Fitness Seller

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.581
Lief dagboek;
Gear nog zelfde op 75 mg NPP en 175mg Test-E eod, 50 mg anadrol pre workout. Nu iets meer dan 3 weken in.
Gewicht loopt weer lekker op na stabiel te zijn geweest, maar niet te gek. 111.2 kg vanmorgen en nog altijd de aders over mijn abs, dus voor nu lijkt mijn voeding voldoende op 4750 kcals trainingsdagen, rustdagen 4000. Ben beetje slecht geweest met m'n cardio omdat er elke keer wel wat tussen kwam en algemene activiteit (stappen/dag) ook lager gehad. Morgen rustdag dus wil dan wel ff goed m'n cardio gaan doen en weer zorgen dat ik weer in ieder geval ~8000 stappen per dag ga halen.

Ziet er goed uit :pressing:

• #1.585
Hallo, hoe gaat het met de anadrol verslaving?
Slecht. Veel te lekker spul :roflol:
Merk alleen op de dagen dat ik het neem dat ik 3x per dag moet schijten en de consistentie anders is, ipv normaliter 1 a 2x per dag.

Weer iets meer gelet op mijn activiteit de afgelopen dagen, gewicht gelijk iets naar beneden met vanmorgen 110.5 kg, gewicht klimt over de trend gewoon langzaam maar gestaag dus voorlopig prima.
Gevoelsmatig weinig verandering in vet,
Foto's nuchter, direct uit bed, kunnen jullie weer even genieten van mijn matige poseer skills en asymmetrische lichaam :p .
20220325_102312.jpg
20220325_102241.jpg
VideoCapture_20220325-102012.jpg

Slecht. Veel te lekker spul :roflol:
Merk alleen op de dagen dat ik het neem dat ik 3x per dag moet schijten en de consistentie anders is, ipv normaliter 1 a 2x per dag.

Weer iets meer gelet op mijn activiteit de afgelopen dagen, gewicht gelijk iets naar beneden met vanmorgen 110.5 kg, gewicht klimt over de trend gewoon langzaam maar gestaag dus voorlopig prima.
Gevoelsmatig weinig verandering in vet,
Foto's nuchter, direct uit bed, kunnen jullie weer even genieten van mijn matige poseer skills en asymmetrische lichaam :p .
20220325_102312.jpg
20220325_102241.jpg
VideoCapture_20220325-102012.jpg
Gaat ie lekker dan!

Je zult toch echt aan een pro-split aka een armday erbij moeten geloven wil je ooit buff worden. :(
Je hebt gelijk, aan de andere kant is dat de enige weg?
Members zoals shadowproject en Camelus hebben ook goede ervaringen met massa opbouw door sheiko. Sheiko's student Robert F. Heeft ook een 6 daagse hypertrofie variant. Niet echt sheiko maar toch op zijn principes. Zo zit er ook een ppl variant in sheiko gold app ( zelf nog niet gezien).

Toen ik (als natural) afgelopen jaar, pijnvrij 7 maanden sheiko heb gedraaid merkte ik ook goede massa aankomst door alle volume.

• #1.590
Je zult toch echt aan een pro-split aka een armday erbij moeten geloven wil je ooit buff worden. :(
Ik denk dat het uberhaupt structureel meenemen van biceps/triceps nu ongetwijfeld massa moet gaan opleveren al zit ik in mijn hoofd wel beetje na te denken om Pull Push Legs Armen oid te gaan doen, merk dat met de frequentie nu vooral mijn quads niet goed genoeg kunnen herstellen maar voor alleen beetje bicaps en tricaps naar de gym gaan :emo:
Members zoals shadowproject en Camelus hebben ook goede ervaringen met massa opbouw door sheiko. Sheiko's student Robert F. Heeft ook een 6 daagse hypertrofie variant. Niet echt sheiko maar toch op zijn principes. Zo zit er ook een ppl variant in sheiko gold app ( zelf nog niet gezien).

Toen ik (als natural) afgelopen jaar, pijnvrij 7 maanden sheiko heb gedraaid merkte ik ook goede massa aankomst door alle volume.
Er leiden sowieso meerdere wegen naar Rome, Sheiko's principes zijn inderdaad ook gewoon bijzonder effectief in massa opbouw maar dan moet de manier van Sheiko om te trainen wel voor je weggelegd zijn, maar hetzelfde geldt voor het high intensity bodybuilding wat ik nu doe. Uiteindelijk komt ook Sheiko in de basis gewoon ook neer op voldoende volume bij voldoende intensiteit.

