AndroidHealthClinic

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
210 para, 450 npp en 600 test per week was anders wel aardig lekker :o

Je schildklier start normaal na +-2 weken terug op na T3 gebruik. Even clen of een andere burner gebruiken om die periode te overbruggen.

Het valt niet mee. Je fysiek en kracht is kut voor alle shit die je gebruikt, wake up boy.
Naja ik lig er nie wakker van eerlijk gezegd. Vind het wel knap dat je wat over mijn kracht kan zeggen terwijl ik dit nooit legit serieus gelogd heb. Waar ik het nou mee moet doen is ook zeker niet mijn max als je dat denkt.

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Sterke trainingen deze week mattie!!!!
Danku, echt goed gewerkt dese week inderdaad!

Nee ff trainen op laag pitje, hier en daar wel wat gedaan maar ineens deed echt alles pijn, pec, lat, bicep, tricep. Zaterdag de plates teruggebacht dus kan nu tijdelijk thuis niets met gewichten doen. Mijn gym vanaf komende week eerst één per week week mogelijk en dan twee keer thuis focussen op pullups, ring dips, ring rows en ring pushups.

Ze gaan:
1. eerst ff kijken hoe de frequentie van 1x per week uitpakt voor alle leden en hoeveel ruimte dit laat voor eventueel verhogen.
2. Kijken wat er gebruikelijk aan gewichten nodig is en wss dat ik dan weer wat kan lenen voor thuis :D

Cruisen sinds gisteren (200-210 E5D) en kcals omlaag (4.000 is het doel). Daarbij beetje licht trainen om keer mijn lijf goed te laten herstellen.

Speciaal voor @svenrpb mijn zieke training van net:
Zojuist 6x5 bw ring dips en 8x4 bw pullups.
Beetje bezigheidstherapie op mijn verjaardag :birthday:

Morgen middag trainen bij Ironhouse, wil daar eigenlijk deadliften (als dat gaat) en benchen.
Geen kcals meer aan het pushen, geen MK en minder gear en zie het gelijk terug in vocht vasthouden. Woog vanochtend 109.1, ipv de ~111 en sta er weer stuk scherper bij.

Happy B-day :cheer:

Gefeliciteerd dikke!

Geile training lekker pompen hihi

Fijne verjaardag

Proficiat. Geniet er van!

Gefeliciteerd man! Ik wens je heel veel gains.

Gefeliciteerd man!

Terug
Naar boven