- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het viel mee hoor, waaide af en toe weg, als het hard waaide, dat welKaLe zei:58 kg bij 1.95 is ziek gast! Dan fl**ker je om
suc6!
)Thx bro.Mr.Mike zei:Well done bro.
De volgende keer bij 5x5 de gewichten constant houden, en de training daarop iets verhogen. Ook al is het maar 2.5kg.
Is er geen mogelijkheid dat je gewoon kan chinnen met je BW, ipv assisted/smith?

PreciesBlackadder zei:eertste keer dat ik dit log doorneem, nog hele lichte gewichten, maar ik zou me daar ivm met je leeftijd niet al te druk over maken. Dat komt wel goed met je en tegen je 18 ben je een grote beer![]()

bedanktMr.Mike zei:

)

Dat is dus het k*tte, ik ben nooit voor 16.00 thuis. Alleen op donderdag, maar dan is de gym pas vanaf 18.00 open. Gym is trouwens zoiezo nooit open smiddags, op maandag, woensdag en vrijdag vanaf 16.00 pas. En de rest van de dagen nooitDaan04 zei:Misschien een idee om wat eerder te gaan, als ik bij mijn sportschool rond half 3 ga is er bijna geen hond.

maandag:16.00 dinsdag, donderdag en vrijdag 18.00. Omdat ik altijd werk tot 18.00.18fitie zei:tjah ik ken het ook , is idd irritant als al dat uitschot je zuurstof afpakt. Hoe laat ga je nu?
)
nieuwe bankdrukstang, geen idee hoeveel kilo, maar de uiteindes zijn stukken breder als het middenstuk. Dan is het toch een olympische stang?haha nouja gister stelde toch niks voor18fitie zei:jep een olympische stang,
sterk zo weer die benen trainen na gisteren![]()

InderdaadMr.Mike zei:Mooi dat de front squat je eindelijk lukt, lekker ass to the grass!