XXL Nutrition

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
  • Topic Starter Topic Starter
Training van vandaag
Ideaal dat thuiswerken, lekker tussendoor ff liften en dan gewoon wat langer door werken (of niet)

#Benchpress
60 x 6
85 x 5
105 x 4
122.5 x 3
140 x 2
150 x 1 x 3
130 x 6 x 2 medium grip

#Squat
60 x 5
100 x 5
140 x 4
165 x 2
187.5 x 1 x 3
Moest eigenlijk nog 2 backoff setjes op RPE8, maar ik word helemaal gek van die backpumps. Wat kan ik hiervoor doen naast dosis verlagen. Lees dingen over taurine? @Joostb_2000 jij neemt dit intra workout, ook daarvoor of...?

#Assisted pullups
BW x 12 x 4 groene elastiek

#Barbell curl
40 x 8 x 3

Facepulls met elastiek
12x3

Lekker die bankjes. Waar ligt je 1rm ongeveer atm?

(of niet).

Magnesium deed bij mij een hoop tegen spierkramp, wellicht doet het ook wat voor pomp. Wel kijken welke vorm je pakt want de goedkoopste heeft hele slecht bioavailability. Zou ik ff moeten opzoeken welke het is.

Ja klopt. Zeker als je KB swings gaat doen is het een ramp. Low reps en wat rust tussen de sets pakken. En janken ja :p
KB swings was ik sowieso al niet van plan om te doen, dus dat zit wel goed. Veel meer low rep dan dit gaat ook lastig.
Ik blijf bij janken.
(of niet).

Magnesium deed bij mij een hoop tegen spierkramp, wellicht doet het ook wat voor pomp. Wel kijken welke vorm je pakt want de goedkoopste heeft hele slecht bioavailability. Zou ik ff moeten opzoeken welke het is.
Cirtraat, malaat of chelaat. Kan het allicht proberen.
Kracht voorop, dan volgt de massa vanzelf was mijn insteek.
Ik vind het overigens nogsteeds maar een matige bench. Vanaf 180 wordt het serieus werk en 200 is het pas sterk :p

Training van vandaag
Ideaal dat thuiswerken, lekker tussendoor ff liften en dan gewoon wat langer door werken (of niet)

#Benchpress
60 x 6
85 x 5
105 x 4
122.5 x 3
140 x 2
150 x 1 x 3
130 x 6 x 2 medium grip

#Squat
60 x 5
100 x 5
140 x 4
165 x 2
187.5 x 1 x 3
Moest eigenlijk nog 2 backoff setjes op RPE8, maar ik word helemaal gek van die backpumps. Wat kan ik hiervoor doen naast dosis verlagen. Lees dingen over taurine? @Joostb_2000 jij neemt dit intra workout, ook daarvoor of...?

#Assisted pullups
BW x 12 x 4 groene elastiek

#Barbell curl
40 x 8 x 3

Facepulls met elastiek
12x3

Ik neem t zelf voor energie intra.

Bij sommigen helpt t tegen backpumps @Big Chungus @vntl

• Like
Waarderingen: vntl
Ik heb nog nooit een lower back pump gehad behalve na deadlifts en hyperextensions. Komt dat niet gewoon doordat je low bar squats doet of high bar squats waarbij je te ver naar voren leunt en (te) veel onderrug gebruikt?

Ik neem t zelf voor energie intra.

Bij sommigen helpt t tegen backpumps @Big Chungus @vntl
Oke, dat was me nog niet duidelijk. Ik bestel gewoon een zak mee, die paar euro kan ik me geen buil aan vallen.
Ik heb nog nooit een lower back pump gehad behalve na deadlifts en hyperextensions. Komt dat niet gewoon doordat je low bar squats doet of high bar squats waarbij je te ver naar voren leunt en (te) veel onderrug gebruikt?
Ben nu bewust high bar aan het squatten omdat ik een spier verneukt heb in mijn onderarm en de lowbar niet kan verdragen daarop.
Maar iemand die al 8 jaar lowbar squat, maakt van een highbar een semi lowbar dus zou zomaar kunnen :D
In zoverre helpt het, bij oxy doet het helaas weinig bij mij
Oxy doe ik toch niet aan :D

Ben nu bewust high bar aan het squatten omdat ik een spier verneukt heb in mijn onderarm en de lowbar niet kan verdragen daarop.
Maar iemand die al 8 jaar lowbar squat, maakt van een highbar een semi lowbar dus zou zomaar kunnen

Dus je hebt jaren gedaan alsof je gesquat hebt? En nu met die blessure squat je eindelijk goed? Nou. Mooi toch :windup:

Dus je hebt jaren gedaan alsof je gesquat hebt? En nu met die blessure squat je eindelijk goed? Nou. Mooi toch :windup:
Zolang het binnen de IPF regels valt is een squat een squat en een deadlift een deadlift (als je ook nog wilt haten op mijn sumo :D)

(of niet).

