- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerst maar eens via mij bewijzen dat je kootsjing wa waard is, dus make me big abi
We'll see. Ik verwacht in je instagram bio nu wel #teamtoop. De legacy gaat weer beginnen na zyzz zijn dood, in de vorm van een gembergarnaal.Eerst maar eens via mij bewijzen dat je kootsjing wa waard is, dus make me big abi
Fucking slingshot. 

Sick👀. MirinVerplicht de homegym weer in want mijn vrouw is dus positief getest, wat een uitkomst om die te hebben
Gewicht is nog steeds niet terug op oude niveau ondanks strict aan kcals houden... Naja whatever, ben wel klaar met deze kutcut ookal zou ik een stuk dieper mogen. Nog ff +- een weekje volhouden en dan voorzichtig bulken om niet weer meteen een vet varken te worden.
2022-02-17
@ 106.5 bw
#Benchpress
70 x 5
100 x 4
120 x 3
140 x 5
140 x 4
120 x 7
120 x 5
Verdomme dat viel ff tegen, zie nu dat ik eind november voor het laatst benchpress gedaan heb. Was wel weer ff onwennig maar toch nog 140 voor 5 reps kunnen doen. Hierna was mijn presskracht ook wel aardig op dus incline sloeg nergens op...
#Incline benchpress
70 x 5
100 x 5 x 4
#cable overhead tricep extensions, home
30 x 8
50 x 6
40 x 10
#Triceps extension w/ rope, home
30 x 6
35 x 8
25 x 13
#Cable side raises, home
5 x 12
7.5 x 11
![]()
Bodybuildert!Verplicht de homegym weer in want mijn vrouw is dus positief getest, wat een uitkomst om die te hebben
Gewicht is nog steeds niet terug op oude niveau ondanks strict aan kcals houden... Naja whatever, ben wel klaar met deze kutcut ookal zou ik een stuk dieper mogen. Nog ff +- een weekje volhouden en dan voorzichtig bulken om niet weer meteen een vet varken te worden.
2022-02-17
@ 106.5 bw
#Benchpress
70 x 5
100 x 4
120 x 3
140 x 5
140 x 4
120 x 7
120 x 5
Verdomme dat viel ff tegen, zie nu dat ik eind november voor het laatst benchpress gedaan heb. Was wel weer ff onwennig maar toch nog 140 voor 5 reps kunnen doen. Hierna was mijn presskracht ook wel aardig op dus incline sloeg nergens op...
#Incline benchpress
70 x 5
100 x 5 x 4
#cable overhead tricep extensions, home
30 x 8
50 x 6
40 x 10
#Triceps extension w/ rope, home
30 x 6
35 x 8
25 x 13
#Cable side raises, home
5 x 12
7.5 x 11
![]()
Thanks
Mirin geloof ik niet🤥
Wacht maar tot ik ga bulken

Accepteer mijn compliment nou maar, miepert. Je ziet er gewoon heel goed uit. ❤Thanks
Mirin geloof ik niet🤥
Wacht maar tot ik ga bulken![]()
Lief, thanksAccepteer mijn compliment nou maar, miepert. Je ziet er gewoon heel goed uit. ❤
En ondertussen zie je in de gym van die dyel Gymshark twinks voor de spiegel flexen alsof ze Ronnie Coleman in zijn prime zijn en wij niet eens zonder pump naar buiten durven.Lief, thanks
Hoe langer we met deze sport bezig zijn, hoe onzekerder we worden.
En ondertussen zie je in de gym van die dyel Gymshark twinks voor de spiegel flexen alsof ze Ronnie Coleman in zijn prime zijn en wij niet eens zonder pump naar buiten durven.

Probeer maar is natty te zijn en in een hemd trainen. Gister gedaan puur voor die side delt/tri pump maar is echt kut.Had vandaag een sleeveless top van Nike onder me sweatshirt aan tijdens pushday. Na 3-4 oefeningen borst (inmiddels dus al aardig pumped up) die sweatshirt uitgedaan om nog ff wat delts en tri’s te pompen. Ik voelde me echt zo kkkkk onzeker die 20 minuten. Dat doe ik niet snel weer![]()

Dat moet je ook gewoon echt niet doenProbeer maar is natty te zijn en in een hemd trainen.
Haha daarom heb ik oversized hoodies

Een S is bij jou al oversized

Hoe weet je mijn condoom maat

Ik heb wel eens een tank-top gedragen tijdens leg day. Ik heb er nog steeds slapeloze nachten van.Had vandaag een sleeveless top van Nike onder me sweatshirt aan tijdens pushday. Na 3-4 oefeningen borst (inmiddels dus al aardig pumped up) die sweatshirt uitgedaan om nog ff wat delts en tri’s te pompen. Ik voelde me echt zo kkkkk onzeker die 20 minuten. Dat doe ik niet snel weer![]()