MuscleMeat

Shocking Bloed, zweet en trainen! Conwa's foto en filmpjes log! Before&after edition

• Topic Starter Topic Starter
Joel beukers? Dat is echt een held :D.

Je zou verwachten dat die niet zo sterk is, maar dan zie je hem ff 240kg deadliften :p.

Maar goed bezig conwa! Wanneer komt je volgende trainingslog?

Je kan je berichten editten he ;) Dat scheelt spam ;)
Ik train om de dag: maandag, woensdag, vrijdag.
Morgen dus Benen en schouders! Ik post altijd direct na mijn training.
Ook streef ik ernaar om elke training een onderdeel te filmen.

Ik respecteer Joel Beukers, want hij zet mensen aan tot trainen en voor goud gaan.
Wel blijft hij een ordinaire gladjanus/verkoper...
Hij wil natuurlijk zoveel mogelijk artikelen uit zijn webshop verkopen..
Die preworkout zal vast werken, maar bcaa is gewoon onzin.
Ook ben ik van mening dat hij vaak aanzet tot aso gedrag ('tent afbreken') in de gym met zijn geschreeuw (alles voor de show/views/verkoop)
Zijn uitvoering is vaak wel in orde, maar spreekt zichzelf soms tegen.
Predikt over striktheid en gaat vervolgens cheaten (dit is af en toe prima, maar zeg dan niet eerst dat het niet goed is...).
Veel variatie in zijn training zie ik niet terug... Maar hij filmt natuurlijk ook steeds maar delen van zijn training.
Misschien dat dit de reden is dat hij niet groot oogt op het moment dat hij niet retedroog staat.
Hij traint al een tijdje langer fanatiek dan ik en dat zie je in zijn stats terug.
Op de grote 3 staat hij op 510kg en ik zit pas op 460kg..

Ik vond je heel aardig, maar nu ga je te fur! Niemand is als Arnold! Arnold is king!
Von Moger heeft zeker aanleg, maar niemand tipt aan the gifted genetics van Arnuld imo!

Vergeet ook niet dat ze in die tijd meerendeels aan de orals zaten.
Enkel Frank Zane was toen aan het experimenteren met Test-e injects, volgens de geruchten.
Ook haalde Arnold bijna alles uit zijn voedsel, niks geen creatine, insuline etc.

Haha ik zou niet durven :D

Ik haal ook niks uit creatine, insuline en ik neem zelfs geen whey poeder.

Dat heb ik allemaal van Arnold geleerd! (De echte reden is omdat mijn vader het niet koopt, maar het gaat om het idee :rolleyes:)

Joel beukers is ook een hardgainer. Misschien dat hij daarom niet zo groot is. (Je moet een keer David Laid checken. Op zijn 17e had hij al 640lbs deadlift, 3 platen bench en 3 platen squat. Dat terwijl hij maar 70-80kg was!)

Dat heb ik allemaal van Arnold geleerd! (De echte reden is omdat mijn vader het niet koopt, maar het gaat om het idee :rolleyes:)

Joel beukers is ook een hardgainer. Misschien dat hij daarom niet zo groot is. (Je moet een keer David Laid checken. Op zijn 17e had hij al 640lbs deadlift, 3 platen bench en 3 platen squat. Dat terwijl hij maar 70-80kg was!)

Ook een user helaas.. dus niet te vergelijken.

Is David een user? Dat kan toch niet :(.
Hij is echt de nummer 1 waar ik tegen op kijk. Zijn physique is toch nooit in de buurt van een user? Ik denk dat het komt door goede foto's maken.

Goed bezig man! Leuk om je zo vooruit te zien gaan. In!

Dan neem je toch een bijbaantje en koop je het zelf?
Ik wou dat ik zo vroeg (en goed) begonnen was!

Goed bezig man! Leuk om je zo vooruit te zien gaan. In!

Thnx man! Welkom!

Is David een user? Dat kan toch niet :(.
Hij is echt de nummer 1 waar ik tegen op kijk. Zijn physique is toch nooit in de buurt van een user? Ik denk dat het komt door goede foto's maken.
One thing is fore sure...David does get Laid..:roflol:

Maar nee..dat is alles behalve naturel. Net als Jeff Seid..

One thing is fore sure...David does get Laid..:roflol:
tumblr_mafadywcD21r38i5t.png

:( Ik dacht ook dat Jeff seid naturel was. Jammer.

