MuscleMeat

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
Laatste milliliter mast zojuist geïnjecteerd. Vanaf komende dus vrijdag door de bulk in... Cruisen doe ik wel weer wanneer de kleine meid er is :D
Qua fysiek mag ik niet klagen al zou het wel leaner kunnen, maar dat heeft nu niet mijn prioriteit.
Ik ga deze week wel vast kcals iets uppen naar 3200 ipv de huidige 2800 want dat begint ondertussen echt wel kut te worden.

In principe wordt het dit voor komende bulk:
1-6 50 mg anadrol pre workout
1-12 175 mg Test-E eod
1-12 75 mg NPP eod
7-12 xx mg Tren-A eod.

hGH zit nu op 2,5 iu per/dag, twijfel nog een beetje of ik dit nog ga ophogen, omgooien of zo ga laten. Zat te denken aan 2 of 3 iu pre bed op trainingsdagen en 2x2 iu op rustdagen gesplitst, in de ochtend voor fasted cardio en pre bed.
Training is 2 on, 1 off. Rustdag fasted cardio.

Qua voeding begin ik rustig aan op 4000 kcals op trainingsdagen, 3500 kcals op rustdagen, ik vermoed dat dit redelijk rond onderhoud zal moeten zijn. Ophogen wanneer ik dit nodig acht, in kleine stapjes.

Ik ben ook voornemens om eigenlijk in week 5 of 6 bloed te laten trekken, kijken hoe erg mijn leverwaarden en lipids geraped worden door de anadrol. Heb dit al wel eens eerder gedaan op test/tren en toen viel het me eigenlijk nog mee hoe slecht mijn HDL en ratio was.
TFW GEEN DBOL. Focking neppe junk.

Neem je ook TUDCA/NAC?

Hoe is anadrol? :D Ben wel benieuwd wat ik er van kan verwachten
Voor pussies. Ekte alpha's nemen dbol.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.523
Haha ja A-bombs was jouw fave he?
Hoe is anadrol? :D Ben wel benieuwd wat ik er van kan verwachten
Geen idee, wordt mijn eerste keer orals. Ga je volgende blast anadrol nemen?
TFW GEEN DBOL. Focking neppe junk.

Neem je ook TUDCA/NAC?

Voor pussies. Ekte alpha's nemen dbol.
Dbol heb ik ook in huis gehaald, maar oxy ben ik meer benieuwd naar eerlijk gezegd.
NAC heb ik inderdaad.
Een opgezwollen harses

Hoge bloeddruk

En power

:D
Klinkt als echt iets voor jou :heart:

Haha ja A-bombs was jouw fave he?

Geen idee, wordt mijn eerste keer orals. Ga je volgende blast anadrol nemen?

Dbol heb ik ook in huis gehaald, maar oxy ben ik meer benieuwd naar eerlijk gezegd.
NAC heb ik inderdaad.

Klinkt als echt iets voor jou :heart:
Neat. Zou ook TUDCA aanraden. Heeft bij mij wel goed geholpen tegen een stekende lever. NAC niet zoveel, alhoewel studies wel veelbelovende dingen over NAC zegt.

Bruh :hahaha:op de eerste paar pagina’s van je log meen ik me te herinneren dat je van plan was je gebruik met beleid op te bouwen enzo. Doe rustig Erik.
MORE IS MORE

Nice, mooie blast. En goed van je bloed ook, ben heel benieuwd.

Volg je nog m'n richtlijnen of heb je de gehele essentie van het schema alweer omgetoverd?. :p

• #1.529
Bruh :hahaha:op de eerste paar pagina’s van je log meen ik me te herinneren dat je van plan was je gebruik met beleid op te bouwen enzo. Doe rustig Erik.
Stiekem wel eens, van voorzichtig eerste cycle direct door in blast-cruise met orals etc :roflol:
Neat. Zou ook TUDCA aanraden. Heeft bij mij wel goed geholpen tegen een stekende lever. NAC niet zoveel, alhoewel studies wel veelbelovende dingen over NAC zegt.

MORE IS MORE
TUDCA kon ik vrijwel niet vinden vanuit EU of torenhoge prijzen, NAC lijkt inderdaad veelbelovend dus dacht probeer iig eerst dat.
Jup is iig tot nu toe nog wel het plan

I know man :roflol: niet mijn keuze tho' :p
Je hebt er altijd nog een keuze in.
En binnenkort ook die van jou. Nog even en jij dwarft mij.
Very fucking finally
Nice, mooie blast. En goed van je bloed ook, ben heel benieuwd.

Volg je nog m'n richtlijnen of heb je de gehele essentie van het schema alweer omgetoverd?. :p
Volg je schema alleen voor de frequentie van 1.5x per week en zwaar deficit zit t verrrr boven mn herstelcapaciteit dus voor nu genoodzaakt oefeningen en sets te schrappen. In bulk zal ik gewoon langzaam extras terug invoegen.

Wat wel beetje rip is: 2e keer Covid confirmed, gelukkig minder last van dan vorige keer maar ben sinds gistermiddag ineens wel echt goed ziek geworden. Hopelijk waait het weer snel over.

Covid is een legitiem excuus, de rest niet. :p Was al low volume en intensifiers alleen met meer kcal straks. Alhoewel covid is nep dus excuusjes!

