AndroidHealthClinic

Shocking Bloed, zweet en trainen! Conwa's foto en filmpjes log! Before&after edition

• Topic Starter Topic Starter
Zal vast komen omdat je bij elke foto drie keer zet dat je natty, naturel en nosteroids bij zet om het even te benadrukken.

Dat werkt dus ;) Ach net als dat elke gebruiker van mij het er 'niet' bij hoeft te zetten, doe ik het lekker 'wel'.
Zoals ik bij het topic: de laatst genomen foto al uitlegde. Ik blijf het doen om mensen een beter beeld te geven.
Je bent het vast niet, maar reacties als die van jou geven ook een jaloers beeld af.

Welke pro en wat zegt hij?

Dit zegt waarschijnlijk niks, maar is toch leuk.. 'this is nice'
Milton Martinez, hij volgt me zelfs haha.
Zal wel zijn om meer zieltjes te winnen op insta.
Ik heb nauwelijks volgers en gebruik het voornamelijk voor dit log,
maar blijft toch een leuk compliment als mensen je foto's en filmpjes waarderen.

Laatst bewerkt:
Ik zou bijna denken dat je Bradley Martyn (als je die kent, 1mil subs op youtube en echt een kast) was op je instagram foto met de barbell row.

Gruwelijke stats :thumbs:

Ik zou bijna denken dat je Bradley Martyn (als je die kent, 1mil subs op youtube en echt een kast) was op je instagram foto met de barbell row.

Gruwelijke stats :thumbs:

haha thnx, die ken ik zeker! Is onderwerp van een internet-rel geweest laatst.
Ook heb ik al een aantal filmpje over benchpressen van hem gepost.
Staan goeie tips in! Maar ik ben nog geen schijntje van zijn fysiek!
Gast weegt 110kilo!!! Qua uiterlijk en met petje zijn er wel overeenkomsten.
Dus ik snap je referentie! ;)

Laatst bewerkt:
haha thnx, die ken ik zeker! Is onderwerp van een internet rel geweest laatst.
Ook heb ik al een aantal filmpje over benchpressen van hem gepost.
Staan goeie tips in! Maar ik ben nog geen schijntje van zijn fysiek!
Gast weegt 110kilo!!! Qua uiterlijk en met petje zijn er wel overeenkomsten.
Dus ik snap je referentie! ;)

Ja met calum von moger (hij is na David laid mijn favoriete youtuber).

Maar conwa, jij staat ver boven Bradley. Jij haalt natty zulke results. En Bradley traint hard, maar hij trent nog harder ;)

Maar conwa, jij staat ver boven Bradley. Jij haalt natty zulke results. En Bradley traint hard, maar hij trent nog harder ;)

Wow, wat een eer! Maar even serieus! Zijn results zijn een stuk hoger natuurlijk! Maybe dat ik over 10 jaar eens in de buurt kom! ;)
Laat ik eerst meneer Beukers eens inhalen!

Om en om antagone oefeningen werkt zeker. Bv bi-triceps, bi-tri etc. En in supersets mogelijk nog beter.
Goeie actie pic, bloeddruk in je kop 200? :D

Om en om antagone oefeningen werkt zeker. Bv bi-triceps, bi-tri etc. En in supersets mogelijk nog beter.
Goeie actie pic, bloeddruk in je kop 200? :D

Ja, bevalt erg goed! Haha, valt mee! Was aan einde training en het is bij ons altijd best warm in de toko!

No offence..maar laat Bradley Martin dit maar niet lezen..

Conwa heeft een goed fysiek, maar dat valt natuurlijk volledig in het niets op dit:

bradley-martyn-swole.jpg

Heel tof log dit, I'm in!

haha, vragen? Stel ze gewoon! ;) Reden volgorde:

Begin met rug om als antagonist voor borst lekker strak te krijgen.
Borst, eerste oefening volle energie en power nog, dus lekker zwaar!
Dan rug, borst, rug, borst etc. zodat ik steeds iets meer energie heb dan spiergroep achter elkaar.
Na eerste borst press, flyes en daarna weer 2 presses of pullover (vandaag pullover).
Eindig met zware rugoefening.

Jij raadde mij toch om en om aan? Werkt verschrikkelijk goed!!
Goede tips! :)
2 uur lang trainen met die intensiteit? Superstrak uitgevoerd ook nog... Ik wordt echt oud... :(

;)

Thnx! En leuk dat je volgt!

Goede tips! :)
2 uur lang trainen met die intensiteit? Superstrak uitgevoerd ook nog... Ik wordt echt oud... :(

;)

Ik ben ook de jongste niet meer! Is een kwestie van mindset en gewenning!
Er vragen regelmatig jonge gasten of ze mee mogen trainen en die zijn helemaal gesloopt of haken halverwege af.. :)

Is dit niks voor je trouwens..heb er zelf een stringer van:rolleyes:

STEROIDS-Black-T-Shirt-Back-1000x1000.jpg

Tof shirt! Groepskoopje doen? Weet alleen niet of het slim is.. krijg hier ook al een hoop kritiek op het noemen van mijn naturalheid..

Statusupdate:

Alles voelt altijd lekker strak na zo'n borst/rugdag.. heerlijk!!

Wow, wat een eer! Maar even serieus! Zijn results zijn een stuk hoger natuurlijk! Maybe dat ik over 10 jaar eens in de buurt kom! ;)
Laat ik eerst meneer Beukers eens inhalen!
Joel beukers? Dat is echt een held :D.

Je zou verwachten dat die niet zo sterk is, maar dan zie je hem ff 240kg deadliften :p.

Maar goed bezig conwa! Wanneer komt je volgende trainingslog?

Calum von moger is zelfs groter dan hem!
Het is echt net de zoon van Arnold. Qua gezicht en qua fysiek zijn ze bijna identiek.

Ik vond je heel aardig, maar nu ga je te fur! Niemand is als Arnold! Arnold is king!
Von Moger heeft zeker aanleg, maar niemand tipt aan the gifted genetics van Arnuld imo!

Vergeet ook niet dat ze in die tijd meerendeels aan de orals zaten.
Enkel Frank Zane was toen aan het experimenteren met Test-e injects, volgens de geruchten.
Ook haalde Arnold bijna alles uit zijn voedsel, niks geen creatine, insuline etc.

Terug
Naar boven