Magnesium deed bij mij niets voor pomp, behalve dan op het toilet :D Taurine deed het bij mij wel.
Volgens mij heeft Big Cat eens gezegd dat dit komt door slechte verhouding natrium-kalium. Banaantje + taurine net voor de training en op zout-intake letten helpen ook. Helpt alleszins wat bij mij.

Heb vroeger wel eens taurine genomen omdat ik dood ging van lower back pomp bij deadlifts, dosering weet ik niet meer.
Hielp wel redelijk maar het beste helpt nog een goede scoop 5150 :o

Edit: of dmaa hngg

KB swings was ik sowieso al niet van plan om te doen, dus dat zit wel goed. Veel meer low rep dan dit gaat ook lastig.
Ik blijf bij janken.

Cirtraat, malaat of chelaat. Kan het allicht proberen.

Kracht voorop, dan volgt de massa vanzelf was mijn insteek.
Ik vind het overigens nogsteeds maar een matige bench. Vanaf 180 wordt het serieus werk en 200 is het pas sterk :p

Dat is het altijd zodra je het gedrukt hebt.

Magnesium deed bij mij niets voor pomp, behalve dan op het toilet :D Taurine deed het bij mij wel.
Volgens mij heeft Big Cat eens gezegd dat dit komt door slechte verhouding natrium-kalium. Banaantje + taurine net voor de training en op zout-intake letten helpen ook. Helpt alleszins wat bij mij.
Magnesium moet je ook niet teveel ineens nuttigen, dan werkt het inderdaad laxerend. Ik bestel gewoon magnesium en taurine en gooi het in mijn systeem in de hoop dat t beter wordt.
Ik suppleer voor training zowel zeezout als natriumarm zout (Kaliumchloride) en nu je het zegt, was het vergeten en had er ook meer last van... Misschien iets consequenter mee zijn ook.

Banaantje voor de training is geen optie voor mij :roflol:

Heb vroeger wel eens taurine genomen omdat ik dood ging van lower back pomp bij deadlifts, dosering weet ik niet meer.
Hielp wel redelijk maar het beste helpt nog een goede scoop 5150 :o

Edit: of dmaa hngg
5150 zit ook Taurine in lees ik online :p

Neem ik liever dikke punt pep. die crash van 1,3-DMAA kan ik echt niet aan om een of andere reden
Dat is het altijd zodra je het gedrukt hebt.
True, we blijven onze grenzen verleggen en zijn nooit tevreden...

Training van vandaag
Voor het mooie had ik eigenlijk nu nog setje 20 kg plates gehad, zit nu bijna op max beschikbare gewicht, maar ook niet heel erg want al zolang gyms dicht zijn geen sumo gedaan. Vandaag voor het eerst weer en gecontroleerde negative op sumo is echt rip.
Wanneer Rogue weer calibrated plates beschikbaar heeft wil ik die eigenlijk kopen voor mezelf, heb offerte aangevraagd bij Eleiko, maar dat komt voor dezelfde set zo'n 800 euro duurder uit en gecalibreerd is al achterlijk duur :roflol:

#Sumo deadlift
60 x 5
100 x 5
140 x 5
180 x 3
210 x 1 x 3
180 x 5 x 2

#Benchpress, close grip
60 x 6
85 x 5
105 x 4
120 x 3
135 x 1 x 3

#Upright row
20 x 10
40 x 10
50 x 6 x 2 verschrikkelijke schokken in mijn handen omdat zenuw afgekneld wordt bij deze beweging, niet echt goed kunnen uitvoeren dus dan maar side raises met elastiek

Sideraises met elastiek
Groenx12x3

#Abwheel
BW x 5 x 3

5150 zit ook Taurine in lees ik online :p

Neem ik liever dikke punt pep. die crash van 1,3-DMAA kan ik echt niet aan om een of andere reden

Heb nog maar 2 maal dmaa genomen maar leek na flink volume pompen en plussen opgewichten alsof ik nog steeds kon beginnen met trainen :o
Inclusief geen lower back pump waar ik normaal met dat tempo waarop ik deadliftte dat wel gauw zou hebben
Zelf geen crash daarna gehad gelukkig

Als je voor elke deadliftsessie beslist te gaan snatsen lijkt me dat ook niet echt lekker :roflol:

Terug
Naar boven