- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Welkom! En thanks

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom! En thanks

Ook last van (gehad) dus? Uiteindelijk wel iets gevonden dat werkt, of gewoon doorbijten/janken?
Ik gok zo rond mijn oude PR, dus +- 170.
Ook last van (gehad) dus? Uiteindelijk wel iets gevonden dat werkt, of gewoon doorbijten/janken?

Ik gok zo rond mijn oude PR, dus +- 170.

KB swings was ik sowieso al niet van plan om te doen, dus dat zit wel goed. Veel meer low rep dan dit gaat ook lastig.Ja klopt. Zeker als je KB swings gaat doen is het een ramp. Low reps en wat rust tussen de sets pakken. En janken ja![]()
Cirtraat, malaat of chelaat. Kan het allicht proberen.(of niet).
Magnesium deed bij mij een hoop tegen spierkramp, wellicht doet het ook wat voor pomp. Wel kijken welke vorm je pakt want de goedkoopste heeft hele slecht bioavailability. Zou ik ff moeten opzoeken welke het is.
Kracht voorop, dan volgt de massa vanzelf was mijn insteek.

Training van vandaag
Ideaal dat thuiswerken, lekker tussendoor ff liften en dan gewoon wat langer door werken (of niet)
#Benchpress
60 x 6
85 x 5
105 x 4
122.5 x 3
140 x 2
150 x 1 x 3
130 x 6 x 2 medium grip
#Squat
60 x 5
100 x 5
140 x 4
165 x 2
187.5 x 1 x 3
Moest eigenlijk nog 2 backoff setjes op RPE8, maar ik word helemaal gek van die backpumps. Wat kan ik hiervoor doen naast dosis verlagen. Lees dingen over taurine? @Joostb_2000 jij neemt dit intra workout, ook daarvoor of...?
#Assisted pullups
BW x 12 x 4 groene elastiek
#Barbell curl
40 x 8 x 3
Facepulls met elastiek
12x3
In zoverre helpt het, bij oxy doet het helaas weinig bij mij
Oke, dat was me nog niet duidelijk. Ik bestel gewoon een zak mee, die paar euro kan ik me geen buil aan vallen.
Ben nu bewust high bar aan het squatten omdat ik een spier verneukt heb in mijn onderarm en de lowbar niet kan verdragen daarop.Ik heb nog nooit een lower back pump gehad behalve na deadlifts en hyperextensions. Komt dat niet gewoon doordat je low bar squats doet of high bar squats waarbij je te ver naar voren leunt en (te) veel onderrug gebruikt?

Oxy doe ik toch niet aanIn zoverre helpt het, bij oxy doet het helaas weinig bij mij

Ben nu bewust high bar aan het squatten omdat ik een spier verneukt heb in mijn onderarm en de lowbar niet kan verdragen daarop.
Maar iemand die al 8 jaar lowbar squat, maakt van een highbar een semi lowbar dus zou zomaar kunnen

Zolang het binnen de IPF regels valt is een squat een squat en een deadlift een deadlift (als je ook nog wilt haten op mijn sumoDus je hebt jaren gedaan alsof je gesquat hebt? En nu met die blessure squat je eindelijk goed? Nou. Mooi toch![]()
)Magnesium deed bij mij niets voor pomp, behalve dan op het toilet(of niet).
Magnesium deed bij mij een hoop tegen spierkramp, wellicht doet het ook wat voor pomp. Wel kijken welke vorm je pakt want de goedkoopste heeft hele slecht bioavailability. Zou ik ff moeten opzoeken welke het is.
Taurine deed het bij mij wel. KB swings was ik sowieso al niet van plan om te doen, dus dat zit wel goed. Veel meer low rep dan dit gaat ook lastig.
Ik blijf bij janken.
Cirtraat, malaat of chelaat. Kan het allicht proberen.
Kracht voorop, dan volgt de massa vanzelf was mijn insteek.
Ik vind het overigens nogsteeds maar een matige bench. Vanaf 180 wordt het serieus werk en 200 is het pas sterk![]()
Magnesium moet je ook niet teveel ineens nuttigen, dan werkt het inderdaad laxerend. Ik bestel gewoon magnesium en taurine en gooi het in mijn systeem in de hoop dat t beter wordt.Magnesium deed bij mij niets voor pomp, behalve dan op het toiletTaurine deed het bij mij wel.
Volgens mij heeft Big Cat eens gezegd dat dit komt door slechte verhouding natrium-kalium. Banaantje + taurine net voor de training en op zout-intake letten helpen ook. Helpt alleszins wat bij mij.

5150 zit ook Taurine in lees ik onlineHeb vroeger wel eens taurine genomen omdat ik dood ging van lower back pomp bij deadlifts, dosering weet ik niet meer.
Hielp wel redelijk maar het beste helpt nog een goede scoop 5150
Edit: of dmaa hngg

True, we blijven onze grenzen verleggen en zijn nooit tevreden...
5150 zit ook Taurine in lees ik online
Neem ik liever dikke punt pep. die crash van 1,3-DMAA kan ik echt niet aan om een of andere reden