Er zijn altijd meerdere wegen naar Rome maar als je gewoon fucked up arm genetics (insertions) hebt dan denk ik dat je nooit groot gaat worden zonder arm dag. Had het laatst met potatoedbber erover op whastsapp, ben z'n forum naam ff kwijt. Maar hij is een aardig sterke presser, kut chest en dikke armen. Ik ben ook een aardig sterke presser, heb fucking kleine armen en een dikke chest. Als je jezelf aanleert om op manier X of Y te pressen/rowen (in favor of je chest of rug), en dan ook nog wat kut genetics/structuur hebt voor armen denk ik niet dat je ooit vol/groot gaat ogen zonder consistent armen te trainen. Sheiko is sowieso verre van efficient voor hypertrofie. Maar als je alle gen variabelen mee hebt kom je nog weg met een potje squashen. Daarom is huidige fase van Shadow ook interessant, omdat ik denk dat hij nu weer een soort van noobygain cyclus gaat doorstaan. Als hij iig conssitent blijft eten.

Geen idee of het klopt maar ik denk als Shadow zijn biceps piekt hij wss tussen elleboog en bicep aanhechting zelf minimaal 1, wss 2 vingers ruimte heeft doordat hij fucked up insertions heeft. Daar waar een Cameel of tommyboy minder ruimte hebben. Beter muscle bellies + effort = boem.

Ik denk dat het uberhaupt structureel meenemen van biceps/triceps nu ongetwijfeld massa moet gaan opleveren al zit ik in mijn hoofd wel beetje na te denken om Pull Push Legs Armen oid te gaan doen, merk dat met de frequentie nu vooral mijn quads niet goed genoeg kunnen herstellen maar voor alleen beetje bicaps en tricaps naar de gym gaan :emo:

Er leiden sowieso meerdere wegen naar Rome, Sheiko's principes zijn inderdaad ook gewoon bijzonder effectief in massa opbouw maar dan moet de manier van Sheiko om te trainen wel voor je weggelegd zijn, maar hetzelfde geldt voor het high intensity bodybuilding wat ik nu doe. Uiteindelijk komt ook Sheiko in de basis gewoon ook neer op voldoende volume bij voldoende intensiteit.
Dit was de split die ik voor jou wou maken maar toen wou je niet. :p
Pull + hams (geen biceps of minimaal werk)

push delt of chest focussed en vice versa
lb quads focussed
arms
off
repeat
is volgens mij een split die veelal gedraaid wordt. Maakt niet uit welke split je draait, als je geen arm dag gaat implementeren slack je altijd met junk volume. Arm dagen zijn alleen t*ring saai. :emo: Al kan ik me voorstellen wanneer je ze eindelijk ziet groeien het wel leuk wordt

• #1.592
Zondag op maandag nacht naar de huisartsenpost geweest ivm echt extreme buikpijn met name rechts onderin, dacht dat ik doodging, braken van de pijn en shit. Dachten eerst blindedarm ontsteking maar heb er geen koorts bij. Lijkt voor nu een ontsteking te zijn van de dikke darm, met stevige pijnstilling is het nu te doen maar trainen zat er gisteren en vandaag niet in, hopelijk is het morgen wat verbetert en kan ik gewoon trainen maar holy shit ik heb oprecht nog nooit zo veel pijn gehad.
Mijn hele buik is ook zo opgezet van de irritatie dat zelfs mn navel naar buiten geplopt is, mijn zwangere vrouw heeft dat nog niet eens :roflol:

Zou ff kappen met de a bombs dan g

Wow djeeeez, beterschap ermee!

Zondag op maandag nacht naar de huisartsenpost geweest ivm echt extreme buikpijn met name rechts onderin, dacht dat ik doodging, braken van de pijn en shit. Dachten eerst blindedarm ontsteking maar heb er geen koorts bij. Lijkt voor nu een ontsteking te zijn van de dikke darm, met stevige pijnstilling is het nu te doen maar trainen zat er gisteren en vandaag niet in, hopelijk is het morgen wat verbetert en kan ik gewoon trainen maar holy shit ik heb oprecht nog nooit zo veel pijn gehad.
Mijn hele buik is ook zo opgezet van de irritatie dat zelfs mn navel naar buiten geplopt is, mijn zwangere vrouw heeft dat nog niet eens :roflol:
Navelbreuk meteen dus erbij ook?

Beterschap man!

• #1.596
Wtf bro… klinkt niet best. Beterschap.

Beterschap :thumbs:

Terug
Naar boven