Is ook allemaal goed, hopen dat dit zo blijft
Training probeer ik wel echt goed goor te gaan, intensifiers doe ik nog weinig op een dropset of restpause op een isolatie oefening na, wil dat inderdaad later wel meer gaan toevoegen maar vermoed dat dat nu nog niet nodig is, de prikkel op het moment moet al wel aardig sterk zijn.
Klopt, 4000 kcals is normaliter mijn onderhoud. Ik zie dat de eerste aantal weken na een cut mijn onderhoud even iets lager ligt, vandaar dat ik dus gemiddeld wat lager zit dan die 4000. Merk nu alleen dat mijn kacheltje weer goed begint te branden, ik ging gister bijna dood van de warmte in de supermarkt in m'n tshirt en Juul klaagt sinds 2 dagen weer over dat ik de hele nacht tegen haar aan lig te zweten

Ga vanaf vandaag dan ook 4250-4250-3750 eten en dan kijken we later wel weer verder hoe of wat we verhogen. Qua legale supps gebruik ik nu zink, CoQ-10, D3, K2 en Omega 3.
Wat die droge bek betreft dacht ik vooral huh wat ben ik ineens dorstig op trainingsdagen, ik zweet wel meer maar niet dusdanig veel (nog) maar zag van de week ergens op het wereld wijde web iemand die aangaf van anadrol zo'n droge bek te krijgen.
Zal binnenkort proberen wat te maken voordat ik een dikke papz*k ben