AndroidHealthClinic

Blasten in de schaduw - Training en AAS log (2 bezoekers)

Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?


  • Totaal stemmers
    72

Bezoekers in dit topic

De vetter de better.

Wanneer samen BB tren zodat ik je kan laten zien hoe 't moet
Speciaal voor joun. Ik eet te veel kruidnootjes/gevulde speculaas en dat soort shit 🐷
Eerst weer alles beetje op de rit krijgen en dan ooit misschien eens cutten
20211120_094119.jpg


2021-11-20
@ 110 bw

#Benchpress
70, 100, 120 x 6
140 x 5
125 x 8

#Nautilus incline chest press
20, 40 x 12
60 x 8 RP: 4, 3, 3

#Flye machine
89 x 12
103 x 13, 12
117 x 11, 10

#Curl EZ bar
30 x 10
40 x 12 RP: 6, 5, 4

#Strict cable curls w/ straight bar
60 x 10 RP: 6, 5, 5
 
Je hebt toch een beter fysiek dan ik had gedacht na maanden slecht trainen :o
 
Wat moet je op de rit krijgen maatje? (Ben een tijdje weg geweest en niet op de hoogte)

Prima fysiek nog steeds.
 
Je hebt toch een beter fysiek dan ik had gedacht na maanden slecht trainen :o
Heb al die maanden wel wat gedaan dus dat scheelt een hoop. Zal ook allemaal wel weer in no-time goed komen als ik consequent bezig blijf.
Nieuwe jaar maar weer eens cutten. Nu onbedoeld verder bulken met sinterklaas en kerst in aantocht :o
Wat moet je op de rit krijgen maatje? (Ben een tijdje weg geweest en niet op de hoogte)

Prima fysiek nog steeds.
Goed je weer terug te zien. Hoop gedoe, nasleep corona, privé wat dingen, motivatiedip, maar we blijven bezig. En dankje :)

2021-11-21
@ 109.4 bw

#Nautilus plate loaded leg extension
20, 40, 60 x 10
80 x 13 RP: 9, 7, 7

#Nautilus plate loaded legpress
100, 150, 200 x 10
240 x 10 x 4

#Nautilus prone leg curl
36, 50 x 10
64 x 13 RP: 6, 6, 5

#Seated calfraise
40 x 12
50 x 12 x 3

Legpress voorzichtig aan gedaan, voelde mn linker quad nog maar niet extreem. Gecontroleerde reps, dus alsnog benen helemaal kapot.
Dat rest-pause op leg extensions en leg curl is wel echt next level, kan die vrij goed pushen dus gewoon helemaal kapot gaan op zo'n simpele oefening. Heb nu nogsteeds Bambi benen terwijl ik niet eens m'n RDL heb gedaan.
 
Hoe gaat ie hier?
Goed! Ben nog beetje zoekende wat ik precies ga doen met training. Vind met zo'n split dat de frequentie wat laag is en na 2 oefeningen voelt de rest voornamelijk als junk volume. Zit nu beetje te kijken wat lekker werkt. Full body vind ik zelf altijd leukst dus dat doe ik deze week maar probleem is dat je dan niet echt elke oefening helemaal goor kan gaan ivm centrale zenuwstelsel frituren met 4 trainingen per week.
Misschien maar eens kijken naar push/pull...
 
Goed! Ben nog beetje zoekende wat ik precies ga doen met training. Vind met zo'n split dat de frequentie wat laag is en na 2 oefeningen voelt de rest voornamelijk als junk volume. Zit nu beetje te kijken wat lekker werkt. Full body vind ik zelf altijd leukst dus dat doe ik deze week maar probleem is dat je dan niet echt elke oefening helemaal goor kan gaan ivm centrale zenuwstelsel frituren met 4 trainingen per week.
Misschien maar eens kijken naar push/pull...
Gewoon upperbody/lowerbody met 4x per week als je geen FB wil.
 
Pull + hams
push
lb quad dominant
rest/armen
repeat
Mja zit ik alsnog met meerder oefeningen waardoor bijna de hele training aanvoelt als junk volume
Alleen is een armen dag echt tyfus saai
Armen uberhaupt al tyfus saai, laat staan een dedicated dag :roflol:
Klopt doe het zelf ook niet, maar het werkt wel. :roflol:
🤣
Gewoon upperbody/lowerbody met 4x per week als je geen FB wil.
Hier dacht ik ook aan!
Ja dat of push en pull, lijkt me ook wel lachen en misschien beter passen bij de manier waarop ik wil trainen nu want dan verdeel je de belasting van LB oefeningen over 2 losse trainingen.
 
Is push pull legs niks voor je? Kan je opdelen in bijvoorbeeld 6 trainingen:
Push (borst focus)
Pull (rugwijdte focus)
Legs (quads focus)
Push (schouder focus)
Pull (rugdikte focus)
Legs (hamstring focus)
Dus wel normale ppl zeg maar maar dan met de focus op verschillende spiergroepen. Hierin kan je dan ook bijvoorbeeld de powerlifting oefeningen verwerken
Dit kan ook. Al zou ik met de grote drie, de indeling van het schema op Legs, push, pull aanhouden. Met op de 2e leg dag als eerste oefening de deadlift (sumo in shadow's geval) en dan een squatvariatie als 2e oefening. En op pull dag een Bor variant als Main oefening etc. Op deze manier belast je onderrug minder afhankelijk van wat je op pull dag doet.
 
Push pull legs heeft hij allang gedraaid.

Ga je overigens ook snel naar de klote op met 6 dagen per week, zeker als je DL, BOR etc. doet.
 
Push pull legs heeft hij allang gedraaid.

Ga je overigens ook snel naar de klote op met 6 dagen per week, zeker als je DL, BOR etc. doet.
Eens. CNS wordt met 6 dagen en de big 3 wel flink belast....volume en intensiteit zul je dan moeten afstemmen op je herstel.

Imo zou ik ook een 4 daags schema pakken, up Lo of zoals shadow zelf zegt een push/pull
 
Back
Naar boven