Ik heb hier laatst poedersin bulk besteld zoals grammen melatonine zodat ik gewoon droppers kan maken en nooit meer elders potjes hoef te scoren. Misschien hebben ze hier ook Tudca, grammen mela/coq10 etc was iig goedkoop en volgens reddit prima source. https://purebulk.com/

• #1.533
Covid is een legitiem excuus, de rest niet. :p Was al low volume en intensifiers alleen met meer kcal straks. Alhoewel covid is nep dus excuusjes!

Ik heb hier laatst poedersin bulk besteld zoals grammen melatonine zodat ik gewoon droppers kan maken en nooit meer elders potjes hoef te scoren. Misschien hebben ze hier ook Tudca, grammen mela/coq10 etc was iig goedkoop en volgens reddit prima source. https://purebulk.com/
TUDCA is zelfs als poeder overal echt debiel duur, zelfs van gekke Chinese raw bronnen. Hou t eerst wel ff bij NAC en als dat niet voldoende is kan ik altijd nog TUDCA ergens fixen.

Ondanks covid probeer ik gewoon wel iets te doen maar gaat niet echt van harte, onverwachts heb ik het gewoon wéér flink te pakken. Gelukkig gaat het nu wel weer de goede kant op icm genoeg paracetamol en wiet als pijnstilling.
Vandaag ff bench, tricep extensions en side raises, dat was ook wel weer genoeg.

Morgen in ieder geval van plan om dus gewoon door te pakken met de bulk blast. Kcals zal ik nog niet direct op omhoog gooien omdat ik nu gewoon veel inactiever ben. Afgelopen dagen 3200 gegeten en dat voelde wel ff goed. Merk qua fysiek ook duidelijk dat ik gewoonweg minder fit ben, stond eerder veel harder en gewicht was weer gedaald naar 105.nogwat maar zit nu weer in de 106+, vochthuishouding zal wel beetje foktop zijn hierdoor.
Hopelijk ben ik maandag volledig hersteld en kan ik dan gewoon kcals uppen naar waar ik wil, beginnen met anadrol en weer keihard aan de bak in de gym.

Toch nog ff geprobeerd foto's te maken voor een soort van eindstand/beginstand. Maar zie wel dat ik veel droger had kunnen/moeten staan maar prioriteit is nu eerst massa pakken, echt droog komt ooit wel.
20220224_150239.jpg
20220224_150215.jpg

TUDCA is zelfs als poeder overal echt debiel duur, zelfs van gekke Chinese raw bronnen. Hou t eerst wel ff bij NAC en als dat niet voldoende is kan ik altijd nog TUDCA ergens fixen.

Ondanks covid probeer ik gewoon wel iets te doen maar gaat niet echt van harte, onverwachts heb ik het gewoon wéér flink te pakken. Gelukkig gaat het nu wel weer de goede kant op icm genoeg paracetamol en wiet als pijnstilling.
Vandaag ff bench, tricep extensions en side raises, dat was ook wel weer genoeg.

Morgen in ieder geval van plan om dus gewoon door te pakken met de bulk blast. Kcals zal ik nog niet direct op omhoog gooien omdat ik nu gewoon veel inactiever ben. Afgelopen dagen 3200 gegeten en dat voelde wel ff goed. Merk qua fysiek ook duidelijk dat ik gewoonweg minder fit ben, stond eerder veel harder en gewicht was weer gedaald naar 105.nogwat maar zit nu weer in de 106+, vochthuishouding zal wel beetje foktop zijn hierdoor.
Hopelijk ben ik maandag volledig hersteld en kan ik dan gewoon kcals uppen naar waar ik wil, beginnen met anadrol en weer keihard aan de bak in de gym.

Toch nog ff geprobeerd foto's te maken voor een soort van eindstand/beginstand. Maar zie wel dat ik veel droger had kunnen/moeten staan maar prioriteit is nu eerst massa pakken, echt droog komt ooit wel.
20220224_150239.jpg
20220224_150215.jpg
Zieke schijven

• #1.536
Wel heel gunstige vetverdeling. Mid sectie echt goed droog, maar benen bijvoorbeeld totaal niet maar dat valt toch niet zo op. Hoe staat je rug erbij?
Klopt, bij mij trekt mid snel droog, benen daarentegen inderdaad totaal niet. Rug is okish, maar kan ook sowieso veel droger. Vind mn rug sowieso kut omdat het mega asymmetrisch is. :p Maar ik moet ook wel zeggen dat het licht in mn garage nou ook niet per se heel gunstig is.

Voor nu wil ik gewoon eerst wat massa pakken, cutten komt ooit wel weer.
Als die kleine meid 18 is ofzo :roflol:

VideoCapture_20220224-194230.jpg

Wanneer stage?

Wel heel gunstige vetverdeling. Mid sectie echt goed droog, maar benen bijvoorbeeld totaal niet maar dat valt toch niet zo op. Hoe staat je rug erbij?

Aders lopen toch wel over zijn quads. Denk dat je door de pomp geen lijnen ziet?
Je zag ze bij mij dinsdag ook bijvoorbeeld niet toen ik ging poseren bij mijn coach ivm herstellende benen

Terug
Naar boven