Laatste milliliter mast zojuist geïnjecteerd. Vanaf komende dus vrijdag door de bulk in... Cruisen doe ik wel weer wanneer de kleine meid er is

Qua fysiek mag ik niet klagen al zou het wel leaner kunnen, maar dat heeft nu niet mijn prioriteit.
Ik ga deze week wel vast kcals iets uppen naar 3200 ipv de huidige 2800 want dat begint ondertussen echt wel kut te worden.
In principe wordt het dit voor komende bulk:
1-6 50 mg anadrol pre workout
1-12 175 mg Test-E eod
1-12 75 mg NPP eod
7-12 xx mg Tren-A eod.
hGH zit nu op 2,5 iu per/dag, twijfel nog een beetje of ik dit nog ga ophogen, omgooien of zo ga laten. Zat te denken aan 2 of 3 iu pre bed op trainingsdagen en 2x2 iu op rustdagen gesplitst, in de ochtend voor fasted cardio en pre bed.
Training is 2 on, 1 off. Rustdag fasted cardio.
Qua voeding begin ik rustig aan op 4000 kcals op trainingsdagen, 3500 kcals op rustdagen, ik vermoed dat dit redelijk rond onderhoud zal moeten zijn. Ophogen wanneer ik dit nodig acht, in kleine stapjes.
Ik ben ook voornemens om eigenlijk in week 5 of 6 bloed te laten trekken, kijken hoe erg mijn leverwaarden en lipids geraped worden door de anadrol. Heb dit al wel eens eerder gedaan op test/tren en toen viel het me eigenlijk nog mee hoe slecht mijn HDL en ratio was.