- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iets dieper? je zakt nog niet eens halverwege.Moet ook iets dieper volgens filmer zoals je hoort)

Lol, ik zou hem inderdaad afzetten. Goeie press inderdaad, hoor!
Geldt trouwens niet voor iedereen dat tot de neus zwaarder is, die gaan bij mij juist veel gemakkelijker. Ik heb meer moeite vanaf de borst en de lockout gaat vrij makkelijk.
Ja joh, ik pak gewoon alles wat daar hangt tot ik dat gewicht heb. Goed voor het ego ook

dat je de MP press nu zoveel zwaarder is komt omdat je de bar veel te ver naar voren hebt, niet omdat je hem stopt bij je neus.
verder is voeten bij elkaar alleen maar onzin omdat je een minder stabielere base hebt om vanaf te drukken.
iets dieper? je zakt nog niet eens halverwege.
je zegt toch ook niet tegen je kinderen in de klas dat ze iets meer moeten leren als ze een 2 halen op een toets?
je gaat toch ook niet op een bosu bal staan als je gaat overhead pressen? mooi dat het zwaarder is maar je hebt er verder niets aan.
ook als je een gewicht boven je gezicht hebt is minder balans het laatste wat je wil hebben.
je squat is echt niet eens in de buurt van parallel.

Precies! Zo leer ik weer wat bij! Benen nooit alle aandacht gegeven, dat begint nu te komen!Misschien is het handig om uit te leggen dat parallel niet je hams parallel is maar quads parallel. Ik krijg het idee dat Conwa dit principe niet door had.
Train hard or go homies!
Vandaag een leuke werkdag met een heftige vergadering als afsluiting.
Heerlijk om dan even af te reageren in de gym!
Het is vandaag mijn wekelijkse patatdag, dus onder het genot van een heerlijke frietje zal ik mijn training uittypen!
Vandaag stond uiteraard weer benen en schouders op het programma.
Ik heb besloten om mij volledig te richten op de squat, dus daar begin ik nu elke week mee in de benenserie.
Zo kan ik alle verse energie daarin pompen!
Waarom begin je dan met schouders?!!!? Omdat ik elke week schouders en benen wissel!
Dat houdt het leuk en afwisselend.
Schouders
Dumbell side raises
10x9kg
10x10kg
10x14kg
10x14kg, lichte cheat om 10 vol te maken..
Militairy press
Zoals je in het filmpje kan zien doe ik deze tot mijn neus. Ik had hier redenen voor, maar deze worden door meerdere mensen afgeraden hieronder. Zal volgende keer dus weer gewoon OHP gaan doen en Full Rom maken tot chest.
12x40kg
10x60kg
7x60kg
6x65kg
Cable front raises
15x10kg per hand
15x10kg per hand
12x12kg per hand
12x12kg per hand
Upright barbell row
10x40kg
10x40kg
10x50kg
8x50kg
Benen
Squat
12x60kg
12x80kg
8x100kg (niet tot max ivm PR poging)
1x140kg (tel hem niet als PR, hang teveel naar voren en spotter ging mee. Moet ook dieper!)
Voelde zwaarder dan ik had verwacht, dus durfde niet dieper. Wel kennis gemaakt met 140kg en nu naar een mooie uitvoering toe werken!
10x90kg
Zittend kuitheffen
15x60kg
12x70kg
10x75kg
10x75kg
Leg extensions
12x90kg
10x100kg (fullstack)
10x100kg (fullstack)
10x100kg (fullstack)
Dit ging nog nooit zo makkelijk...
Legpress
10x140kg
10x140kg
10x140kg
1000x honger!!
Conclusie: benen gaan lekker! Probeer ze vanaf nu op vrijdag nog een keer mee te pakken.
Minder lullen en 1 oefening erbij moet lukken.
Lekkere workout man.
Gelukkig hebben ze in mijn sportschool ijzeren staven die ik in de rek kan plaatsen. Zo heb ik geen spotter nodig. En bij de HB squat : kijk omhoog! Ik deed 75kg met moeite maar toen ik omhoog ging kijken bij het omhoog gaan, kan ik nu makkelijk 80kg.
Poeh...nette training hoor! Petje af! (pun intended)

)Zo.. ff flink moeten bijlezen hier.. wat overigens geen straf was! Leuke log heb je, en je houdt het erg informatief.
Keep it up!

Knappe PR hoor. Hoop het ook eens te halen. Cool om te zien met die belachelijke grote schijven er weer aan.![]()

140kg is nog een heel eind hoor! 130kg is voor mij wel een soort magische grens! Eerst die maar eens breken. Over een maand gaan we die proberen!
thnx kerel!