt.

Gister lb getraind

28-03

Squat
5x35
5x35
5x45
5x45
5x35

Single legpress
10x50
10x50
10x50
10x50

Back extensions
bw+20kg
bw+20kg
bw+20kg

Pulltrough(1e keer)
15x10
15x10
15x15
15x15

Kon wel meer, maar moest eerst goede uitvoering.

Deadlift
5x25kg
5x25
5x25
5x30
5x25

Kon makkelijk meer, maar was 2e keer, en wou uitvoering goed hebben, want vorige week rug beetje verdoet.

Calf raises
10x35
10x45
10x50
10x50

Crunches

Ging wel lekker, niet te zwaar gedaan. Vandaag ff op uitvoering gelet;)

als je deadllift doet zou ik niet ervoor baci extensions en pull through doen!

als je deadlift doet heb je deze niet meer nodig of doe er 1 van.

Bert succes :D!!

In het begin op de uitvoering letten in plaats van op de kilo's is Good Thinking Dude :thumb:

jep kwaliteit gaat voor kwantieteit eerst de uitvoering goed en dan knallen met die gewichten succes kerel

Terug
Naar boven