En ik werk al sinds m'n 13e. Maar laten we zeggen dat het geld dat ik verdien niet naar mij toegaat. Het is best complicated.

:( Ik dacht ook dat Jeff seid naturel was. Jammer.

En ik werk al sinds m'n 13e. Maar laten we zeggen dat het geld dat ik verdien niet naar mij toegaat. Het is best complicated.

Daar gaan je idealen! Nouja, nu alle fake natty's je ontnomen zijn, wil ik best je voorbeeld zijn hoor! ;) Heb elke dag al 28 boefjes die mij volgen, kan er nog wel 1 bij!

Daar gaan je idealen! Nouja, nu alle fake natty's je ontnomen zijn, wil ik best je voorbeeld zijn hoor! ;) Heb elke dag al 28 boefjes die mij volgen, kan er nog wel 1 bij!
Niet criminaliseren, het zijn niet allemaal boefjes... :cool:

Train hard or go homies!
Vandaag een leuke werkdag met een heftige vergadering als afsluiting.
Heerlijk om dan even af te reageren in de gym!
Het is vandaag mijn wekelijkse patatdag, dus onder het genot van een heerlijke frietje zal ik mijn training uittypen!
Vandaag stond uiteraard weer benen en schouders op het programma.
Ik heb besloten om mij volledig te richten op de squat, dus daar begin ik nu elke week mee in de benenserie.
Zo kan ik alle verse energie daarin pompen!
Waarom begin je dan met schouders?!!!? Omdat ik elke week schouders en benen wissel!
Dat houdt het leuk en afwisselend.

Schouders

Dumbell side raises
10x9kg
10x10kg
10x14kg
10x14kg, lichte cheat om 10 vol te maken..

Militairy press
Zoals je in het filmpje kan zien doe ik deze tot mijn neus. Ik had hier redenen voor, maar deze worden door meerdere mensen afgeraden hieronder. Zal volgende keer dus weer gewoon OHP gaan doen en Full Rom maken tot chest.
12x40kg
10x60kg
7x60kg
6x65kg

Cable front raises
15x10kg per hand
15x10kg per hand
12x12kg per hand
12x12kg per hand

Upright barbell row
10x40kg
10x40kg
10x50kg
8x50kg

Benen

Squat
12x60kg
12x80kg
8x100kg (niet tot max ivm PR poging)
1x140kg (tel hem niet als PR, hang teveel naar voren en spotter ging mee. Moet ook dieper!)
Voelde zwaarder dan ik had verwacht, dus durfde niet dieper. Wel kennis gemaakt met 140kg en nu naar een mooie uitvoering toe werken!
10x90kg

Zittend kuitheffen
15x60kg
12x70kg
10x75kg
10x75kg

Leg extensions
12x90kg
10x100kg (fullstack)
10x100kg (fullstack)
10x100kg (fullstack)
Dit ging nog nooit zo makkelijk...

Legpress
10x140kg
10x140kg
10x140kg
1000x honger!!

Conclusie: benen gaan lekker! Probeer ze vanaf nu op vrijdag nog een keer mee te pakken.
Minder lullen en 1 oefening erbij moet lukken.

Laatst bewerkt:
Weer geen Ron :( R.I.P. Ron

Ron heeft wisselende werktijden.. Zal vast een klusje aan het afmaken zijn.
Hij traint nog steeds 3x per week. Zal binnenkort even een filmpje van hem maken en posten, speciaal voor jou!
Maar mijn training ging nu ook prima hoor! ;)

Ron heeft wisselende werktijden.. Zal vast een klusje aan het afmaken zijn.
Hij traint nog steeds 3x per week. Zal binnenkort even een filmpje van hem maken en posten, speciaal voor jou!
Maar mijn training ging nu ook prima hoor! ;)

Deal! Dat maakt mijn leed weer een klein beetje goed.

Wel goed getraind overigens, haha. Sterke MP!

Handig zo'n pet...

Wel sterke MP!

Handig zo'n pet...

Wel sterke MP!
Lol, ik zou hem inderdaad afzetten. Goeie press inderdaad, hoor! :p

Geldt trouwens niet voor iedereen dat tot de neus zwaarder is, die gaan bij mij juist veel gemakkelijker. Ik heb meer moeite vanaf de borst en de lockout gaat vrij makkelijk.

Terug
Naar boven